MuscleMeat

my life story

Bezoekers in dit topic

DVD

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
513
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
:D Nou tijd voor een verhaaltje door de jaren heen over mij (waarom ik het post? om een beeld te schetsen van mij hoe ik was)
Iedereen kent het wel basisschool. Lang leve de lol behalve voor mij was ene klein mannetje en nogal lomp/dik. Naar de middelbare school wat een hel de eerste puisten kwamen door (13 jaar). Pure hel en dan nog gepest worden op school ook omdat je klein en dik was. Iedereen lekker naar het strand in de zomer behalve ik (was te bang dat ze me uit zouden lachen.) was 1,53 en woog zo'n 65 kg met een dikke plofkop. Schaamde me dood iedereen had zowat een vriendinnetje behalve ik.

Op me 15de gebeurde het de groeispeurt. in een jaar tijd zo'n 20 cm gegroeit. werd geschat door de schooldokter dat ik hoogste 1,65/1,70 zou worden. En werd dus een stuk magerder maar bleef grove bovenbenen hebben (waar ik me onwijs voor schaamde.) maar goed het overtollige vet was al een stuk minder geworden en ik werd zelfverzekerder.

Maar ik was nog steeds niet tevreden had wel vriendinnetjes enzo maar ik vond mezelf weer te mager. Na me 16de brommercertificaat gehaald en me eerste brommer aangeschaft. en licht begonnen met fitness met me neef. jaartje gedaan. Toen een scooter ongeluk gehad met als gevolg een gebroken enkel(leuk verjaardags cadeau tch?)4 maanden geen reet kunnen doen. Hierna langzaam leventje weer opgepakt terug naar de 4de klas van de mavo met de nodige pijnstillers. Zo'n beetje aan het einde van de 4de klas tegen de examens aan. Moest ik gewoon wat gaan doen met dit lichaam. Maar wat? Ik samen met me moeder dumbbells gekocht en gaan oefenen. kon toen niet meer al 6kg per arn aan.

Met veel doorzettingsvermogen toch binnen een jaartje en zonder special voeding en onkunde. naar de 12 kg gerold. Armen werden eindelijk zichtbaar en kwamen een stuk beter uit me borst ging ook een beetje voorruit. ben op me 18de naar dit forum gekomen zonder enige ervaring op het bb gebied en voeding(huh voeding wat is dat?? dacht ik toen)goed ingelezen op het forum en weer gaan trainen in de sportschool. 3 dagen per week. kracht is sinds dien als goed toegenomen en armen en borst groeien lekker de rest wat minder maar gaat langzaam maar zeker voorruit. Me benen kunnen nu ook veel meer hebben na vorig jaar maar heb altijd nog last van me dubbele botbreuk van me enkel. Dit neem ik maar op de koop toe.

Bij deze wil ik dus ook de dbbers bedanken die mij informatie en tips hebben verschafd :lifter: zonder jullie was ik nog steeds bezig geweest zoals toen. en was er nog steeds weinig van me terecht gaan gekomen!

Dus bij deze bedankt!! :wave2: :thumbup:

en sommige van jullie zullen zoiets hebben van waarom post die dude het?
Ik wou het gewoon ff van me afschrijven dus je hoeft er niet op te reageren als je daar geen zin in heb doe je het wel des te leuker!!

Groetjes

Delano

ik weeg nu btw 74 kg met een lengte van 1,84
 
goed zo! Mooi dat sporten een mens zowel van buiten als van binnen verandert. Succes met het verder behalen van je wensen!
 
altijd leuk toch? die levensverhaaltjes?
 
goed op weg, en nu doorknallen.
 
gozer het is altijd leuk om mensen erbij te hebben
ik kom wel eens een keer naar fysio
kunnen we stevig potje trainen
ga zo door en remember
eat like a pig sleep like a baby and train like a...somebody fill me in??
 
spiertje16 zei:
gozer het is altijd leuk om mensen erbij te hebben
ik kom wel eens een keer naar fysio
kunnen we stevig potje trainen
ga zo door en remember
eat like a pig sleep like a baby and train like a...somebody fill me in??

weed... :D
 
Mooi verhaal bro :sob: :sob: :)

Ik herken er wel dingen van mezelf in hoor, was vroeger op de lagere school ook een dik klein (ben nog steeds klein lol) mannetje, en werd daarom ook flink gepest. Verder heb ik een moedervlek in me nek, en ook daar werd ik flink mee gepest. Op gegeven moment, ergens op de middelbare school, maar eens besloten dat er wat moest veranderen en ben toen gezonder gaan eten en bewegen :D En me zelfvertrouwen ging eindelijk omhoog en ik beet van me af.

Bro om een lang verhaal kort te maken : Doorgaan zo :D:D
 
DavyO zei:
Mooi verhaal bro :sob: :sob: :)

Ik herken er wel dingen van mezelf in hoor, was vroeger op de lagere school ook een dik klein (ben nog steeds klein lol) mannetje, en werd daarom ook flink gepest. Verder heb ik een moedervlek in me nek, en ook daar werd ik flink mee gepest. Op gegeven moment, ergens op de middelbare school, maar eens besloten dat er wat moest veranderen en ben toen gezonder gaan eten en bewegen :D En me zelfvertrouwen ging eindelijk omhoog en ik beet van me af.

Bro om een lang verhaal kort te maken : Doorgaan zo :D:D
Ben ik toch niet de enigste bro. En ik ga zeker door stoppen zit er voorlopig niet in dus knallen met die handel :D
 
Mooi verhaal, ik heb bijna de tranen in mijn ogen staan:sob:
Offtopic, volgens de schooldokter zou ik 1.89 worden en ben op 1.81 blijven steken, maar ik vind deze lengte fijner.
 
en nu gaan bulken en lekker zwaar gaan Power-Liften!!:D
 
klusmier zei:
en nu gaan bulken en lekker zwaar gaan Power-Liften!!:D
i don't wannabe a power lifter :(
 
Back
Naar boven