AndroidHealthClinic

Muziekkeuze

Bezoekers in dit topic

RiVer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 nov 2002
Berichten
56
Waardering
0
Welk soort muziek moet je nu draaien bij welke fysiek.
Zie wel eens mensen met klassieke muziek, en dan denk ik bij me zelf doe dat nu niet. kom met iets ruigs.
Maar je hebt ook wel eens andersom. Komt er een gespierde spijker van 70 kg op het podium, met een dreunmuziek op, waar je de zaal bijna mee opblaast.
 
Oldschool, Hardhouse, limp biskit, Korn, Pantera (hoe noem je dat sootr muziek / geknetter)??? That`s it.
 
Je moet de muziek kiezen, waarvan jij vindt dat je je fysiek het beste kunt tonen. Al is het wel fijn dat de zaal opgezweept wordt door flinke bass. De jury kijkt niet naar de muziekkeuze, maar naar je lichaam, als het goed is. Al vind ik zelf dat het showelement van het vrije poseren belangrijk, om het publiek te bespelen, voor de jury zou het niet uit moeten maken.....
 
Ik denk dat je muziek moet gebruiken die je kent, een liedje dat je leuk vindt en goed kent. Zo vind je het leuk om erop te poseren, en dat zal je dan wel uistralen. Bovendien als je een nummer echt van buiten kent kan je je poses precies in het ritme laten volgen, je poses zullen precies op zijn plaats vallen omdat je het liedje goed kent.
 
Een tip.. ik ben nog steeds allergisch voor wat iemand zo toepasselijk rampestamp wist te noemen.
Kijk naar de leeftijd van de jury! ;).
Als ze boven de 30 zijn, zijn die minder gecharmeerd van house, etc. en al die elektronische rampestamp waar geen gewoon mens met gewone instrumenten nog aan te pas is gekomen en ik geen melodielijn in kan ontdekken..

Helaas zijn veel mensen weer allergisch voor mijn soort favoriet: Afrikaans, Latijns-Amerikaans zou wellicht nog gaan, dat is nog bekend.. maar new age of klassiek, laat staan de Indiase popmuziek die ik nu op heb staan, dat zou tot een ramp leiden. De een vindt het geweldig, de ander gaat over zijn nek.. :barf:

Veilig zijn disco-klassiekers in de trant van gouwe ouwen, als ze maar niet te klef zijn, zoals tranentrekkers :barf:
Michael Jackson had altijd heel geschikte liedjes leek mij.. maar misschien weer iets te popi in het circuit.. je moet wel opvallen met je keuze, zonder voor het hoofd te stoten.
En stomtoevallig is in mijn eigenste muziekbox waar ik alles door elkaar heen draai net wat van Margriet Eshuys (Go on back to Barbados), lijkt me best geschikt.. leuke beat, maar echte muziek van echte, levende musici.
En voor de oudjes onder ons.. nu draait er dus weer Bob Marley & The Wailers. (Burnin'and lootin'). Alpha Blondy is ook zo'n goede reggae groep, daar rijdt een vriend van me zijn schaatstrainingsrondjes op.. daar kun je ook weinig kwaad mee! :thumbup:

Ach, het is net een Miss verkiezing! :p :rolleyes:
Weet ik veel ....

Esperantistino
 
Laatst bewerkt:
Margriet Eshuys? Die was toch dood ofnie? Daar hoor je ook niets meer van. Althans ik niet.
 
Rocky muziek ==> Eye of the tiger ea
 
Vind dat nummer van Shaggy (hey sexy lady), wel grappig, lekker deuntje op de achtergrond.
 
Welke nummers gebruiken eigenlijk de profs.
Chris Cormier, Coleman, Ruhl....
 
goeie hardcore of hardstyle!
 
Hardstyle en Hardcore :) ook wel wat oldskool
 
De vrije posingronde moet je gebruiken om het publiek te tonen waar je zo trots op bent: bodybuilding.
Hier krijg je de gelegenheid je fans eens te verwennen en te bedanken voor hun support.
Laat je zien van je beste kant (en beste spiergroepen) en verberg je zwakke punten.
De muziek? Neem gewoon een muziek die goed bij je fysiek past!
Ik ken iemand die zijn posing doet op Frank Sinatra! En dit gaat hem schitterend met zijn klassieke fysiek.
Hier krijg je de kans onze sport te promoten, doe dit dan ook!
 
HARDSTYLE!!! :banana:
 
Gateway experience -- twinfreaks ! !

"Still dreamin'about parkzicht"
 
Voor de jongens met wat zelf vertrouwen (en aardig wat massa zoals jij RiVer) zoals Ronnie dat had in 2000 en 2001:
Snoop Dogg ft Dr.Dre - The Next Episode :hedbang:
Benzino - Boottee :hedbang:

Zulk soort nummers blijven toch wat langer hangen bij het publiek en jury, als die soulballads/klassiekers die wat meer de artisitieke kant van het poseren naar buiten brengen.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik gezien heb op de Mr.Olympia 2002 is dat de meeste donkere profs Rap als achtergrondmuziek hebben gekozen en dat het vaak geremixte nummers zijn.
 
manace II society - chronic disorder

als de bas r in hakt moet je een vatte pose in zetten!!! perfect om ff iedereen's aandacht te trekken :)
 
Het lijkt mij juist wel zeer gaaf om op een beetje
spacy-buitenaardse synthesizer muziek te poseren
met van die robot-geluiden e.d. waardoor je echt
het thema "MEN vs. MACHINE" aanhaalt.

Je doet je voor als een killing machine ! :cool:



Greetz.

B-12
 
Back
Naar boven