AndroidHealthClinic

Muzieklegende..nu met poll:D (1 bezoeker)

Wie is de grootste muzieklegende?

  • Elvis

    Stemmen: 4 22,2%
  • Michael Jackson

    Stemmen: 6 33,3%
  • Madonna

    Stemmen: 1 5,6%
  • Prince/tafkap/symbol

    Stemmen: 0 0,0%
  • U2

    Stemmen: 0 0,0%
  • the Beatles

    Stemmen: 1 5,6%
  • Rolling Stones

    Stemmen: 2 11,1%
  • Bob Marley

    Stemmen: 0 0,0%
  • Jimy Hendrix

    Stemmen: 1 5,6%
  • een andere

    Stemmen: 3 16,7%

  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
in navolging van Spike's gitaristentopic.
Welke artiest/band is het grootste icoon in de muziekwereld gezien hun sT van muziek, videoclips, album(covers), omgang met fans en media, de invloed op andere artiesten etcetera.
Dit geld voor je eigen voorkeur maar ook kijkend naar het globale overzicht.

Het maakt niet uit of diegene al een tuintje op de buik heeft of datgene wat die artiest in hun priveleven doen..voornamelijk referend aan MJ.
tevens maakt t niet uit of je al een tijd niks meer van hun hebt vernomen op muzikaal gebied.

Dus gewoon de all-time muziekicoon!

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten en zowel..laat t weten
 
Laatst bewerkt:
Ik ben persoonlijk geen fan van michael jackson.. Maar als je hem afweegt tov alle andere sterren.. Ik weet niet hoor, hij breekt alle records..

Freak..
Bekendste Popster..
Sinds mensheugenis op de planken..
Uitstraling..
ST en revolutie..

Denk niet dat iemand hem kan toppen wat faam en legende betekend.. Wat de muziek zelf betekend, daar moet je niet op liggen vitten. Muzieksmaak is relatief en veranderd steeds, we hebben het hier over de persoon zelf EN de muziek...
 
PS dandy, je hebt een fatale fout gemaakt man... Waar staat Queen?? MIsschien wel een van de belangrijkste, en dan nog durven vergeten??

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Hey Dandy, waarom staat 2unlimited r niet tussen?

Anayways, ik heb gekozen voor MJ, omdat hij gewoon een wrede, boeiende (vooral voor psychiaters ) persoon is!
 
Originally posted by Bracke
PS dandy, je hebt een fatale fout gemaakt man... Waar staat Queen?? MIsschien wel een van de belangrijkste, en dan nog durven vergeten??

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Oeps, en dan te weten dat ik heel veel platen van hun heel goed vind:rolleyes:

kan ik niet meer aanpassen!!!?
 
Originally posted by Bracke

Freak..
Bekendste Popster..
Sinds mensheugenis op de planken..
Uitstraling..
ST en revolutie..


idd, ook zijn kenmerken..zn manier van dansen, zoals de moonwalk, z'n handschoentje..noem maar op. werd e wordt nog steeds geimmiteerd
Darbij vind ik wat madonna doet, elke keer een andere toch eigen sT aanmeten ook een echte vakvrouw en ook one of a kind

edit: zijn hoed mag ik niet vergeten
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman


idd, ook zijn kenmerken..zn manier van dansen, zoals de moonwalk, z'n handschoentje..noem maar op. werd e wordt nog steeds geimmiteerd
Darbij vind ik wat madonna doet, elke keer een andere toch eigen sT aanmeten ook een echte vakvrouw en ook one of a kind

Ja idd.. MAdonna heeft meer klasse, is meer veelzijdig.. MJ kan niet meer volgen. Zn muziek ligt niet meer in de markt zoals vroeger.. MAdonna daarentegen blijft een ster, is natuurlijk ook wel fenomenaal..

;)
 
Beatles! Het was de eerst ban die bewoog als ze zongen (ook wel 'dansen' genoemd) Elke arties na de beatles is altijd in meer of mindere mate beinvloed door de beatles, er is gewoon geen ontkennen aan dat de beatles aan de bodem van hedendaagse muziek staan...
 
Originally posted by frietbakker
Beatles! Het was de eerst ban die bewoog als ze zongen (ook wel 'dansen' genoemd) Elke arties na de beatles is altijd in meer of mindere mate beinvloed door de beatles, er is gewoon geen ontkennen aan dat de beatles aan de bodem van hedendaagse muziek staan...

Beatels? Wie zij the Beatles??
 
Bracke werkt niet meer met smilies....hoop ik:rolleyes:
 
Originally posted by dandyman
Bracke werkt niet meer met smilies....hoop ik:rolleyes:

Zijn dat niet zo van die autootjes van de jaren 80??

Haha lol... Af en toe een smiley weglaten, kan wonderen doen..
Ik heb je hart nogal doen pompen van frustratie zekers frietbakker??

Was maar aan het dollen hoor ;)
 
Ik ga voor elvis,die man is al jaren dood en haalt nog steeds miljoenen binnen.Is voor vele musici een inspiratie(geweest).
 
Originally posted by Bracke

Ik heb je hart nogal doen pompen van frustratie zekers frietbakker??

Nee dat niet, maar ik was wel even bang dat je een 12 jarige was die geen muziek geschiedenis kende....
 
Bracke, volgens mij wist en weet je t echt niet wie de beatles zijn en probeer je dat nu te verdoezelen, hier zijn de beatles

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by dandyman
Bracke, volgens mij wist en weet je t echt niet wie de beatles zijn en probeer je dat nu te verdoezelen, hier zijn de beatles

[Abeelding niet meer beschikbaar]

HEla, als er hier iemand is die iets van muziek kent op dit forum, dan is het deze hier hoor..

Dandyman, volgens mij was het gezever wat je hierboven vermelde en postte je zomaar wat zodatje die smilie es kon gebruiken, hier is nog es een goeie smilie voor jouw

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
gna gna...jij hebt me door....gewoon goed excuus om die erdoor heen te gooiuh idd
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven