XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hnnng stevige tren weer! Elk moment om vte reserveren kwam kort vantevoren weer vrij. Was uiteindelijk haast leeg in de basic...

Merk overigens wel weer dat er een stuk massa op zit. Niet alleen in de spiegel en het gevoel, maar ook als ik wakker word :o. Mn arm waar ik op slaap is al een tijdje compleet verlamd bij het waken :roflol:

Pullups
1x12xbw(+2reps)
2x10xbw

Military press
1x12x20
3x8x40(+10kg,-2reps)

Bb rows
1x15x30
3x10x60(+5kg,-2reps)

Db benchpress
3x12x26(+2kg)

Concentration curls
3x12x12(+2kg)

Cgbp even niet gedaan, voelde het aardig in m'n elleboog.
 
een hoop stress voor niets dus (gelukkig maar)
Had wel echt 0.0 zin ineens. Semi-winter dipje incoming. Keihard gebeukt toen ik er eenmaal was, maar heb mezelf wel ff moeten slepen.
 
Had een rustweek genomen om aan m'n (tot nu) laatste grote taken te werken en idiote nieuwe taken in m'n planning met 3 dagen voor een deadline. Vandaag gereserveerd om half 8, ben ik ziek wakker geworden. Niet geheel onverwachts, gezien m'n vriendin dit weekend ziek werd. Wel kut.
 
Wat een lekkere detraining zeg, 2 weken geen gewichtje aangeraakt en zelfs een week goed ziek geweest. Gewoon geen krachtverlies, de tent afgebroken vandaag en zelfs 2 reps extra gedaan op 80kg bench. Heb nu een rustig weekje of twee, alle grote deadlines zijn afgerond en de nieuwe periode is begonnen. Slechte drukverdeling op school, hopelijk krijg ik geen berg aan feedback en 2e kansen tegelijkertijd.

De 30 personen limiet is wel kut. Had gisteren om 9 uur 's avonds gereserveerd, maar was behoorlijk moe geworden en druk bezig geweest om alle foto's van de shoot dit weekend te bewerken. Wilde de training weer goed beginnen, gezien ik geen huiswerk heb kon ik voor de verandering 's ochtends trainen! Geen tijd gehad voor isolatie, moet nu snel douchen en wat eerder naar stage om wat clitorissen uit te printen. Kon pas om kwart voor 10 reserveren, kwam geen last-minute plekje vrij rond 9 uur...

Benchpress
1x20x20
1x15x40
1x12x60
1x10x80(+2reps)
1x8x80
1x8x70

Cable rows
3x12x55

Db seated oh shoulder press
3x8x20

Lat pulldowns
3x12x50

Blije doggo.jpg

Blije doggo2.jpg
 
Ik zag bij het Ideale plaatje nog een tip dat als je een heel laag standpunt inneemt, de grond eigenlijk overal blurred is, en je subject als enige, scherp. Nu valt er toch wel veel aandacht op dat 'eilandje' van scherpe bladeren.
 
Ik zag bij het Ideale plaatje nog een tip dat als je een heel laag standpunt inneemt, de grond eigenlijk overal blurred is, en je subject als enige, scherp. Nu valt er toch wel veel aandacht op dat 'eilandje' van scherpe bladeren.
Daar heb ik er idd ook een paar van! Bij de meeste idd toch niet laag genoeg gegaan, eerste keer voor een hond in het bos. Volgende keer wat lager zakken :D
doggo7.jpg
 
Erg mooi deze, honden blijven natuurlijk niet stilstaan als je het vraagt :P
 
Bloedtest vit D gedaan om eens te kijken of de dosis nog goed is. Had ooit in de zomer getest op 115nmol/L oid. Vandaag op 125nmol/L getest op 5000iu per dag in de koude maanden/om de dag in de zomer. Bijzondere referentiewaarde wel, alleen >50nmol/L.
 
Bloedtest vit D gedaan om eens te kijken of de dosis nog goed is. Had ooit in de zomer getest op 115nmol/L oid. Vandaag op 125nmol/L getest op 5000iu per dag in de koude maanden/om de dag in de zomer. Bijzondere referentiewaarde wel, alleen >50nmol/L.
Ik heb geen idee tot hoever het zakt zonder zonlicht en zonder pilletjes?
 
Prima lb tren, weer rustig aan opbouwen. Nog steeds chronisch last van al m'n gewrichten die met LB te maken hebben en rug. Alleen tijdens het trainen dan, met name squats en hardlopen.

Squats
1x12x20
1x12x40
2x12x50(+10kg)

1-legged leg extensions
3x12x20

1-legged leg curls
1x12x25
2x12x30(+5kg)

1-legged calf raises in leg press
3x12x100

Paar min hardgelopen tot m'n kuiten het niet meer fijn vonden op 10kmu, 3 minuutjes en een paar min opwarmen/afkoelen op 6. Niet dat m'n conditie het anders veel langer had volgehouden, een minuut, max twee zou misschirn gelukt zijn zonder de opgeblazen kuiten/scheen. Misschien eens degelijke schoenen kopen ipv m'n 20 euro meuk van de scapino die ik onderhand al 4 jaar gebruik :roflol:
Ik heb geen idee tot hoever het zakt zonder zonlicht en zonder pilletjes?
Das behoorlijk verschillend per persoon. 2500-5000iu per dag is een aardige hoeveelheid, ik denk dat ondanks dat ik vaak wandel en buiten ben, toch een tekort zou hebben zonder supplementatie. Nooit getest voor het supplementeren. 125nmol/L schijnt momenteel wel de meeste ideale waarde te zijn, tussen 100 en 150. Dat heeft wat indicaties voor verschillende positieve effecten, al zijn het nog geen harde feiten dacht ik.
 
Die referentie waarde betekent denk ik dat alles boven de 50 nM wordt goedgerekend?
 
Weer een goede ub tren! Stagneer al een tijdje op gewicht, tijd om het gokken opzij te leggen en echt de kcals te tellen. Denk dat 3250 wel een mooi getal is voor iemand van 82-83kg met 3 dagen per week gains maken.

Krachtgains stagneren nog niet :D. Nog een week of 6 serieus bulken, dan in januari aanzien hoe ver het is gekomen en of het tijd is voor een cut of nog een maand verder bulken. 85kg voor 2021 lijot mij een mooi streven.

Pullups
3x10xbw(-2reps)

Military press
1x12x20
3x8x40

Bb rows
1x15x30
3x12x60(+2reps)

Db benchpress
3x12x28(+2kg)
^bijna weer 30kg+!

Concentration curls
3x12x12

CGBP
3x12x40

Die referentie waarde betekent denk ik dat alles boven de 50 nM wordt goedgerekend?
Dat idd, best een bijzondere waarde. Voor zover ik weet is 75nmol/L toch wel goed onderbouwd als streefwaarde en meer dan 200-300(?) toxisch.
 
Begin verdomme weer ziek te worden. Intense keelpijn is terug, bij m'n vriendin ook. Nergens meer zin in en geen mogelijkheid om dingen te missen. Morgen m'n eerste ondersteuningslessen geven voor zwaar achterlopende 4 vmbo kinders. Ook twee geplande proefwerken waar geen ruimte meer voor schuiven is, gezien ik al een week achter loop door ziek zijn. Ze moeten al een les van tevoren de laatste stukken theorie krijgen zonder ruimte om het geheel te herhalen. Zou eigenlijk niet mijn verantwoordelijkheid moeten zijn, maar dat krijg je er allemaal weer van als er zoveel ziekmeldingen zijn waardoor uren niet meer opgevangen kunnen worden.

Ook moet ik gewoon mijn stage dit jaar halen en helpt nog een week uitvallen zeker niet. Hopelijk blijft het op het huidige niveau, maar ik heb het gevoel dat ik morgen verrot wakker ga worden. Had voor morgen de training staan, die mag er wel weer af geflikkerd worden...
 
Hopelijk zakt het nog weg ....
 
M'n keelontsteking is dusdanig erg geworden dat ik de halve nacht wakker heb gelegen, slecht adem en niet meer kan eten of drinken. Met moeite kan ik wat slokken water forceren. Omdat het fucking coronaklachten zijn kan de huisarts er niet naar kijken ze hebben mij gisteren geskipt toen het al erg was. Nu is het zo erg dat ik het maar geëist heb, ik heb geen tijd om te wachten op uitslag.

Nu tot fucking half 5 wachten voordat de huisarts kan kijken. Om besmetting met andere patiënten te voorkomen is er een speciaal moment aan het einde van de middag voor mensen met corona gerelateerde klachten.

Als dat allemaal nog niet erg genoeg is probeerde ik voor morgen ziek te melden, ben voor een 2e keer tering verrot. Nu nog erger zelfs. En dan krijg ik deze onzin terug. Later kun je 6 weken betaald ziek zijn + nog veel meer op 70%. Nu krijg ik voor 2x een dag missen in 3 weken een "je hoeft niet te aanwezig te zijn maar dat kan wel consequenties voor je studie hebben" mail. Wat een fijn kut systeem.
Screenshot_20201126_090857_com.microsoft.office.outlook~3.jpg
 
Weer een week geen trainen. Heb m'n rant weggehaald om in het wat heeft je dag verpest topic neer te zetten.
 
Kutzooi. Ik kan er niets anders van maken :(
Sterkte man.
 
Back
Naar boven