MuscleMeat

My heroes (Isle of Man) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Afgelopen dagen hier filmpjes van gezien, goddamn, wat een ballen hebben die gasten zeg! Prachtig om te zien! Dan moet je wel een partij lef hebben en behoorlijk goed kunnen rijden, ongelofelijk!

Edit: wel weer jammer dat er zulke pussy muziek onder zit zeg, wtf.
 
Jullie zeggen ballen, ik zeg no brainers maar ****ing hell wat geil en ziek!
 
elk jaar zit ik weer te wachten dat ze ermee kappen omdat er teveel doden vallen. ZOoooooo ziek dit. Maar ook ooooooooooooooozooo gaaf. Die gasten zijn niet bang voor de dood. Zou er ooit nog wel een keer heen willen om te kijken.
 
1'tje ging bijna op ze bijk bij 40sec :roflol:
 
ach ja, ik vind het onverantwoord en dom, zolang ik maar niet mee moet betalen voor de begrafenis doen ze maar.
 
Super spectaculair en gaaf om te zien, maar o zo gevaarlijk.
Maar dat geeft natuurlijk wel een extra kick!
Véél mooier dan op een circuit eigenlijk.
 
2:46, probeert er eentje zijn motor te blussen ofzo :p. Als het vuur de benzinetank bereikt kan je er toch best niet te dicht naast staan denk ik.

Ik snap niet hoe die mensen het in hun hoofd halen...
Wel leuk om te zien natuurlijk :D
 
Between 1907 and 2009 (at the end of 2009 TT races period) there have been 231 deaths during official practices or races on the Snaefell Mountain Course.

belachelijk deathratio, en toch mag het blijven bestaan...
 
Between 1907 and 2009 (at the end of 2009 TT races period) there have been 231 deaths during official practices or races on the Snaefell Mountain Course.

belachelijk deathratio, en toch mag het blijven bestaan...

Straatracen is nog een echte volkssport op de Britse Eilanden (en Tsjechië). Er zijn nog veel meer races, dit is enkel de bekendste. Deze coureurs doen hier uiteraard vrijwillig aan mee en worden gezien als helden. Het is toch mooi om te zien dat tenminste een paar landen niet meedoen aan de pussyfication zoals we dat hier ervaren.
 
Daarom heb ik geen motor rijbewijs.
 
haters gonna hate :rolleyes:

Het moet echt de max zijn om daar eens te gaan rijden. Enkel binnen de bebouwde kom heb je snelheidsbeperkingen. Daarbuiten is het gaan met de banaan [Afbeelding niet meer beschikbaar]

In elk geval enorm veel respect voor al de jongens die op de TT rijden.
 
Zeker hard om te zien..
maar gemiddeld 2 doden per jaar, je moet het maar durven..
iemand een idee hoe hard ze daar max rijden?
 
max snelheid? hangt af vd gearing enzo

>300km/u

Ronderecord staat op naam van John Mcguinness die reed de 61km in 17 min 12sec. Dat is een gemiddelde van 208km/u :eek:
 
Straatracen is nog een echte volkssport op de Britse Eilanden (en Tsjechië). Er zijn nog veel meer races, dit is enkel de bekendste. Deze coureurs doen hier uiteraard vrijwillig aan mee en worden gezien als helden. Het is toch mooi om te zien dat tenminste een paar landen niet meedoen aan de pussyfication zoals we dat hier ervaren.

In Ierland worden er heel veel TT's gereden en in Macau wordt er ook al sinds de jaren 80 een TT geraced. De moto GP (toen 500cc GP) werd tot midden jaren 70 ook op Man gereden.
 
ik denk zelfs dat velenito rossi hier niet uit de voeten kan, damn!
 
Respect maar wtf

Daredevils
 
Back
Naar boven