MuscleMeat

Muziek.

Bezoekers in dit topic

Roibeard

Cool Novice
Waardering
87
Lengte
1m80
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Ik heb altijd een headset op met metal en dan het volume op heeeeel hard met de noise canceling aan zodat ik niets van buiten hoor, ik heb niks tegen hip hop (luister het zelf ook wel eens) maar het lijkt wel of iedere sportschool verplicht is om dat te draaien. Wat luisteren jullie altijd om lekker gemotiveerd te worden?

Heerlijk, ik heb het gelijk opgezet.
Headphones Jamming GIF by SpongeBob SquarePants

Ik luister naar wat er in de gym gedraaid wordt, ik ben er niet zo mee bezig zoals anderen. Ik dein mee met het ritme dat ik hoor en maak deze dan eigen in mijn eigen bubbel (ja soms pak ik mijn phone er bij maar dat gaat veranderen).

Dus de ene keer is het hip-hop, de andere keer hardcore en weer een andere keer is harde techno. Ik hoor nooit metal in de gym, zal het eens opgooien als idee maar de meesten willen toch house horen.

Hazes wordt ook niet gedraaid helaas maar zoals ik al zei, ik dein tussen de sets door me het ritme dat ik hoor.

Psytrance. Progressive het beste. Viking muziek als Heilung en Danheim werkt ook goed. Maar over het algemeen luister ik vooral muziek met cardio en met krachttraining wissel ik het af met podcasts.

Laatst bewerkt:
Ik word een beest als ik Ed Sheeran of Taylor Swift enzo hoor, eigenlijk alles op sky radiohey there Delilah what's it like in new york city OOHHHH WHAT YOU DO TO MEEEEE, what you do to me... Ohoo ohoohoohooo

Ik heb altijd een headset op met metal en dan het volume op heeeeel hard met de noise canceling aan zodat ik niets van buiten hoor, ik heb niks tegen hip hop (luister het zelf ook wel eens) maar het lijkt wel of iedere sportschool verplicht is om dat te draaien. Wat luisteren jullie altijd om lekker gemotiveerd te worden?

Oeps. Oordopjes en al 9 maanden iedere training deze mix 😁

Staan ook wat aardig wat van op Spotify.
Best wel motiverend om CT Fletcher in je oren te horen.
Curl Mother Fucker!!!

Back
Naar boven