XXL Nutrition

Mutant mass bodylab

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aj_boxing

Cool Novice
Lid geworden
2 jan 2017
Berichten
227
Waardering
113
Lengte
1m84
Massa
82kg
Hoi hoi,

Ik gebruik nu voor een stuk of 3 maanden de shake whey delicious (met Brinta) en wil nu graag een andere (betere) shake, want de whey shake heeft niet meer zo heel veel effect denk ik zo. M'n neef heeft me aanbevolen om de mutant mass van bodylab te gaan gebruiken. Hij zit bij de marine en zegt dat zij die allemaal gebruiken om snel aan te kunnen komen. Ik zie veel goede recensies maar ook slechte zoals: "pure troep", etc. Wat vinden jullie van deze shake en raden jullie hem aan om hem te gaan gebruiken?

Alvast bedankt.
 
Vind die mutant mass onzin, vind alle weightgainers eigenlijk onzin.

Je whey en Brinta is veel beter, maar je moet gewoon meer eten wil je aankomen en niet naar supplementen kijken.
 
Volgens mij weet je neef niet dat Bodylab slecht uit de labtesten kwam.
 
Bodylab, body n fit. Same shit.
 
Vind die mutant mass onzin, vind alle weightgainers eigenlijk onzin.

Je whey en Brinta is veel beter, maar je moet gewoon meer eten wil je aankomen en niet naar supplementen kijken.
Brinta is de bom! Heerlijk. :) Meer eten inderdaad en laat die mass gainers maar staan.
 
Vind die mutant mass onzin, vind alle weightgainers eigenlijk onzin.

Je whey en Brinta is veel beter, maar je moet gewoon meer eten wil je aankomen en niet naar supplementen kijken.

Dat veel eten doe ik sowieso al, heb een voedingsschema en heb amper een uurtje waarin ik niet eet ;). Dus bij die whey delicious blijven of zijn er nog andere die jij/jullie aanraden? Denk namelijk dat het wel goed is om een andere shake te gaan gebruiken nu, zodat het weer meer effect heeft. Maar de mutant mass sla ik dus over haha.
 
Welke effecten denk je te krijgen van whey dan ? Whey is gewoon een toevoeging van eiwitten in een voedingspatroon. Een gainer is soms handig voor de extra kcals.
 
Welke effecten denk je te krijgen van whey dan ? Whey is gewoon een toevoeging van eiwitten in een voedingspatroon. Een gainer is soms handig voor de extra kcals.

Ik bedoel eigenlijk dat ik denk dat er betere en meer effectievere (in de vorm van meer eiwit, kcal etc) shakes zijn dan die ik nu gebruik (whey delicious). Want deze shake is meestal vanwege de lekkere smaak en meer als dat je ermee begint bedoelt. De vraag is dus welke shakes jullie dan naast de whey delicious ook nog aanraden?
 
Ik bedoel eigenlijk dat ik denk dat er betere en meer effectievere (in de vorm van meer eiwit, kcal etc) shakes zijn dan die ik nu gebruik (whey delicious). Want deze shake is meestal vanwege de lekkere smaak en meer als dat je ermee begint bedoelt. De vraag is dus welke shakes jullie dan naast de whey delicious ook nog aanraden?

Ikzelf gebruik dagelijks de all day protein van XXL (ook door de Brinta) en de Complex carbs gainer voor af en toe.
 
Je moet afwisselen anders raakt je lichaam gewend aan dezelfde shakes en gain je niet meer. Dus bijvoorbeeld eerst pak je de Whey Delicious van XXL en na een maandje de Mutant Whey. Dit werkt het beste is mij verteld door een brede man die achter de balie werkt bij een sportschool
 
Je moet afwisselen anders raakt je lichaam gewend aan dezelfde shakes en gain je niet meer. Dus bijvoorbeeld eerst pak je de Whey Delicious van XXL en na een maandje de Mutant Whey. Dit werkt het beste is mij verteld door een brede man die achter de balie werkt bij een sportschool
:roflol:

Sommige mensen zijn zo koppig he.
 
Je moet afwisselen anders raakt je lichaam gewend aan dezelfde shakes en gain je niet meer. Dus bijvoorbeeld eerst pak je de Whey Delicious van XXL en na een maandje de Mutant Whey. Dit werkt het beste is mij verteld door een brede man die achter de balie werkt bij een sportschool

Je vergat de 'jk' :P
 
Je moet afwisselen anders raakt je lichaam gewend aan dezelfde shakes en gain je niet meer. Dus bijvoorbeeld eerst pak je de Whey Delicious van XXL en na een maandje de Mutant Whey. Dit werkt het beste is mij verteld door een brede man die achter de balie werkt bij een sportschool
True story. Een vrouw in de bus zei dat ook. Klopt
 
:roflol:

Sommige mensen zijn zo koppig he.

Omdat dit niet klopt of wat bedoel je? want ikzelf denk eigenlijk ook wel dat de afwisseling in shakes best wel goed kan zijn.
 
je neef heeft zeker die rich piana filmpjes gekeken dat hij due mutant mass shakes drinkt
 
Welke effecten?
 
je neef heeft zeker die rich piana filmpjes gekeken dat hij due mutant mass shakes drinkt

haha ik zou het niet weten. Ik weet alleen dat ze die in de marine gebruiken zodat ze snel aankomen als ze een hele week in het veld zijn geweest en daardoor heel weinig gegeten hebben. Dus moet voor hun denk ik wel nuttig zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven