XXL Nutrition

Mutation, I will!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pumped

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
3.461
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Ben sinds kort weer eens bezig met bb, heb mezelf een jaartje laten gaan en gewoon genoten van het leven. Dieptepunt was een vakantie van anderhalve maand waarin ik 12kg ben afgevallen:P Ben ondertussen weer een maandje bezig en spiergeheugen lijkt mijn beste vriend te zijn op dit moment.

Stats zijn teleurstellend slecht... heb verder geen idee wanneer de contest is maar ik ben van plan om deze komende zomermaanden te knallen als een mofo. Grote plannen om het weer eens goed aan te pakken, en het is alleen maar mooi als ik af en toe ook nog eens wat met jullie kan delen hierover.

Als ik verder ook maar een paar andere gasten kan motiveren hiermee, ben ik een tevreden man ;)

Ik hoor het wel als er vragen zijn.
 
Nice man, succes! ;)

Was me al opgevallen op facebook dat je het trainen een tijdje uit het oog verloren bent.
 
Nice man, succes! ;)

Was me al opgevallen op facebook dat je het trainen een tijdje uit het oog verloren bent.

Thanks pik!

Ben idd aardig wat gekrompen maar het begint er weer langzaam aan goed uit te zien.
Weet alleen niet of ik een before foto nu moet posten of later bij het eindresultaat. Want schaam me er wel nogal voor :D


ff wat algemene info verder:

Ga over een uurtje rug, bi's pakken. Gister nog lekker borst, triceps, buik gedaan. Train verder op gevoel. Begin gewoon bij een gewicht en maak het zo zwaar als ik kan. Ga bijna iedere set wel tot failure. Dus het kan zijn dat ik de ene set 20 herhalingen doe en de andere set 4. Oefeningen worden ook afgewisseld en ook op gevoel gekozen. Voeding is best zwaar aangezien ik minsten 7/8 maaltijden vreet en mijn kcal aanpas aan mijn hongergevoel/ training die ik heb gehad. Verder maak ik ook nog eens gebruik van mijn eigen manier van carbcycling waarop ik mn koolhydraten dmv een aantal factoren aanpas.

Benen ben ik vorige week weer mee begonnen na 1 jaar NIETS aan benen te doen. LB ziet er dus ongelofelijk slecht uit tov UB. Maar dat heb ik vorige week onderbroken met LB workout. Heb de afgelopen maand verder wel mn UB kapot getrained. 5/6 workouts per week.
 
Nee nu een foto natuurlijk! Hoord wel bij een log als dit voor de contest, vind ik.. Ben ook wel benieuwd hoe de kerel die mij een fatty noemt eruit ziet.
 
Nee nu een foto natuurlijk! Hoord wel bij een log als dit voor de contest, vind ik.. Ben ook wel benieuwd hoe de kerel die mij een fatty noemt eruit ziet.

hahahahahahahha te mooi dit. Dat was trouwens een grapje met een andere member die mij een beetje een rode kaart heeft lopen aannaaien bij jou :D

Zal een foto van april posten, zag er gewoon atletisch uit. Met basic spiermassa. Ben ondertussen dus wel weer begonnen met trainen.

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 18:07 ----------

April 2012:
t0t1ra.jpg
 
Ja jaartje geleden zag je er wel een pak buffer uit man :D
Goede basis wel nog, komt zeker goed! ;)
 
Latpulldowns, een vorm van cable rows, BOR's, seated rows voor rug gedaan. Om een indruk te hebben van mn krachtstats: aantal setjes van 8-12 reps op 120KG BOR's (3e oefening)
Daarna biceps, Seated DB curls (34kgx 6 hoogtepuntje 40kg komt er binnenkort aan:P), DB hammer curls, machine curls en cable curls.

Neem net zoveel rust om wat kracht weer terug te winnen terwijl mijn pomp nog niet minder worden, als pomp minder wordt gelijk volgende set.

Morgen wat benen, en als mn schouder minder pijn doen(nog last van borst op maandag) pak ik ook schouders.
 
Flink sterk, succes!
 
DB curls met 34kg???
No offence, maar dat vind ik precies wat veel voor u fysiek?
 
Neem je nu al cycle?

Suc6 man.
 
2011:

je bent die rechter zeg je...
Kan toch?
Uit zijn post kan ik uitmaken dat ie 1j niet/amper heeft getraind en meer dan 12kg is afgevallen.

Pumped, wat zijn je stats momenteel?
 
ja ik zeg ook niet dat het niet kan.
Maar ik vind het wel...... tja
 
Flink wat kwijt dude. Je had ook gekuurd toch? Nog van plan om verder te kuren?

Ben ook wel benieuwd naar je trainingsschema. Welke spiergroepen pak je op welke dag?
 
Echt megabuff toen in 2011. Succes met de wederopbouw dude!
 
Flink sterk, succes!
Thanks ironmind!
DB curls met 34kg???
No offence, maar dat vind ik precies wat veel voor u fysiek?
Haha no offence taken, je moet snappen dat ik aardig wat spiermassa heb gehad. En BB een groot deel van mn leven is geweest in mn tienerjaren, dus dan gaat het qua kracht snel weer goed. En ik zie er ondertussen al een stuk beter uit hoor, dit was een foto van begin MAART(correctie, niet april) op vakantie:P Dus weinig food en veel alcohol:P
2011:



je bent die rechter zeg je...
Yes, dat was ik een tijdje geleden.

Neem je nu al cycle?

Suc6 man.
Thanks, neem 500mg test sinds 2 weken. Misschien dat ik er iets bij ga pakken als ik aan het eind wat harder erbij wil staan.
Kan toch?
Uit zijn post kan ik uitmaken dat ie 1j niet/amper heeft getraind en meer dan 12kg is afgevallen.

Pumped, wat zijn je stats momenteel?
Wil eigenlijk zo min mogelijk over mn stats vertellen om een beetje die ''BOOOMM'' effect te krijgen. Ik wil jullie en vooral mezelf bewijzen wat er mogelijk is met het menselijk lichaam als je met passie en kennis te werk gaat. Maart-augustus. Maar weeg nog onder de 90kg, sta er wel droog as **** bij. Stats zeggen verder weinig, dus jullie zien het later wel:P
[
Flink wat kwijt dude. Je had ook gekuurd toch? Nog van plan om verder te kuren?

Ben ook wel benieuwd naar je trainingsschema. Welke spiergroepen pak je op welke dag?

Yes, heb bijna 2 maanden naturel getrained sinds ik begonnen ben en nu sindskort 2 ml test E per week.
Heb verder geen trainingsschema. Ben weer verslaafd aan trainen, dus ik ga gewoon zo vaak als mn lichaam het toelaat. 6x per week, en dan aanvoelen waar ik geen last van heb en welke spiergroepen extra aandacht hebben. Laatste tijd alle spiergroepen behalve LB 2x per week gepakt maar daardoor voel ik overal pijntjes... afwisseling is iig de sleutel tot succes qua trainen betreft.

Echt megabuff toen in 2011. Succes met de wederopbouw dude!
Thanks kerel! Ga mn best doen;)

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 17:06 ----------

Ga zo ff wat squatten, schouders zijn best pijnlijk. Hele nacht last van gehad... dus ff wat oefeningen doen om mn schouders te laten doorbloeden. Heb doorgaans minder last van mn schouders als ik ze gewoon train terwijl ik last heb dus misschien dat ik dat zelfs probeer!
 
Laatst bewerkt:
Zet je in je shoulders dan?
 
Zet je in je shoulders dan?

Nope, heb chronische blessures aan mijn schouders lijkt het wel. Begint om de zoveel tijd weer hinderlijk pijn te doen, hopen dat het dit keer mee zal vallen.
 
Merk je andere sides omdat je nog redelijk jong bent??
Beginnen kuren op je 19?
Je mag in PM antwoorden, of helemaal niet antwoorden als je niet wil :D
 
Back
Naar boven