MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bro zou je je badkamer niet eens schoonmaken:roflol: smerig man
Ben helemaal klaar met alles in m'n eentje schoonmaken. 2 jaar max en dan ben ik opgerot uit studentenhuizen.
 
Prima tren, niets bijzonders. Uiteindelijk ook weer squatten, maar voorlopig nog even niet.

Deadlift
1x15x30
1x10x60
1x8x70

1-legged leg extensions
4x12x20(+2reps)

1-legged leg curls
3x8x25

Calf raises (leg press)
3x12x100
 
Vandaag big brain gains gemaakt! Flink aan m'n verslag gewerkt en loop 3 weken voor. Tijd om te gainen! Maar nee. De kut basic fit is niet meer 24/7 open en weer terug naar 4 uur in het weekend, rip. Gains are lost today.
 
Vandaag big brain gains gemaakt! Flink aan m'n verslag gewerkt en loop 3 weken voor. Tijd om te gainen! Maar nee. De kut basic fit is niet meer 24/7 open en weer terug naar 4 uur in het weekend, rip. Gains are lost today.

Klote tijden, hier ook 9-16u, heel kut.
 
Klote tijden, hier ook 9-16u, heel kut.
Ja rip, kut tijd. Normaal gesproken ga ik 's ochtends in het weekend, maar wilde ff voorlopen op school. Zal nog wel vaker vergeten dat het na 4 gesloten is :(. Denk dat ik na een half jaar in Oslo te wonen wel 5 keer voor gesloten deuren stond bij de supermarkt op zondag. Ik heb heel wat tijd nodig om aan te passen aan nieuwe ritme's :roflol:
 
Weer een goei ub tren!

Pullups
2x10xbw
1x8xbw

Military press
1x12x20
2x6x40(+5kg,-2reps)
1x8x30

Bb rows
1x12x30
3x12x50(+2reps)

Db benchpress
3x10x24

Concentration curls
3x8x12(+2kg,-2reps)

CGBP
3x10x40
 
  • Like
Waarderingen: BB_
M'n ouders weer sinds een maand of 2 gezien, kreeg al gelijk de opmerking dat ik weer mooi ben aangekomen en er goed uitzie. Had niet eens verteld dat ik weer serieuzer sport en eet oid :D. De laatste keer kreeg ik de opnerking dat ik meer moest eten :o

Best bizar hoeveel verschil er in zo'n korte tijd merkbaar is. Ben een kilo of 2 aangekomen, maar ik oog echt wel kilo's zwaarder. Ben ook weer een stuk meer tevreden als ik in de spiegel kijk. Tijd voor meer gains!
 
Moeders zullen altijd zeggen: dik is goed :D
 
Moeders zullen altijd zeggen: dik is goed :D
Met grenzen wel :D. Toen ik nog on was en tegen de 100kg aan vonden ze het allemaal wel een beetje extreem en mocht het wat minder. Toen werd het heel weinig en mocht het wel meer. Nu is zij tevreden :roflol: (ik nog niet, mag nog wel wat kilo's bovenop)
 
Matige tren, gisteren zou ik LB doen. Maar na stage gelijk door gegaan met wat collega's de stad in voor een pubquiz. Centrum Nijmegen vervolgens helemaal uitgestorven om tienen toen de avondklok luidde. Bijzonder gezicht. Maar de paar alcoholische versnaperingen haakten ook in mijn training vandaag. Isolatie er maar ff uit gehaald.

Benchpress
1x15x20
1x15x40
1x8x75(+5kg)
3x8x70

Cable rows
3x12x45

Db seated oh shoulder press
3x8x18

Lat pulldowns
3x12x50(+5kg)

Side raises
3x12x8

Morgenochtend LB inhalen. Gezien m'n rug niet mijn sterkste punt is ga ik geen LB doen na een avondje beetje drinken :p
 
Back
Naar boven