Fitness Seller

Muziek instrumenten

Bezoekers in dit topic

klinkt niet verkeerd.
ik speel zelfs niets ( totaal geen aanleg :P )
 
ik speel met mezelf heb aanleg
 
Whahahahahh :P
 
Leuk, & mooie piano.
 
Ik speel poker.
 
Probeer mezelf gitaar en piano te leren maar mijn niveau is tot dusver niet noemenswaardig.
 
Elektrisch gitaar. Eerst een maand of 3 akoestisch, en nu 3 maanden elektrisch. Ik volg geen lessen maar leer het zelf mbv internet.
 
Ik mis compleet het gevoel, en je speelt nog veel te houterig om er ook echt iets van jezelf in te kunnen leggen. Speel zoiezo niet dit soort nummers, omdat ze compleet doodgespeeld zijn, en alleen echt goede pianisten er nog wat van kunnen maken.

Heb zelf 12 jaar les gehad, en meerdere concoursen gespeeld. Piano is tha bomb, en pianisten eigenlijk ook een soort bodybuildfreaks!

Overigens ben je nog jong, en speel je niet lang, dus ik zeg absoluut niet dat je er niks van kan :)!
 
mooie piano heb je daar, jammer dat de kwaliteit van youtube zo k*t is
je speelt het nummer imo wel een beetje te snel/onrustig.

zit zelf trouwens niet op les, kloot af en toe wat aan op de piano en gitaar.
vroeger wel op les gezeten.
 
Tempowisselingen vind ik maar erg matig. Sowieso een doodgespeeld nummer dat ook nog eens vrij simpel is om te spelen. Not impressed....

Heb je belijk in maar que tijd om moelijkere stukken op te nemen is vrij lastig om het foutloos te doen heb tot nu toe niet de tijd gehad en jaa het is ritmisch zwak...
 
Heb je belijk in maar que tijd om moelijkere stukken op te nemen is vrij lastig om het foutloos te doen heb tot nu toe niet de tijd gehad en jaa het is ritmisch zwak...

Dude, krijg je ook Nederlands op school?

Het gaat er niet om of iets foutloos of niet speelt, het gaat erom of de emotie over komt en dat is hier gewoon niet het geval. Luister het orgineel nog eens een paar keer heel aandachtig en concentreer je op het gevoel en niet op de noten. Eerst ritme en gevoel en dan pas de noten zelf. Ritme is zo onwijs belangrijk in de muziek........
 
Dude,,

Ga je mij dat vertellen... De kwaliteit gaat achteruit door het opnemen ik heb namelijk geen microfoon. En als je een stuk speelt gaat het onderandere over het foutloos spelen want ''vuile'' nootjes klinken niet thuis in het stuk. En om gevoel op youtube te zetten met een gewone fotocamera is een hele klus geloof me. De dynamiek is er lastig in te krijgen want je speelt al vrij snel te hard.
 
elektrische gitaar
 
Back
Naar boven