MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker man dat het allemaal weer terug komt :thumb:
 
Weinig trens deze week, vol personeelsfeesten in de afsluitende week voor de zomervakantie. Trainen na wat alcoholische versnaperingen doe ik niet, ondanks dat ik niet veel drink.

Heb wel een mooi weegschaaltje binnen. Ben niet meer zo autistisch in alles tot in de puntjes bijhouden, maar weeg nog wel elke dag om te kijken of het omhoog of omlaag gaat. Normaal zette ik dat in een grafiek, maar dat deed ik al tijden niet meer. Heb nu een slimme weegschaal die het voor mij doet :D. Voor 20 euro kunnen scoren, prima prijs om m'n dagelijkse weging in een grafiek te dumpen.

IMG_20210722_150826.jpg

Screenshot_20210722_150717_cn.fitdays.fitdays.jpg
 
Weinig trens deze week, vol personeelsfeesten in de afsluitende week voor de zomervakantie. Trainen na wat alcoholische versnaperingen doe ik niet, ondanks dat ik niet veel drink.

Heb wel een mooi weegschaaltje binnen. Ben niet meer zo autistisch in alles tot in de puntjes bijhouden, maar weeg nog wel elke dag om te kijken of het omhoog of omlaag gaat. Normaal zette ik dat in een grafiek, maar dat deed ik al tijden niet meer. Heb nu een slimme weegschaal die het voor mij doet :D. Voor 20 euro kunnen scoren, prima prijs om m'n dagelijkse weging in een grafiek te dumpen.

Bekijk bijlage 532676
Bekijk bijlage 532677
die weegschaal houd je een spiegel voorrrr :D :whip:
 
Leuke weegschaal voor de cijfertjes freak :P
 
Ben mentaal helemaal gesloopt :o. Personeelsfeesten, afscheidsfeesten. Moet weer ff wat minder sociaal worden, in tijden niet zoveel gedaan met mensen. Nou hielp de alcohol ook niet bepaald mee, meer in 1 week gedronken dan heel 2021. Vandaag weer eens een tren en voorlopig geen alcoholische versnaperingen. Had weinig zin en energie, maar heb toch ff mooi wat gewicht op de bench gepakt :D. 65kg ging wel heel makkelijk.

Benchpress
1x15x20
1x12x40
1x10x65
2x8x70(+7.5kg)

Barbell rows
1x15x30
3x8x55(+5kg,-4reps)

Db seated oh shoulder press
3x12x16(+2reps)

Lat pulldowns
3x10x55(+5kg,-2reps)

Side raises
3x8x10

Concentration curls
3x8x12

Rope pushdowns
3x12x15
 
Laatste LB tren voor de vakantie :D. Morgen UB, dan over 2.5 week weer verder!

Deadlifts
1x12x30
1x8x50
1x6x60 (+10kg,-2reps)

1-legged leg press
4x8x50(+10kg,-4reps)

Calf raises (leg press)
4x12x70(+2reps)

1-legged leg curls
3x12x25

1-legged leg extensions
3x12x15(+2reps)
 
Fijne vakantie. Eet ze :)
 
En daar gaan we weer! Begon lekker, geen kracht verloren, had veel slechter verwacht. Werd alleen wel misselijk en wat koppijn vanaf de db benches, bij set 2 curls kwam er niets meer uit en de laatste oefening (CGBP) heb ik maar overgeslagen. Desalniettemin betere tren dan verwacht!

Pullups
1x12xbw(+4reps)
2x8xbw+5kg

Military press
1x12x20
2x10x30(+2reps)
1x7x30

Db rows
3x12x22

Db benchpress
3x10x22(+2kg,-2reps)

Bent-over raises
3x10x12

Preacher curls
1x10x10(-2reps)
1x7x10

Hoi was ik al in? Zo niet, dan nu wel.
Welkom! :D
 
Gewicht schommelt tussen 82,5-83kg, mooie 5kg bij op gepakt sinds ik weer serieus bezig ben. Terug naar 90kg met een beetje definitie in 2022? :D

Ik moet vaker 2 weken op vakantie gaan, gewoon steady krachtgains door aan het maken. Bijna 2.5 week niet gesport en ook niet autistisch gedaan met m'n eiwitiname, ik had misschien wel nog een rep meer kunnen deadliften als ik whey mee had genomen!! Of m'n benen hebben de gains van hun leven gemaakt door al die kut oneven traptreden op te lopen in België.

Deadlifts
1x12x30
1x8x50
1x8x60(+2reps)

1-legged leg press
3x10x50(+2reps)

Calf raises (leg press)
4x12x80(+10kg:fire:)

1-legged leg curls
3x10x30(+5kg,-2reps)

1-legged leg extensions
3x12x20(+5kg:fire:)

Zometeen vaccin 2, dus ik denk dat ik het er voor deze week hierop laat en maandag verder ga. De eerste was ik 2 dagen een hoopje stront van geworden.
 
Zometeen vaccin 2, dus ik denk dat ik het er voor deze week hierop laat en maandag verder ga. De eerste was ik 2 dagen een hoopje stront van geworden.
Ik had behalve beetje spierpijn in de schouder helemaal niks. Iig lekker dat je de shots dan binnenhebt.
Hoe zat het ook al weer met jou, had je de lerarenopleiding nou afgemaakt? Wel een gouden toekomst dan denk ik, met deze tekorten....
 
Qua kracht- en lichaamsstats zitten we eigenlijk wel op hetzelfde, ga je dan ook volgen! :thumb:
 
Ik had behalve beetje spierpijn in de schouder helemaal niks. Iig lekker dat je de shots dan binnenhebt.
Hoe zat het ook al weer met jou, had je de lerarenopleiding nou afgemaakt? Wel een gouden toekomst dan denk ik, met deze tekorten....
Bij beide prikken nergens last van? Voel mij momenteel iig al beter dan de avond van prik 1. of Janssen gehad?

Opleiding dit jaar idd afgerond, met een 9 voor m'n stage. Helaas is het lerarentekort op specifieke plekken, zoals mannen op de basisschool, natuur/scheikunde en wiskunde. Voor biologie is er een achterlijk grote concurrentie kwam ik dit jaar achter. Stuk of 10 sollicitaties er uit gestuurd, 2 uitnodigingen voor gesprekken en maar één gesprek gehad. Die heb ik van de 8 anderen niet gehaald. Tientallen (30 en zelfs 50 gehoord) reacties per vacature helaas.

Gelukkig heb ik voor dit jaar wel een plek op mijn stageschool kunnen krijgen, met in het begin 18 uur per week en daarna voltijd voor een paar maanden i.v.m. verlof. En dan hopen op meer geluk bij de volgende ronde solliciteren in april-juni.
Qua kracht- en lichaamsstats zitten we eigenlijk wel op hetzelfde, ga je dan ook volgen! :thumb:
Welkom! :D
 
Bij beide prikken nergens last van? Voel mij momenteel iig al beter dan de avond van prik 1. of Janssen gehad?

Opleiding dit jaar idd afgerond, met een 9 voor m'n stage. Helaas is het lerarentekort op specifieke plekken, zoals mannen op de basisschool, natuur/scheikunde en wiskunde. Voor biologie is er een achterlijk grote concurrentie kwam ik dit jaar achter. Stuk of 10 sollicitaties er uit gestuurd, 2 uitnodigingen voor gesprekken en maar één gesprek gehad. Die heb ik van de 8 anderen niet gehaald. Tientallen (30 en zelfs 50 gehoord) reacties per vacature helaas.

Gelukkig heb ik voor dit jaar wel een plek op mijn stageschool kunnen krijgen, met in het begin 18 uur per week en daarna voltijd voor een paar maanden i.v.m. verlof. En dan hopen op meer geluk bij de volgende ronde solliciteren in april-juni.

Welkom! :D
Ik had Pfizer.

OK, in het nieuws zie je alleen "Enorm leraren tekort", maar het is dus een beetje genuanceerder....
Fijn dat je op je stage school aan de slag kan. En er is een zwangerschapsgolf aan de gang, dus wie weet kan je op die school nog wat gaatjes vullen (no pun intended.... :p)
 
Ik had Pfizer.

OK, in het nieuws zie je alleen "Enorm leraren tekort", maar het is dus een beetje genuanceerder....
Fijn dat je op je stage school aan de slag kan. En er is een zwangerschapsgolf aan de gang, dus wie weet kan je op die school nog wat gaatjes vullen (no pun intended.... :p)
:roflol: Dat gaatje wordt al gevult:eyebrow:. Rond november val ik in en ga ik van 2.5 dag naar 5 dagen. Daarna kan ik in principe nog een jaartje doorwerken als er ruimte is, maar gezien ik minimaal 3.5 dag wil werken schat ik die kans klein.
 
Weer een goede tren! Vanaf morgen een week zonder verhogen van gewicht. Ff rustiger aan opbouwen.

Benchpress
1x15x20
1x12x40
1x12x60
1x5x80(+10kg,-3reps)
1x5x75

Barbell rows
1x15x30
3x10x55(+2reps)

Db seated oh shoulder press
3x12x16

Lat pulldowns
3x12x55(+2reps)

Side raises
3x10x10(+2reps)

Concentration curls
3x10x12(+2reps)

Rope pushdowns
3x12x15
 
Dubbele tren update :D. Lb vergeten te loggen, maar was weinig bijzonders zonder gewichten verhogen. Merk wel dat m'n rechterbeen goed aan het werk wordt gezet met 1 legged oefeningen, links stelde weinig voor. Volgende keer weer deadlifts er bij.

1-legged leg press
1x12x30
3x10x50

Calf raises (leg press)
4x12x80

1-legged leg curls
3x10x30

1-legged leg extensions
3x12x20

En de UB van vandaag. Beetje hetzelfde verhaal, wel een extra set pullups gedaan wat pittig was. Military press blijft imo wel een kut oefening. Boek er amper progressie op, een beetje gewicht er bij en m'n nek staat al weer veel te gespannen. Al m'n verrekte nekspieren ook bij deze gekregen :o. Misschien er uit dumpen en incline benches op de plaats oid.

Pullups
1x12xbw
3x8xbw+5kg(+1set)

Military press
1x12x20
1x10x30
1x9x30

Db rows
3x12x22

Db benchpress
3x10x22

Bent-over raises
3x10x12

Preacher curls
2x10x10

CGBP
2x12x35(+5kg)
30 stelde niets voor, hier mocht wel wat gewicht op.
 
Merk wel dat m'n rechterbeen goed aan het werk wordt gezet met 1 legged oefeningen, links stelde weinig voor. Volgende keer weer deadlifts er bij.
Ja, ik heb ook wel gemerkt dat je met een zwak been redelijk kan sjoemelen bij dubbelbenige oefeningen...
 
Het resultaat van een flinke griep en bijholteontsteking sinds de nacht van zaterdag op zondag. Voel me niet meer grieperig, maar ben nog zo zwak als het maar kan en de bijholteontsteking wilt ook maar niet weg.
Screenshot_20210902_111808_cn.fitdays.fitdays.jpg
 
Het zit mij even niet mee. Ben sinds vrijdag weer enigszins beter, maar heb tering hard m'n nek verrekt die nacht. Lig nu al weer dagen met een amper mobiele nek te kampen, rete pijnlijk ook. Ben nog niet eens begonnen met sporten en het gaat al mis :roflol: . Hoop vrijdag weer te kunnen sporten.
 
Back
Naar boven