AndroidHealthClinic

"My quest to short cycles" => Prop/Mast/Tren

Bezoekers in dit topic

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

mss de eerste paar dagen van je korte kuur iets extra's zetten. korte esters moeten ook opbouwen en kun je ook min of meer frontloaden

Tsja ik heb nog wat diana's liggen. Wat volgens L Rea vooral goed is voor de eerste week (zie korte kuren techniek in de stickies van Geavanceerde kuren blabla....)
Volgens hem moet je de eerste dagen "zo snel mogenlijk een androgene omgeving krijgen om massa en kracht aan te komen........blabla.........dit noemen we de "Androgenic Dominance Periode"

Dus wie stemt er voor dag 1-7 50mg diana ed? ;) :D

Voor de rest weet ik niet hoe ik zal gaan op deze stoffen en of dit te laag is ingezet. Ik ben helemaal onbekend met elk van deze stoffen en heb niet een heel groot kuurverleden. Volgens mij kan ik die 3 kilo wel halen.

Maar als ik het kantje boord haal, dan zal ik, na 4 weken off, en dus bij me volgende korte kuur zeker stukke hoger doseren.

Het lijkt me wel wat om die Tren dan op 150mg eod te zetten, en diana erbij te doen ipv masteron.
 
vind dat wel een goede keuze..die trennie @150eod en dbollie erbij...vind zelf dat dbollie altijd super snel werkt....sccs
 
Hoe ziet je nakuur er trouwens precies uit?

Tsja denk dat ik de eerste dag 100mg clomid en 50mg ga nolva nemen. Daarna 25mg clomid en 30mg nolva. Totdat ik het gevoel heb dat het wel pluis zit.

@Eclispse, ik weet ook wel dat lange kuren ook zo hun voordeel hebben. Ieder z'n eigen ding zeg ik dan maar.

1 van de rederen dat ik zo "laag" doseer is omdat ik meerdere vergelijkbare kuurtje wil doen achter elkaar, en je vanaf hier altijd omhoog kan qua dosering....
 
The game has begon! Zie 2e post Dag 1
 
Dag 3 + 4
Dag 3 Het eerste slachtoffer uit het gevolg van m'n kuur is gevallen!
Het was dag 3 en dus tijd voor mijn 2e inject. Omdat ik een tijdje terug een slechte ervaring heb gehad met een naald in me been en een geraakte zenuw besloot ik voor het eerst in me schouder te injecteren. Met me arm op de leuning van de bank en de tv aan op mtv waar ik een paar wouze negers met een bek vol goud zie rappen, druk ik de naald rustig me schouders in. Toen de spuit leegdrukken, dit ging wat zwaarder omdat ik op aanraden van Maus met een 0,6 naald aan het spuiten was. Toen ik besefte plotseling dat ik mijn hele schouder aanspande en uit het niets voel ik een hevige pijn schuit in me schouders. Na de spuit leeg en eruit getrokken te hebben voel ik een pijn die ik me alleen maar herinner van 10 minuten na een kickboxwedstrijd als m'n adrenaline was gezakt! Bijtend op me tanden en zwetend van de pijn voel ik dat teven m'n hele huid op me schouders prikkelig is. Later kwam ik op de sportschool om tevergeefs weer rustig naar huis terug te keren. Training zit er niet in! Die nacht probeer ik te slapen, maar de enige manier waarop ik een beetje normaal kan liggen is op me rug. Maar zo kan Botje niet in slaap vallen. Na een halve nacht wakker gelegen te hebben probeer ik op me goede zij te liggen en lepeltje lepeltje met een kussen te gaan liggen waar me arm op kan leunen. Dat is beter!

Dag 4
Vandaag wakker geworden met een bolle schouder zo groot als een watermeloen. (bij wijze van, want die dingen zijn echt huge ) Ook vandaag zal er geen training in zitten. Misschien een beetje buik. Ik hoop dat het snel over gaat want zo gaan de gains niet echt komen. Tevens stap ik op de weg naar de badkamer nog even op de weegschaal. +0kg! Geen gram erbij nog. Dit doet mij aan de ene kant wel goed. Ik wilde geen vocht aankomen en droge massa winnen. Tot nu toe lukt dat dus aardig, op de gains na dan, maar die komen nog wel!
 
Kun je niks scheuren als je aanspant met de spuit erin???
Dacht dat ooit ergens gelezen te hebben... wil je verder niet opnaaien:D
Hoop dat het beter wordt anders is het wel erg jammer van je kuur!
 
ohhhhh nee he.....schouder zetten is ook best moeilijk.
je moet de spuit beetje achter in t midden zetten. zet je teveel naar voren dan kan je zenuw bekneld raken. heb ik ook weleens bijna gehad, linkerarm hing er levenloos bij...das knap k*t.
doe toch gewoon benen/billen ed
schouders is btw wel fijn als iemand anders t doet vind ik. zelf zetten is poep
 
Botjebouwer zet jij ook in de kuiten?
iemand anders ervaring met 3.5 ml in de kuiten? wil volgende kuur toch wel kuiten erbij pakken, alleen billen en benen vind ik nog wat weinig afwisseling met 3.5 ml eod
 
Botjebouwer zet jij ook in de kuiten?
iemand anders ervaring met 3.5 ml in de kuiten? wil volgende kuur toch wel kuiten erbij pakken, alleen billen en benen vind ik nog wat weinig afwisseling met 3.5 ml eod

Nee geen ervaring met kuiten, hou me kuiten liever intakt, die gebruik ik namelijk altijd bij het afzetten met nken...

Me schouder is inmiddels een heel klein beetje minder erg. Kan hem overigens nog steeds niet aanraken of voledig bewegen. Ik heb een soort "baan" van verdikking (dus een soort lange bult) beginend bovenaan me schouders tot aan onderaan me schouderspier lopen. Erg vaag allemaal. Dat was dus eens nooit meer :D

Ga morgen gewoon weer trainen, alleen geen borst en al helemaal niet schouders...

Ps, begin nu toch wel een beetje te merken dat het begint in te werken.
 
Ja last van de schouder heb ik ook altijd had ik zelfs al van 1ml winstrol. Die bobbel is trouwens gewoon gezwolle spier, dat zegt namelijk de baan waarin die loopt. De spier waar je in injecteerd loopt van boven (in een punt via de pees) naar beneden. Trekt vanzelf weg is puur irritatie. Mijn schouders kunnen ook weinig hebben vandaar dat ik volgende kuur kuiten wil proberen.

Afzetten met nken? Hmm moet ik ook eens proberen mssn willen ze daarvan groeien ;)
 
Nee geen ervaring met kuiten, hou me kuiten liever intakt, die gebruik ik namelijk altijd bij het afzetten met nken...

Me schouder is inmiddels een heel klein beetje minder erg. Kan hem overigens nog steeds niet aanraken of voledig bewegen. Ik heb een soort "baan" van verdikking (dus een soort lange bult) beginend bovenaan me schouders tot aan onderaan me schouderspier lopen. Erg vaag allemaal. Dat was dus eens nooit meer :D

Ga morgen gewoon weer trainen, alleen geen borst en al helemaal niet schouders...

Ps, begin nu toch wel een beetje te merken dat het begint in te werken.

Je kuiten sterven dan niet af ofzo! :D

Succes met je kuur!
 
Dag 7 bij beginpost toegevoegd:
Dag 7
Morgen zit ik alweer een week aan me kuur, moet vandaag me 4e prik zetten. Deze blijfen trouwens erg pijnlijk, maakt niet uit waar ik ze zet. Het zal wel door die propionaat komen! Gister een heerlijke borst training gehad en rustig schuine setjes gedaan met 40kg dumbels. Dit gaat in iedergeval weer een beetje richting me oude niveau. Maar we zijn er nog niet

Ik sta op dit moment zo goed als op 2kilo erbij, en heb ook het idee dat ik al wat droger begin te worden, maar dat zal wel tussen me oren zitten!
Me bisceps zijn tot nu toe al wel ruim een halve cm groter dus dat gaat ook wel prima. Nu hopen dat de gains die ik tot nu behaald heb niet uit vocht bestaan!
 
Dag 10 aangevuld!
Dag 10
Ik zal wel weer ff een update geven!
De laatste paar dagen heb ik erg slecht geslapen en voelde ik me niet echt ziek, maar ook niet echt goed. Ondanks toch goed getrained, maar lange nachten gewerkt en slecht erg geslapen, werdt vaak wakker en kon daarna niet meer slapen! Maybe door die trenbolone?
Of het komt door het weer, of het is de shizzle die me lichaam goed moe maakt! Ik heb inmiddels een beetje een branderig gevoel bovenin me keel. Hiervan weet ik ook niet of dit van die trenbolone komt of door iets anders. Ik sta nogsteeds op 2 kilo winst maar verwacht er aankomende 4 dagen zeker nog een kilo bij te krijgen. Het verschil is nu al duidelijk te zien, al m'n lijnen zijn beter zichtbaar of groter (met zo'n ecto als ik zie je sowieso alle lijnen al)
De pijnlijke injecties lijken trouwens een beetje over te zijn!
 
gaat goed dus. aantal kg's zegt niets, gaat om kwaliteit!
zet hem op!
 
Ben officieel ziek. Bijna al m'n eten kots ik er uit. Dus dit kuurtje kan waarsch de prullenbak in als dit nog langer doorzet! Hoop dat dit snel overgaat! Ik ga weer terug me nest in. Adios
 
Ben officieel ziek. Bijna al m'n eten kots ik er uit. Dus dit kuurtje kan waarsch de prullenbak in als dit nog langer doorzet! Hoop dat dit snel overgaat! Ik ga weer terug me nest in. Adios


Gewoon veel rusten!
hoop dat het rap betert!

succes man
 
Ben officieel ziek. Bijna al m'n eten kots ik er uit. Dus dit kuurtje kan waarsch de prullenbak in als dit nog langer doorzet! Hoop dat dit snel overgaat! Ik ga weer terug me nest in. Adios

Ik zou de injects wel laten doorgaan, zit een kans in dat je nog zieker word als je er nu mee stopt. Nou iniedergeval succes man want dit is natuurlijk klote, hoop dat het idd snel overgaat.
 
Back
Naar boven