MuscleMeat

Mutation, I will!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat dere acne outbreak.

Looking good man ;)
 
op welk bf stond je toen en wat is je doel nu hierin?
hoe kwam het dat je je motivaite kwijt was als ik vragen mag
persoonlijke kwestie + steeds maar weer terugkomende blessures, gewoon moe van bb'en geweest. Maar kan nu lekker weer knallen ;)
Mooie progressie! Genoeg mensen die een moord doen voor zulke abs ;)

thanks kerel, tja ben niet echt van de abs maar maakt een fysiek wel compleet ;)
 
Nee geen roa liggen momenteel :p
Misschien eens B5 proberen? En Benzoylperoxide smeren, zal wel wegtrekken dan.

Enkel rug/schouders/chest of ook op je gezicht?
 
persoonlijke kwestie + steeds maar weer terugkomende blessures, gewoon moe van bb'en geweest. Maar kan nu lekker weer knallen ;)
Ik herken het, ik snap nu ook de visie van bijv. een Kevin Levrone..
6 maanden off > 6 maanden prep, maar goed ik begrijp het nu pas omdat ik nu door ben gegaan tot wedstrijd shape zeg maar. Clean bulken year round is goed vol te houden probleemloos!
 
Ik herken het, ik snap nu ook de visie van bijv. een Kevin Levrone..
6 maanden off > 6 maanden prep, maar goed ik begrijp het nu pas omdat ik nu door ben gegaan tot wedstrijd shape zeg maar. Clean bulken year round is goed vol te houden probleemloos!

precies, alleen gebruikt kevin zich 6 maanden de tering in en wij niet :D
heb toevallig contact met een kerel die onder begeleiding is van kevin, dus weet ook wel een beetje wat die man allemaal wegwerkt :D

maar idd, ga nu gewoon rustig door bulken. Heb alleen periodes dat ik de carbs moeilijk kan laten staan, maar ga mn best doen ;)

ben ook benieuwd hoe jij het hierna gaat doen, zal wel af en toe je logje bekijken voortaan ;)

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 22:43 ----------

Nee geen roa liggen momenteel :p
Misschien eens B5 proberen? En Benzoylperoxide smeren, zal wel wegtrekken dan.

Enkel rug/schouders/chest of ook op je gezicht?

Rug en chest vooral. B5 is idd ook goed om te proberen, maar dan moet je echt minimaal 5gram nemen he. Ervaring mee?
 
precies, alleen gebruikt kevin zich 6 maanden de tering in en wij niet :D
heb toevallig contact met een kerel die onder begeleiding is van kevin, dus weet ook wel een beetje wat die man allemaal wegwerkt :D

maar idd, ga nu gewoon rustig door bulken. Heb alleen periodes dat ik de carbs moeilijk kan laten staan, maar ga mn best doen ;)

ben ook benieuwd hoe jij het hierna gaat doen, zal wel af en toe je logje bekijken voortaan ;)
Hahaha ja maar het gaat om het principe, de hele prep ging probleemloos tot de laatste week, die heeft mijn hele mindset veranderd in een klap!
Toch niet Marvin Nagelbloem of Jonathan? Ik had gelezen dat Kevin hun gaat begeleiden naar de AC's.

Ik wil nu gaan bulken naar de 90kg maar plannen kunnen altijd veranderen. Zowiezo tijdens het bulken eet ik zowiezo meer op gevoel.
 
precies, alleen gebruikt kevin zich 6 maanden de tering in en wij niet :D
heb toevallig contact met een kerel die onder begeleiding is van kevin, dus weet ook wel een beetje wat die man allemaal wegwerkt :D

maar idd, ga nu gewoon rustig door bulken. Heb alleen periodes dat ik de carbs moeilijk kan laten staan, maar ga mn best doen ;)

ben ook benieuwd hoe jij het hierna gaat doen, zal wel af en toe je logje bekijken voortaan ;)

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 22:43 ----------



Rug en chest vooral. B5 is idd ook goed om te proberen, maar dan moet je echt minimaal 5gram nemen he. Ervaring mee?

Geen ervaring mee, was van plan het de komende weken eens te bestellen.
Ik zou persoonlijk gewoon beginnen met 1 gram per dag, en max opbouwen naar 5 (sommigen hier nemen 10 lol)
 
brutaal fysiek man, procentje of 8-9? zou bijna zelf aan de test gaan als ik dit zie.
 
Looking good bro. Mooi fysiek voor de zomer;)
Vond je wel knapper toen je 100+ woog:p
 
brutaal fysiek man, procentje of 8-9? zou bijna zelf aan de test gaan als ik dit zie.
thanks bro. Haha moet je doen, je hebt iig een meer dan goede basis om er mee te beginnen :)

Looking good bro. Mooi fysiek voor de zomer;)
Vond je wel knapper toen je 100+ woog:p
ben nog altijd een goodlooking mofo, maar 100+ geeft je wel een speciale shine ja :o
 
fc jendez vriend:D
 
Goed fysiek, mooi vetpercentage.
Waarom ga je niet gewoon naar de dermatoloog voor als je roa nodig hebt?
 
Goed fysiek, mooi vetpercentage.
Waarom ga je niet gewoon naar de dermatoloog voor als je roa nodig hebt?

thanks bro.

heb het niet nodig, steekt weleens op. Plus heb geen zin om straks mijn eigen bijdrage aan roa uit te geven (250 euro ofzo).
 
thanks bro.

heb het niet nodig, steekt weleens op. Plus heb geen zin om straks mijn eigen bijdrage aan roa uit te geven (250 euro ofzo).

Oja, eigen bijdrage, dat is wel irritant. Nouja op je foto is ook niet echt veel acne te zien, al zie ik je rug natuurlijk niet. Die zat bij mij eerst helemaal vol.:p
 
Back
Naar boven