Fitness Seller

My pics! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

luca

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2002
Berichten
227
Waardering
2
Yeeeeew allemaal,

k heb eindelijk mijn scanner aan de gang gekregen. 'k Hoop dat administrator mijn pics heeft ontvangen en dat hij ze hieronder voor me zal posten. Ze zijn enkele weken geleden genomen. 'k Train nu bijna 6 jaar. 1.80m lang, 93 kg, BF 12% (op de pics 7%).

Laterzzz, Luca

luca1.jpg
 
luca's pics

#2

luca2.jpg
 
#3

Ziet er heel goed uit

luca3.jpg
 
#4

ziet er zeeeeeeeeeer goed uit

luca4.jpg
 
Ziet er goed uit, kan alleen je rug niet zo goed zien op die spiegel:D
 
damn ik wil ook weer terug naar de 7% :D
 
Zo wil ik er ook uit zien, dan is mijn doel wel bereikt
 
Ziet er erg goed uit :thumb:




Heb ik nog een paar jaar te gaan :mad:



Groeten bigboy25.
 
heeeeeeel mooi !

kan nix anders zeggen !

en heb je wat gebruikt of is dit naturel?
 
ik doe niet moeilijk over het feit dat ik wel eens iets gebruikt heb. Maar niet veel en heel overwogen!!! Verder heel serieus en consequent wat betreft voeding en training; de basis is voor mij het allerbelangrijkste wat er is en wil dan ook alle rookies erop wijzen dat deze basis onontbeerlijk is voor blijvende kwaliteitsmassa.

Greetz
 
Je kan duidelijk zien dat hier hard aan gewerkt is, goede algemene progressie, 1 vraag: je kuiten train je die ook mee?
 
Goed!
Hoeveel was je gewicht voor je begon te trainen?
 
Geweldige foto's Luca! Wow... wat een lijf!

Espi
 
olimantado, toen ik begon woog ik een kilo of 80. 'k Zal ook die pic eens posten. Echt cool om je lichaam zo door de jaren zien te veranderen. 'k Moet wel zeggen dat ik veel te danken heb aan mijn spiergeheugen; toen ik terugkwam van mijn uitwisselingsproject in de States (de eerste 5 maanden van 2002) was ik echt veel vetter en ook veel droge massa kwijt. Eenmaal terug goed aan het eten en trainen, kwam ik heel erg snel terug in de buurt van vroeger.

Greetzzz
 
Thx was ernaar benieuwd omdat ik dezelfde lengte heb als jij.
 
Back
Naar boven