XXL Nutrition

Muziekcompilatie, chille muziek vooral rock en wat electronische shit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
In het verlengde van het topic over muziek die je raakt post ik dan maar ff 2 compilaties die ik eens voor mezelf heb gemaakt om te chillen. Het zijn voornamelijk rock nummertjes maar ook wel wat electronische dingen er tussen enzo, gewoon relaxed.

Het zijn 2 delen en ze zijn allebei precies 700 mb zodat ze op een cd'tje passen voor in de auto ofzo (moet je natuurlijk wel mp3's kunnen spelen in je auto). Voor de gene die wel wat van relaxe rock houden hier kan je ze vinden (links zijn naar een torrentbestand):

Deel 1:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Deel 2:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
 
je hebt een goede muzieksmaak, maar er staan toch niet TE heavy nummers tussen?
 
Nee het is bijna allemaal erg rustig. Ik heb de cd zelfs aangehad op familiefeestje :) Zitten wel wat nummertjes tussen die een beetje rocken zeg maar, maar niets is heavy ofzo. Veel relaxe shit.
 
:thumbup:Dank u zeer RobG ! :thumbup:
 
Nou ik heb hem weg geklikt. 700 Mb downloaden met een download snelheid van 4 a 10 KB/S is echt te dramatisch.

Wel jammer, want het leek me een hele leuke compilatie.
 
Marc zei:
Nou ik heb hem weg geklikt. 700 Mb downloaden met een download snelheid van 4 a 10 KB/S is echt te dramatisch.

Wel jammer, want het leek me een hele leuke compilatie.

Hey bro, kom ff online met soulseek dan pomp ik hem ff met 115 kbps naar je toe!
 
Ik zit nu even op het werk :p , maar ik kom nog wel online binnenkort.
Ik heb trouwens een 250 GB externe HD gekocht, dus ik heb weer wat meer plaats :)
 
Back
Naar boven