XXL Nutrition

My epistane log

Bezoekers in dit topic

MMN

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
4.017
Waardering
14
Lengte
1m89
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Nou eindelijk heb ik mijn epistane dus ook binnen en ik ben al 2 dagen begonnen.
Dus ik kan beginnen aan mijn pulse cycle van 6 weken.

Stats :
lengte : 1.86 m
gewicht : 92 KG (laag BF%)

Schema : 3 a 4 keer per week
Z M W D
wk 1 : 10-20-30-40 gewicht (95)
wk 2 : 00-40-40-40 gewicht (96)
wk 3 : 00-50-50-50 gewicht (
wk 4 : 00-50-50-50 gewicht (
wk 5 : 00-60-60-60 gewicht (
wk 6 : 00-60-70-70 gewicht (

Overige supplementen :
Taurine (tijdens on dagen)
Creatine (tijdens off dagen maar misschien ook op on dagen)
Cissus (tijdens on en off dagen)
Glucosamine (tijdens on en off dagen)
6-Methyluracil (russian anabolic secret) hersteld DNA en RNA

PCT:
Creatine 10gr p/dag
Beta alanine 5gr p/dag
Arginine 10gr p/dag
Anabolic Xtreme Advanced PCT 4cap p/dag
Mariadistel 1500mg p/dag
NAC 1500mg p/dag
Groene thee 1500mg p/dag

ik neem het op de volgende trainingsdagen
Zondag - maandag - woensdag - donderdag
 
Laatst bewerkt:
dag 1 : zondag

's ochtend getraind en voor de training 10 mg op goed getraind en ik voelde gelijk al de back pump, maar na 1,6 gram taurine was dat weg

Dag 2 : maandag

's ochtend 10 mg en een uur voor de training 10 mg

ik had bijna de gehele dag hoofdpijn soms iets meer soms iets minder, dus maar de koolhydraten opvoeren, maar 's avond tijdens het trainen werd het alleen maar erger terwijl ik net avond eten op had.

ga vanaf vandaag mijn voedingsschema opvoeren naar 4100 Kcal
 
Laatst bewerkt:
mariadistel zou ik tijdens je cycle doen
creatine zou ik niet nemen tijdens je cycle, gaat de kans op backpumps verhogen

en waarom geen anti estrogeen / testboostend middel na je cycle? retain2 of alri restore ofzo. gaat helpen om je gewonnen massa te behouden
 
Hoofdpijn==> Drink je voldoende water? Als ik jou was zou ik zeker meer water dan normaal drinken, toch minstens 4 liter...
 
mariadistel zou ik tijdens je cycle doen
creatine zou ik niet nemen tijdens je cycle, gaat de kans op backpumps verhogen

en waarom geen anti estrogeen / testboostend middel na je cycle? retain2 of alri restore ofzo. gaat helpen om je gewonnen massa te behouden

nee ik neem ook geen mariadistel tijdens mijn cycle.
Creatine neem ik nog wel en ik kijk het wel aan als die backpumps erger worden stop ik daar gewoon mee.

ik zal nog even kijken naar alri restore dan koop ik die denk ook wel er bij
 
10-20-30-40
40-40-40-40
40-40-40-40
40-40-40-40
40-40-40-40
40-40-40-40

Waarom pak je hem niet wat zwaarder in je laatste 2 weken? bijv op 50mg of 60mg. Gezien je lengte en gewicht kan je hem zeker zwaarder pakken.
En pas op met creatine op on-dagen of in het algemeen tijdens je kuur, kan namelijk backpumps aanzienlijk versterken.

Verder ziet het er goed uit, succes.
 
Hoofdpijn==> Drink je voldoende water? Als ik jou was zou ik zeker meer water dan normaal drinken, toch minstens 4 liter...

zit ik denk wel aan hoor 's ochtend 700 ml op mijn werk 2 liter en thuis drink ik ook nog wel 1400 ml
 
10-20-30-40
40-40-40-40
40-40-40-40
40-40-40-40
40-40-40-40
40-40-40-40

Waarom pak je hem niet wat zwaarder in je laatste 2 weken? bijv op 50mg of 60mg. Gezien je lengte en gewicht kan je hem zeker zwaarder pakken.
En pas op met creatine op on-dagen of in het algemeen tijdens je kuur, kan namelijk backpumps aanzienlijk versterken.

