XXL Nutrition

my [KETO] cutting cycle log (met foto's)

Bezoekers in dit topic

AmoR

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
4
Voeding

* 40g whey opgelost in water
* 1 omega 3 capsule
* 2 Cafeine capsule's

* 200g kipfilet + 3 eieren

* 40g whey opgeslost in water
* 1 omega 3 capsule

* 200g tonijnsalade

* 150g kaas 40+

* 200g rundergehakt
* 1 omega 3 capsule

* 200g kipfilet + 3 eieren

* 30g olijfolie voor bereiding van het vlees

+ de begin dagen fruit eten, en dan elke dag beetje per beetje afbouwen tot mijn carbs bijna op 0 komen...

totale voedingswaarde = 2500kcal, 310g eiwitten, 0g koolhydraten en 140g vetten

Trainingsdag 1

Rug
* Lat pulldown
* Close grip pulldown
* Cable seated row
* Bent over row
* deadlift

Triceps
* Cable pushdown
* Rope pushdown
* Dumbbell kickback
* Lying triceps extension
* Close Grip Bench press

24u Rust

Trainingsdag 2

Borst
* Bench press
* Incline bench press
* machine Pullover
* Dumbbell flys
* Decline cable flyes

Biceps
* Incline Dumbbell Curls
* Seated Incline Machine Curls
* Dumbbell hammer curl

Trainingsdag 3

Benen
* Squat
* Leg press
* Leg extension
* Leg curls
* seated calf raise

24u Rust

Trainingsdag 4

Schouders
* Overhead barbell press
* Dumbbell lateral raise
* Dumbbell front raise
* Upper back row

Nek
* Barbell Upright Row
* Dumbbell shrugs
* Barbell shrugs

24u Rust

Beginfoto's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hey =)
ik zie het nut niet om fruit te gaan eten en langzaam aftebouwen zou alleen veel langer duren om in ketosis te komen

verder als ik naar je totale voedingswaarde kijk lijkt 0 kh mij onmogelijk ^^

• Topic Starter Topic Starter
hey =)
ik zie het nut niet om fruit te gaan eten en langzaam aftebouwen zou alleen veel langer duren om in ketosis te komen

verder als ik naar je totale voedingswaarde kijk lijkt 0 kh mij onmogelijk ^^

alle carbs droppen van de ene dag op de ander is zwaar, ik blijf vanaf de eerste dag onder de 100g carbs en bouw heel snel af naar 0

waar zitten volgens u dan carbs in mijn schema? als het zo is dan klopt mijn kcaleenheids tabel niet...

Flink pak massa heb je man!

Veel succes man ;) Ik ga dit bijhouden!

Succes. Je ziet er op deze foto's wel anders uit dan de foto in je avatar en in je gallerij.

Succes. Je ziet er op deze foto's wel anders uit dan de foto in je avatar en in je gallerij.

tjah geeft een ander zicht he met een iets hogere BF, en wat bedoel je met anders? heb duidelijk meer massa, is dat wat je bedoeld?

tjah geeft een ander zicht he met een iets hogere BF, en wat bedoel je met anders? heb duidelijk meer massa, is dat wat je bedoeld?

Ja ik bedoelde inderdaad gewoon meer massa, en je buikspieren lijken een stuk minder zichtbaar (is logisch natuurlijk met hogere BF). Hoeveel tijd zit er tussen die foto in je avatar en deze foto's?
Ziet er super uit nu vind ik met die massa, gaat zeker een supermooi resultaat uitkomen na de cut. Succes en bedankt voor je reacties in mijn log.

een foto is van zomer 2007, en de ander is van zomer 2008. ik verlies altijd wat massa na zo een zomer door het reizen slecht eten en weinig trainen, maar lang leve spiergeheugen :-)
en na de cut zal het er wel allemaal wat indrukwekkender uitzien...

er komen nog progressefoto's om de paar weken...

alle carbs droppen van de ene dag op de ander is zwaar, ik blijf vanaf de eerste dag onder de 100g carbs en bouw heel snel af naar 0

waar zitten volgens u dan carbs in mijn schema? als het zo is dan klopt mijn kcaleenheids tabel niet...
een 0kh bestaat niet.. in alles zit vrijwel sporen van kh's... in je rund bijv of in je whey (weet niet welke merk)

vergeet geen groentes te eten... heel veel groene groentes =)
die bevatten ook kh maar die tel je niet mee tot je totale kh behoeftes
wel tot je totale kcal behoeftes
groene groentes bevatten vezels

een 0kh bestaat niet.. in alles zit vrijwel sporen van kh's... in je rund bijv of in je whey (weet niet welke merk)

volgens mijn kcal-tabel bevat, rund, kip en eieren geen kh, en op de verpakking van de kaas staat ook 0 kh

de whey die ik nu gebruik bevat 1.7g kh per 100g en ik neem 80g whey per dag dus eigelijk te verwaarlozen, ondertussen ben ik wel op zoek naar een whey met nog minder kh

groenten ga ik ook niet eten, heb totaal gen last van stoelgang...
ook al zit ik niet exact op 0g kh, die 2 of 3 gram op ganse dag lijkt mij wel te verwaarlozen

Train je dan echt puur voor je fysiek en niet voor je gezondheid? Groenten lijken me toch belangrijk in een gezond voedingspatroon. Het is geen kritiek, want iedereen moet leven op zijn manier, maar gewoon een vraag.

Interessante log!
Begin er waarschijnlijk zelf ook over ongeveer 2 weken mee.

Wait a minute!
Je zegt dat je de koolhydraten uit groentes niet mee hoeft te tellen?
Dus als ik 200 gram sperziebonen eet, hoef ik die koolhydraten niet mee te tellen, maar mag ik de kcal. wel meetellen?

Ik heb dat niet in je log gelezen... Misschien heb ik er overheen gelezen?

Ben benieuwd naar je toekomstige resultaten.. iig succes!

Ikzou voor Broccoli Kiezen.. Minder KH Meer Eiwit..

Train je dan echt puur voor je fysiek en niet voor je gezondheid? Groenten lijken me toch belangrijk in een gezond voedingspatroon. Het is geen kritiek, want iedereen moet leven op zijn manier, maar gewoon een vraag.

ik merk geen verschil met of zonder groenten, het zou wel natuurlijk gezonder zijn met groenten maar voor die paar weken kan het geen kwaad denk ik, wil gewoon echt laag gaan in koolhydraten en dan moet ik echt alles schrappen...

t*ring, hoe hard en snel heb jij wel niet gebulkt? paar weken terug stond je nog aardig ripped ( op je avatar ). Heb je heel de dag friet lopen vreten :D?

succes iig

t*ring, hoe hard en snel heb jij wel niet gebulkt? paar weken terug stond je nog aardig ripped ( op je avatar ). Heb je heel de dag friet lopen vreten :D?

succes iig

paar weken? pak eerder 4 maand :D
ik mag van geluk spreken dat ik heel snel aankom, enkel met het nodige vet erbij jammer genoeg.
en friet komt er bij mij niet in hoor, heb wel serieus gebulkt op zo een 6000+ kcal

Terug
Naar boven