AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Weer een degelijke tren :D. Mag ook wel na de AYCE vrijdag. Kwam in het restaurant, in een dorp in the middle of nowhere, een leerling tegen :o. Haar gezichtsuitdrukking was prijsloos. Ze was die dag ziekgemeld en had mijn toets geskipt. Kom je je fucking docent tegen in een gat 1 uur verderop van je school :roflol: :roflol:

En de tren van vandaag:

Pullups
1x12xbw
3x10xbw+5kg (+5reps op laatste set)

Db benchpress
1x12x24(+2reps)
2x10x26(+2kg,-2reps)

Db rows
1x12x24
2x12x26(+2kg)

Incline db benches (30°)
1x12x12
3x12x18(+2reps)

Side raises
3x10x10

Preacher curls
3x12x10(+2reps)

CGBP
3x12x40

Kracht gaat nog steeds lekker omhoog! Zal niet lang duren voordat ik weer >30kg dumbbells kan gebruiken :D
 
Pullups
1x12xbw
3x10xbw+5kg (+5reps op laatste set)
Lekker, die gaan bij mij juist matig de laatste tijd.
Kwam in het restaurant, in een dorp in the middle of nowhere, een leerling tegen :o. Haar gezichtsuitdrukking was prijsloos. Ze was die dag ziekgemeld en had mijn toets geskipt. Kom je je fucking docent tegen in een gat 1 uur verderop van je school :roflol:
Betrapt :D
 
Lekker, die gaan bij mij juist matig de laatste tijd.
Heb daar zelf vaak ook lange periodes van stagneren idd. Is nu goed vol aan het houden, hoop met 2 weken op 12 reps te zitten en daarna een 10kg schijf er aan te plakken.
Als straf publiekelijk geshamed in de klas :p
 
En weer een lb. Niet zo'n bijzondere training, geen dls kunnen doen. Heb pijn aan de bovenkant van m'n rechterhand, iets te intensief bezig geweest de laatste keer.

1-legged leg press
1x12x30
4x12x40(+1set)

Calf raises (leg press)
4x12x90

1-legged leg curls
3x12x30

1-legged leg extensions
3x8x25
Rechterbeen was lit. Links weinig moeite gehad.
 
Laatst bewerkt:
En we gaan binnenkort maar eens langs de huisarts :D. Voel me een week al een beetje ziek, begin vandaag net weer wat recht te trekken. Ben niet echt heel ziek geweest, kon gewoon werken en functioneren. Maar ervaring leert dat als ik sport met een verminderde weerstand/slecht gevoel, dat het daarna heel snel erger wordt.

Na 2-3 jaar meerdere keren ziek zijn per jaar, is het nu wel tijd voor een uitgebreid onderzoek vind ik. Ik schuilde altijd achter 'het komt door de stress', maar ik heb dit jaar helemaal geen stress meer gehad:o. Al voor de zoveelste keer ziek. Afgelopen jaar voor het eerst zelfs antibiotica moeten krijgen, afgelopen zomervakantie zo intens ziek dat ik toch maar langs de HP ging. Heb van dat weekje ziek zijn ook gewoon een maand hersteltijd gemerkt. Niet alleen vaker ziek, ook gewoon steeds erger ziek.
 
En we gaan binnenkort maar eens langs de huisarts :D. Voel me een week al een beetje ziek, begin vandaag net weer wat recht te trekken. Ben niet echt heel ziek geweest, kon gewoon werken en functioneren. Maar ervaring leert dat als ik sport met een verminderde weerstand/slecht gevoel, dat het daarna heel snel erger wordt.

Na 2-3 jaar meerdere keren ziek zijn per jaar, is het nu wel tijd voor een uitgebreid onderzoek vind ik. Ik schuilde altijd achter 'het komt door de stress', maar ik heb dit jaar helemaal geen stress meer gehad:o. Al voor de zoveelste keer ziek. Afgelopen jaar voor het eerst zelfs antibiotica moeten krijgen, afgelopen zomervakantie zo intens ziek dat ik toch maar langs de HP ging. Heb van dat weekje ziek zijn ook gewoon een maand hersteltijd gemerkt. Niet alleen vaker ziek, ook gewoon steeds erger ziek.
Verstandig, voor een sportieve jonge gast is dat niet helemaal wat je verwacht, nee.
 
Weer terug op m'n oude kracht, niet verwacht. Dacht dat het slechter zou gaan. Begon dit weekend weer grieperig te voelen en vanaf vandaag lijkt het echt weer beter te zijn. Morgenochtend langs de huisarts om te kijken wat die er van vind. Ik voel me toch wel een beetje bedonderd als 25 jarige; ik rook niet, drink amper alcohol, eet goed, slaap goed, beweeg goed, maar toch voel ik mij niet zo gezond.

De tren voor vandaag! Heb de isolatie er uit gelaten voor nu. Qua kracht ging het goed, uithouding iets minder.

Benchpress
1x15x20
1x12x40
1x12x60
2x5x80

Barbell rows
1x15x30
3x12x55

Db seated oh shoulder press
3x12x16(+3e set op 16kg)

Lat pulldowns
3x12x55
 
Griepprikje gister in geramd. 26 euro bespaard door zelf de prik te zetten :o. Het was 31 euro om een prik te laten zetten :roflol:. 6 euro mogen betalen voor een "kort consult", om hem daarna zelf mee naar huis te nemen. Mijn geluk kennende had ik verwacht een dag of 2 ziek te zijn net als de coronaprikkies, maar voor de verandering merk ik eens niets. Hopelijk helpt het in het verminderen van m'n ziektedagen/verloop er van. Elke dag minder is die 35 euro wel waard.

Vanmorgen bloed geprikt, einde vd week uitslag. Al verwacht de huisarts dat er niets is en dat ik gewoon pech heb door van het ene naar het andere virusje te springen, omdat het meestal vanzelf geneest. Dus waarschijnlijk moet ik maar gewoon accepteren dat ik wat regelmatiger ziek ben dan Jan en alleman.

Net lekker lb gedaan!

Deadlifts een beetje opgeschroefd met de warmup. Ipv 30 vanaf nu 40. Ook geen 50kg meer voor set 2 maar 60. Ook nog eens 10kg bij de werkset op kunnen knallen :D. Merkte wel op de leg press en leg curls dat de deadlifts goed gingen, had daar wat meer moeite mee.

Deadlifts
1x8x40(+10kg warmup)
1x8x60(+10kg warmup)
1x8x70(+10kg)

1-legged leg press
4x12x40(+1set)

Calf raises (leg press)
4x12x90

1-legged leg curls
3x12x30

1-legged leg extensions
3x10x25(+2reps)
 
Vanmorgen bloed geprikt, einde vd week uitslag. Al verwacht de huisarts dat er niets is en dat ik gewoon pech heb door van het ene naar het andere virusje te springen, omdat het meestal vanzelf geneest. Dus waarschijnlijk moet ik maar gewoon accepteren dat ik wat regelmatiger ziek ben dan Jan en alleman.
Het is een beetje huisvrouwen geneeskunde, maar neem je ook multivitaminen en 's winters vitD?
 
Het is een beetje huisvrouwen geneeskunde, maar neem je ook multivitaminen en 's winters vitD?
Geen multi, wel het hele jaar door vit D (2500iu zonnige periode, anders 5000). M'n waarde zit zo rond de 120nmol/L, 2x getest. Zal binnenkort 2000/4000 worden, gezien Bulk de 5000iu tabs naar 4000 heeft verlaagt :p. Zag nooit echt het voordeel in van een multi, gezien ik goed en gevarieerd eet.

Ziet er naar uit dat ik maar gewoon pech heb en verder gezond ben.
1635402451529.png
 
Dat lijkt goed hè (al heb ik er geen verstand van, geen idee wat een virusje met deze bloedceltelling zou doen...).
Je kan nog een seizoen multivits proberen dan, baat het niet...... :p
 
Dat lijkt goed hè (al heb ik er geen verstand van, geen idee wat een virusje met deze bloedceltelling zou doen...).
Je kan nog een seizoen multivits proberen dan, baat het niet...... :p
Geen opmerkingen bij, dus zal allemaal wel goed zijn. Alleen m'n leukocyten zijn met een kleine 0.1 onder de referentie, maar die kunnen lager uitvallen als je net hersteld bent... :p Wel leuk om weer eens m'n Ht en Hb waarden te zien. Toen ik nog aan de hormoontjes was, had ik een Hb waarde van tussen de 11-12 en Ht van 0.52-0.54. Door die Ht waarde is toch weer m'n kans op veneuze trombo-embolie van 0.32% naar 0.16% gezakt... :D

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe m'n resultaten nu zullen zijn. Maar €89,- heb ik er niet voor over, gezien het allemaal wel goed zal wezen.
 
Weer verder! Vakantie zit er op, 2 verjaardagsfeestjes gehad. De dichtsbijzijnde basic bij m'n vriendin is 30min rijden, dus vind het een beetje sund om 2-3 uur weg te zijn om ff te sporten. Vandaag voor de verandering een ochtendsessie.

Pullups
1x12xbw
1x10xbw+5kg
1x9xbw+5kg
Viel tegen.. Kon er geen 3e set meer uit halen.


Incline db benches (30°)
1x16x16
1x8x26(+8kg,-4reps)
^per ongeluk de eerste sets op de benches incline gedaan ipv flat :o. Vond het al vreemd dat 26kg wel erg zwaar aan voelde. Nog wel 8 reps kunnen pakken :D. Vond m'n elleboog alleen wat minder prettig.

Db benchpress
2x10x26

Db rows
3x12x26

Incline benches verder
2x12x20(+2kg)

Side raises
3x10x10

Geen bi's/tri's isolatie, elleboog is al genoeg belast na +8kg op de inclines.
 
Laatst bewerkt:
Geen zin meer om logs bij te houden. Ben sinds het open gaan van de sportschool weer voor de volle 100% tegenaan aan het gaan. 4 volle trainingen van 75-90min, 1-2x per week cardio. Begon op 6min 10kmu met een hartslag van 180, kan nu 10 min op 11kmu lopen met een hartslag van 172-174. Voelt al iets gezonder :o.

Ik twijfel nu alleen over m'n voeding. In de laatste 2 maanden 2kg gegained, bijna een cm op m'n armen en amper wat op de waist bij. Kreeg laatst zelfs commentaar van leerlingen over de aders op m'n armen :D. Ook weer voor het eerst in lange tijd 100kg gedeadlift, maar ben daar nog erg voorzichtig mee.

M'n waist is alleen al wel op 78cm, heb die toch liever ergens begin 70. Alleen ben ook pas 82kg, dus wil ook iets meer massa hebben. 23 juli begint de zomervakantie, daar wil ik wel weer eens goed bij staan.

Ga ik 2.5 maand bulken, dan mei cutten tot de zomervakantie? Geen idee nog hoe ik het aan ga pakken.
 
Op zich vind ik het altijd wel leuk om logs van (inmiddels bekende) mensen te lezen. Maar goed nieuws. Succes met weer buff worden en blijf weg uit Snap City :p
 
Op zich vind ik het altijd wel leuk om logs van (inmiddels bekende) mensen te lezen. Maar goed nieuws. Succes met weer buff worden en blijf weg uit Snap City :p
Misschien weer verder als ik op m'n oude niveau zit. Nu stelt het allemaal weinig voor, laat ik eerst maar weer 100kg benchen voor reps. Zit nu op 6x80 :p. Maak ook nog geen foto's, ziet er nog matig uit.
 
Gewoon dat natty weer over boord gooien joh. Heeft toch geen zin natty te blijven als je wat wil bereiken :devil:
Zie ik wel weer gebeuren, maar pas over enkele jaren :p. Ik merk wel dat ik echt veel zwakke plekken heb bij gewrichten, m'n core etc. Als ik weer on ga dan ga ik sowieso weer pijn krijgen overal. Nu wil ik eerst een jaar of twee goed opbouwen, veel kracht gainen en geen zwakke gewrichten hebben. En toevallig ben ik dan ook van plan om een poging te doen voor kleintjes. Dan kan ik net zo goed even nog een paar jaar wachten, hopen op twee kleintjes in die tijd, vervolgens de zaadleiders afsluiten en dan on te gaan.
 
Back
Naar boven