AndroidHealthClinic

Muziek tijdens het trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RobbieH

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
Bij de sportschool waardat ik sport hebben ze best een dikke geluidsinstallatie.
Die word af en toe goed gebruikt :-)
Maar meestal zijn er dan weer wat van die ouwe tangen die gaan klagen en dan komen de lovesongs en golden oldys weer en ze kruipen weer op de loopband om met een slakkegang bijna in slaap te vallen.
De laatste maanden draaien ze dus echt alleen maar rustige muziek.
Muziek kan echt invloed hebben op mijn trainen, ik krijg er goede zin door en word er aktiever van.
Maar van die rustige muzik word ik dus ook rustig en dat is nou net niet wat ik wil als ik aan het sporten ben.
Nu snap ik wel dat het geen discotheek of wat dan ook is maar van die lovesongs zijn leuk voor thuis of zo maar niet in de sportschool!
Hoe denken jullie daarover??
Ik ga denk ik maar een mp3 spelertje aanschaffen of zo.
 
Gewoon je eigen muziek meenemen. Thuis kan ik lekker mijn eigen muziek draaien en in de sportschool neem ik m'n eigen muziek mee.

Je traint bij Snowworld toch?
 
Als ik train maakt de muziek me echt niet uit..... Ik let er gewoon niet op, daarbij komt ook nog dat de muziek gewoon op een beschaafd volume wordt gedraaid en niet hard ofzo, ik sluit me gewoon af tijden mijn sets voor de muziek.
 
Ik zoek een sportschool waar enkel klassieke muziek en muziek van Pavarotti gespeeld word!!
Wie kan mij hierbij helpen?
 
Originally posted by Olimantado
Ik zoek een sportschool waar enkel klassieke muziek en muziek van Pavarotti gespeeld word!!
Wie kan mij hierbij helpen?

In het dorp kloosterveen, in de kerkstraat bij sportschool De Grote Heilige!
 
Klassiek is soms best heel functioneel. een van de instructeurs die vrijdag en zaterdag een deel van de marathon les gaf gebruikte een klassiek stuk waar je heel goed op kon 'klimmen' (zwaar verzet) omdat het tempo echt heel fantastisch werd weergegeven.
De muziek die tegenwoordig in is, vind ik teringherrie, rampestamp en helaas is die ook favoriet bij mijn eigen instructrice voor spinning (ik ga altijd op vaste tijden en toevallig geeft zij dan altijd les). Dan kan ik het nog wel velen (al had ik in het eerste jaar altijd oordopjes in), maar in de sportzaal zelf heb ik al een keer of 5 gedreigd de muziekinstallatie met een hamer in elkaar te slaan.
Vandaag waren de jonge werknemers er niet en dus hadden we heerlijke oldies van de 80-er jaren..
Toen wist ik weer hoe positief goede muziek kan werken op je training.. ik was veel sneller klaar dan normaal!

Espi, die wel naar mp3-spelers heeft gekeken maar geen zin heeft 200 euro voor een capaciteit van 20 liedjes of 600 euro voor een capaciteit van 100 liedjes neer te tellen..
 
De Carmina Burana en de 9e Van Beethoven zijn nochtans lekker agressief!
 
De eerste de beste die klasieke muziek ten gehore brengt, krijgt van mij persoonlijk les in blessures oplopen.

Persoonijk krijgt House van mij de voorkeur, maar R&B op zijn tijd kan ik ook wel mee leven.

Golden oldy's moeten mensen maar gaan luisteren in hun eigen huis, voor de casetterecorder ofzo. Bij het horen ervan bekruipt me gelijk zo'n vergrijsingsgevoel, terwijl een sportschool toch altijd jeugd, dynamiek moet uitstralen. Dus aanpassen it is!!!
 
Dat is volkomen KUL.. sommige moderne muziek wordt gewoon nergens of te weinig gedraaid. Of is raï en mbalax soms niet modern? Of de in Braz. razend populaire forró en samba? Ook heel snel en dynamisch maar niet van die computermatig gefabriekte teringherrie.. sorry dat ik het zeg. Ik ben zelf meestal te ongeduldig voor klassiek, maar vond het heel interessant voor tijdens spinning.

DURF eens wat anders dan die moderne rotzooi die dag in dag uit via Radio 3 op ons wordt uitgestort

Espi, die Aserejé van Las Ketchup wel helemaal te gek vindt.. (en het wel 20x kan horen!)
 
Originally posted by Jordees
De eerste de beste die klasieke muziek ten gehore brengt, krijgt van mij persoonlijk les in blessures oplopen.

Waarom doe je niet mee aan het straatgevecht (zie nevensporten)?
 
sorry, verkeerde topic :D
 
Laatst bewerkt:
bij ons is et best crap, andre hazes, frans bauer en al die crap... heb dus altijd me eigen muziek bij me..

op dit moment wat nummers van:
Blood for blood
Hatebreed
Ignite
Biohazard
Vietnom
Madball

Helpt bij mij wel enorm bij et trainen...
Als je de zanger van Hatebreed loeihard AAAAAAAAAAAAAHHHHHH PERSEVERANCE! hoort schreeuwen dan wil die laatste herhaling meestal toch nog wel lukken :)
 
Originally posted by f*cking ecto
Gewoon je eigen muziek meenemen. Thuis kan ik lekker mijn eigen muziek draaien en in de sportschool neem ik m'n eigen muziek mee.

Je traint bij Snowworld toch?
[/QUOT]

Ja klopt bij snowworld, is niet van snowworld maar van een ander bedrijf wat van hun een ruimte daar heeft.
Ziet er echt leuk uit daar, veel apparaten en ook goede begeleiding.
Allen die muziek dus de laatste tijd :-S

Ik snap ook wel dat ze het niet iedereen naar de zin kunnen maken maar er moet wel een tempo in zitten.
En van die golden oldy`s krijg ik ook echt van die akelige grijze kriebels.

Ik ga gewoon een mp3 spelertje aanschaffen dan is dat probleem opgelost.
 
Sinds kort train ik ook thuis, bij mij op de sportschool werd ook zowat alleen maar radio 10 FM muziek gedraaid, das dus ff echt niet lekker om op te trainen.
Thuis draai ik dus Hardstyle en hardcore :)
 
Ik heb in ieder geval altijd mn mp3speler bij me voor het geval ze weer 'suffe' muziek draaien.

dat was s'ochtends altijd maar ik train nu alleen nog maar savonds en dan is de muziek wel ok :)

sja s'ochtends was het de huisvrouwenbrigade.. dus ook de muziek werd ervoor aangepast
 
Ik gaf daarstraks bij mijn schoudertraining een CD-tje met Tibetaanse monikkenmuziek aan de trainer, maar na 3 minuten gaf hij het al terug, de cultuurbarbaar!!!!
 
ìk heb wel een mp3 speler maar die is verrot mee te nemen..

weet iemand een goede mp3 speler die je makkelijk mee kan nemen naar de sportschool?
 
vriend van heeft vandaag deze gekocht [Abeelding niet meer beschikbaar]

is erg tevreden mee.

heb zelf deze, is iets je duurder maar is een perfect ding. Is wel iets groter dan die hierboven
[Abeelding niet meer beschikbaar]

check www.mmport.nl
 
Originally posted by -Ma3stro-
vriend van heeft vandaag deze gekocht [Abeelding niet meer beschikbaar]

is erg tevreden mee.

heb zelf deze, is iets je duurder maar is een perfect ding. Is wel iets groter dan die hierboven
[Abeelding niet meer beschikbaar]

check www.mmport.nl

ja ik heb nu de napa 380

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=56

brak dingetje en moeilijk mee te nemen
 
Back
Naar boven