MuscleMeat

Mutant Cre X-12 vs Magnificent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Explorer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2010
Berichten
68
Waardering
0
Zoals hierboven vermeld, ben ik deze tweede producten tegengekomen en ben ik ze met elkaar gaan vergelijken. Ik ben namelijk op zoek naar een goeie postworkout shake. Nu hoor ik waarschijnlijk mensen denken van: Dit kan je toch zelf maken met wat Pepto Pro-WMS-etc..

Maar heb daar een rekensommetje van gemaakt en qua prijs komt het me goedkoper uit als ik een van deze producten koop ipv dat ik het zelf maak.

Nu wil ik graag extra jullie mening ivm de voedingsstoffen die in beide producten zitten. Welke verhoudingen goed zijn etc.. Kortom een onderbouwde mening ;)

Hieronder vind je info over hoeveel voedingsstoffen elke serving van elk product bevat:

Mutant Cre X-12

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Magnificent:

Ingredienten per dosering van 70 gram:

Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.

Magnificent Creatine Blend 5000 mg
Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.

PeptoPro 4000 mg

BCAA 4:1:1 1000 mg

Glutamine Peptides 1000 mg

Taurine 1500 mg

L-Carnitine 50 mg

Cinnamon Cassia extract 100 mg

Alpha Lipoic Acid 100 mg

Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram

Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
Vitamin C 20mg 25% ADH
Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

Alvast bedankt voor jullie moeite.
 
Magnificent kan je gewoon niet verkeerd meegaan. Als je de lijst met inhoud bekijkt zie je al het compleet dit product is.

Magnificent = Knallen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


-Leon
 
Ik mis de BCAA's in de Mutant Cre X-12, tenzij die verstopt zitten in de Whey peptide. Met andere woorden, ik mis 1 van de meest essentiële ingrediënten die je Post-WO naar binnen wilt krijgen.
 
Die Mutant Cre X-12 is een top product, maar is echt zuiver voor herstel imo. Ik zou voor Magnificent gaan, Cre X-12 is iets specifieker.
 
Die Mutant Cre X-12 is een top product, maar is echt zuiver voor herstel imo. Ik zou voor Magnificent gaan, Cre X-12 is iets specifieker.

We hebben met de Magnificent volgens veel mensen kwalitatief gewoon veruit beste Post-Workout formule verkrijgbaar. Ik zie ook eigenlijk geen merk of bedrijf in de buurt komen van die prijs-kwaliteit.:) En daar zijn we heel blij mee!:)
Veel "merken" beweren het, wij hebben het met Magnificent!:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Koppel daaraan de combinatie met het best gewaardeerde spieropbouw product Total Muscle Solution. Dan heb je denk ik wel een van de best denkbare combinaties die nu zelfs mogelijk zijn in het land der sportvoeding!:)

Samen Superduo en extra voordelig:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De Supercombi die je niet wilt missen!
 
Magnificent is echt een TOP product! :bow:
Gaat men nog een hele kluif aan hebben om mij ooit vanaf te krijgen!
 
Ik mis de BCAA's in de Mutant Cre X-12, tenzij die verstopt zitten in de Whey peptide. Met andere woorden, ik mis 1 van de meest essentiële ingrediënten die je Post-WO naar binnen wilt krijgen.

je weet dat elke whey BCAA's bevat?

Bovendien zijn BCAA's slechts de aminozuren leucine, isoleucine en valine. Whey bevatten deze altijd. Net als eieren, vlees, bonen en inderdaad -waar whey van gemaakt wordt- zuivelproducten ;)
 
je weet dat elke whey BCAA's bevat?

Bovendien zijn BCAA's slechts de aminozuren leucine, isoleucine en valine. Whey bevatten deze altijd. Net als eieren, vlees, bonen en inderdaad -waar whey van gemaakt wordt- zuivelproducten ;)

Ik denk de BCAA's als losse aminozuren. :)

-Leon
 
We hebben met de Magnificent volgens veel mensen kwalitatief gewoon veruit beste Post-Workout formule verkrijgbaar. Ik zie ook eigenlijk geen merk of bedrijf in de buurt komen van die prijs-kwaliteit.:) En daar zijn we heel blij mee!:)
Veel "merken" beweren het, wij hebben het met Magnificent!:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Koppel daaraan de combinatie met het best gewaardeerde spieropbouw product Total Muscle Solution. Dan heb je denk ik wel een van de best denkbare combinaties die nu zelfs mogelijk zijn in het land der sportvoeding!:)

Samen Superduo en extra voordelig:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De Supercombi die je niet wilt missen!

wat vinden jullie bij body en fitshop dan van een combi van magnificent met jullie pre workout power?

ik gebruik nu een tijdje magnificent en ik ben heel erg tevreden. Supercompleet product, hele lekkere smaak en de ontzettend goedkoop, aangezien er genoeg in een pot zit.
 
TMS is een prima product in combi met magnificent, je zal alleen heel erg aan de smaak moeten wennen.
 
TMS is een prima product in combi met magnificent, je zal alleen heel erg aan de smaak moeten wennen.

ik ben bekend met beide producten. Smaak is super in tegensteling met veel duurdere amerikaanse producten zoals no-xplode en maximize. Ik ben alleen niet bekend met de pre workout power en ik vraag me af of het een goede combinatie is met magnificent.
 
Magnificent is idd een goede PWO shake, maar imo gewoon te duur. :)

Daarom neem ik gewoon BCAA/EAA icm dextrose na de training en later whey. ;)
 
Heb zelf laatst een pot NO-Xplode gehaald.
Inderdaad erg duur. als dit echt zon goede combi is stap ik hier misschien wel op over... zat ook te denken aan noxipro.

Ben benieuwd op total muscle solution veel meer effect heeft?
 
Je vergelijkt nu een aantal producten helemaal verkeerd :P

NoXplode en Noxi zijn pre-workouts, Magnificent is een post-workout dus na de training. ;)
 
wat vinden jullie bij body en fitshop dan van een combi van magnificent met jullie pre workout power?

ik gebruik nu een tijdje magnificent en ik ben heel erg tevreden. Supercompleet product, hele lekkere smaak en de ontzettend goedkoop, aangezien er genoeg in een pot zit.

Combineren is geen probleem. Dan neem je PreWorkout Power voor de training en na de training pak je direct Magnificent. 20 minuten later neem je Whey Perfection om het plaatje compleet te maken. :)

-Leon
 
ok bedankt dan ga ik dat maar eens een tijdje doen
 
Back
Naar boven