Verder ziet het er goed uit, succes.

oke bedankt ik zal kijken bedankt:D
 
nee ik neem ook geen mariadistel tijdens mijn cycle.
Creatine neem ik nog wel en ik kijk het wel aan als die backpumps erger worden stop ik daar gewoon mee.

ik zal nog even kijken naar alri restore dan koop ik die denk ook wel er bij

okey, ik zou persoonlijk toch iets van liver support erbij nemen, epistane is belastend voor je lever en beter voorzichtig zijn dan achteraf spijt hebben. maar dat is een persoonlijke keuze.

en zoals wouter nog zei, laatste 2 weken zou je kunnen verhogen

gl alvast met je cycle
 
okey, ik zou persoonlijk toch iets van liver support erbij nemen, epistane is belastend voor je lever en beter voorzichtig zijn dan achteraf spijt hebben. maar dat is een persoonlijke keuze.

en zoals wouter nog zei, laatste 2 weken zou je kunnen verhogen

gl alvast met je cycle

staat er toch ;) mariadistel en NAC

laatste 2 weken verhogen lijkt me ook wel een goed idee alleen had ik maar 1 potje besteld wil best bijbestellen maar heeft niet iemand nog een half potje staan ofzo pm me dan maar:D
 
staat er toch ;) mariadistel en NAC

laatste 2 weken verhogen lijkt me ook wel een goed idee alleen had ik maar 1 potje besteld wil best bijbestellen maar heeft niet iemand nog een half potje staan ofzo pm me dan maar:D

ja maar die neem je in je pct, heb het over tijdens je cycle ;)
 
ja maar die neem je in je pct, heb het over tijdens je cycle ;)

ja dat wou ik in de eerste instantie ook doen, maar ik las overal dat het dan minder goed werkte
 
ja dat wou ik in de eerste instantie ook doen, maar ik las overal dat het dan minder goed werkte

ja maar dat zou minimaal zijn, persoonlijk heb ik liever een halve of 1 kilo minder winst dan een overbelaste lever, maar opnieuw das een persoonlijke keuze van mij. Ik deed ook op full cycle, jij pulst dat zal ook wel verschillend zijn
 
ja maar dat zou minimaal zijn, persoonlijk heb ik liever een halve of 1 kilo minder winst dan een overbelaste lever, maar opnieuw das een persoonlijke keuze van mij. Ik deed ook op full cycle, jij pulst dat zal ook wel verschillend zijn

oke nou dan denk ik nog wel even
 
Ik denk , dat Epistane niet zodanig leverbelastend is dat je er een ondersteunend middel bij moet pakken.
Heb toevallig 2 weken geleden mijn bloed laten testen op cholesterol en leverwaardes, deze waren perfect (aldus de arts). Dit heb ik trouwens laten testen vanwege de Roaccutane die ik pak. Nog een toevoeging daarop:
- Ik slik 40mg roaccutane, al 2 maanden lang
- Heb een Epistane kuur gedaan tot 60mg
- Dronk nog wel alcohol (maar wel minder)
En nog steeds waren mijn waardes goed, tot zeer goed.

Edit: Ik heb ook gelezen dat de Epistane minder goed werkt als je leverondersteunde middeltjes pakt
 
Ik denk , dat Epistane niet zodanig leverbelastend is dat je er een ondersteunend middel bij moet pakken.
Heb toevallig 2 weken geleden mijn bloed laten testen op cholesterol en leverwaardes, deze waren perfect (aldus de arts). Dit heb ik trouwens laten testen vanwege de Roaccutane die ik pak. Nog een toevoeging daarop:
- Ik slik 40mg roaccutane, al 2 maanden lang
- Heb een Epistane kuur gedaan tot 60mg
- Dronk nog wel alcohol (maar wel minder)
En nog steeds waren mijn waardes goed, tot zeer goed.

Edit: Ik heb ook gelezen dat de Epistane minder goed werkt als je leverondersteunde middeltjes pakt

oke bedankt dan gok ik het denk maar gewoon, drink namelijk geen alcohol neem ook geen roa. Dus zal wel goed gaan
 
Mag ik vragen waar je AL die middelen besteld hebt? dus ook de support middelen?

Ben me ook aan het inlezen,

Maar ik denk niet dat ik het doe, (je stapt toch al met 1 been in de darkside :P:P:P), meer dus voor nieuwsgierigheid.

Ook vind ik het interessant om te weten hoeveel knaken je kwijt bent voor zoiets in totaal.
 
Ben benieuwd naar je log.. maar waarom ben je voor een pulse gegaan en niet gewoon lekker full knallen?
Zou sowieso lekker je creatine bewaren voor na de cycle en als je toch voor pulse gaat zeker je laatste 1.5/2 weken je mg verhogen naar 50 en 60, moet je ook wel kunnen redden met 1 potje (90 pillen?)

Succes in ieder geval
 
nee ik zit als ik het doe zoals ik in mijn begin post heb gezet heb op precies 90 stuks.

creatine hou ik er nog even in we kijken wel hoe het zich ontwikkeld

maar he!

vandaag is het

Dag 3 : woensdag

vanochtend 10 mg op en dan neem ik vanavond voor het trainen 20 mg
en dan heb ik biceps en rug dus dat wordt knallen:) en heb geen hoofdpijn

verder een raar weetje vanochtend gewogen : 93,5 KG (+1,5) dat kan natuurlijk nooit zal wel de weg kwijt zijn die weegschaal. En ik zit op de 4100+ Kcal

's avond dus 20 mg op en een uur daarna had ik biceps en rug en dat ging erg goed, vooral de eerste oefening biceps dumbbell curl 2 kg per arm meer als vorige week en het zelfde aantal herhaling.

Geen last gehad van hoofdpijn of andere sides
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven