AndroidHealthClinic

My pics! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

'k train zeer zeker mijn kuiten ook (1 keer per week) maar ja, deze gaan, net zoals bij veel onder ons denk ik, niet zo hard. k' Heb mijn benen in het begin ook wel een beetje verwaarloosd moet ik eerlijk toegeven, maar die zijn ondertussen goed aan het bijtrekken. Toch nog veel werk aan!!! 'k Zie het zo vaak bij ons in de gym: jongens die zich puur en alleen richten op hun bovenlichaam waardoor de symmetrie ver te zoeken is. Jammer, want 'k zie symmetrie toch als een van de belangrijkste dingen in de sport.
 
ziet er heeel goed uit! Hoe zwaar was je toen de foto's genomen werden?
 
Looking good.
 
Ziet er goed uit!!!
 
op de pics woog ik 88 kg...
 
Ziet er echt goed uit.
Jouw foto's is voor mij een goede stimulans om nooit op te geven en keihard door te trainen ook al gaat het af en toe wat minder.

Keep growing bro.
Ciao Ben
 
Ziet er zeker goed uit!! alleen mogen je kuiten wat meer en ik zou wel wat rugfoto's willen zien. Als je rug net zo is als de rest dan :thumb:
 
Mooie fysiek Luca en zeker bij dit vet% !!! De schuine buikspieren ook goed te zien TOP.

Idd de kuiten en de rugwijdte zijn ietwat achter gebleven voor de rest :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
ziet er heel netjes uit ! alleen kuiten zijn iets minder. maar nog niet verkeerd :) maja kuiten vind ik ook een van de moeilijkste spieren om te trainen.

hoe ver wil je nog gaan? of wil je gewoon zo groot mogelijk worden?
 
Damn! very nice :D
 
k zal nog proberen n pic op te zoeken van mijn rug. Mijn rug is eigenlijk mijn sterkste punt. Heb m op geen enkele pic fatsoenlijk opengezet, maar die wijdte zit wel goed hoor
En ja, groter worder; k wil in ieder geval proberen door te groeien naar de 100kg. Veel zwaarder eigenlijk niet. Maar dat duurt nog erg lang denk k en in de tussentijd wil ik me echt focussen op mijn spierkwaliteit.

greetzz, luca
 
Zijn er nog kuurtjes gepland?
 
Originally posted by luca
k zal nog proberen n pic op te zoeken van mijn rug. Mijn rug is eigenlijk mijn sterkste punt. Heb m op geen enkele pic fatsoenlijk opengezet, maar die wijdte zit wel goed hoor
En ja, groter worder; k wil in ieder geval proberen door te groeien naar de 100kg. Veel zwaarder eigenlijk niet. Maar dat duurt nog erg lang denk k en in de tussentijd wil ik me echt focussen op mijn spierkwaliteit.

greetzz, luca

ehm ff serieus je zei dat je gekuurd had..

wat precies ?
 
voorlopig niet, even aankijken of ik nu nog iets verder kan komen op de natural basis waarop ik momenteel bezig ben. k laat jullie weten wanneer hoe of wat! Ik heb het al eerder gezegd; ik doe alles heel overwogen en ben zeer bewust met de sport en alles wat erbij hoort bezig. In ieder geval heel erg bedankt voor jullie positieve replies!!!!
 
Ziet er goed uit Luca!! op picture 3 zie je je lats heel goed. denk wijdte van je rug wel ok is.
 
Petje af. Je ziet er zeer goed uit.
 
Reageer niet zo snel op de pics, maar dit ziet er retegoed uit, klasse luca ga zo door.
 
Heel netjes Luca!! :clap:
Jaloers op die Most Muscular Pose
Ga zo door!!! ;)
 
Back
Naar boven