AndroidHealthClinic

"My quest to short cycles" => Prop/Mast/Tren

Bezoekers in dit topic

lijkt der op dat je niet echt kan zetten:D j/k
wel goed dat je gewoon doorzet!
vind het ook een interessante manier van kuren! succes!
 
Okey, vandaag me laatste inject gezet, ditkeer alleen maar tren, 1,5ml. De masteron was al op. Propoinaat wilde ik even niet zetten omdat ik al niet kan lopen door een dikke poot...
 
Dag 30
Ben nu 10 dagen klaar met me kuur en ben vandaag begonnen met me nakuur. (eerste 2 dagen 75mg clomid/40mg nolvadex)
Ik sta nogsteeds netjes op 4 kilo winst en heb het gevoel dat ik er toch wat droger bij geworden ben! M'n armen zijn 1,5cm gegroeid wat echt veel is!
Ik verwacht misschien een half kilotje á 1 kilo te verliezen. Maar daar treur ik niet om! Ook de k*t dagen die ik heb gehad tijdens me kuur ben ik alweer vergeten!

1 Januari volgt de volgende kuur weer, kijken wat er dan gaat gebeuren!
Ik laat jullie tegen die tijd nog wel weten hoeveel ik uiteindelijk verloren ben en dus uiteindelijk gewonnen heb!
 
En wat scheelt er nu met je been? Lijkt me een ontsteking (rood, dik & warm?)... Snel naar de dokter dan, beetje ab halen.

gr.
 
ok kuur over dus nu einde kuur fotosssssss
 
Kijk maar naar me avatar, dan kan je een aardige impressie krijgen van hoe ik er ± uit zie.... Echte fotos komen zeker nog wel!

Edit, of wacht nog ff een maandje of 2 af, dan komen er misschien wel proffecionele foto's van "een bepaald blad" :rolleyes:
 
En wat scheelt er nu met je been? Lijkt me een ontsteking (rood, dik & warm?)... Snel naar de dokter dan, beetje ab halen.

gr.

Tis al lang al over, was ook al naar de dokter geweest. Was waarsch gewoon een reactie van me spier op de zware oplosmiddelen die in die shit zitten
 
Kijk maar naar me avatar, dan kan je een aardige impressie krijgen van hoe ik er ± uit zie.... Echte fotos komen zeker nog wel!

Edit, of wacht nog ff een maandje of 2 af, dan komen er misschien wel proffecionele foto's van "een bepaald blad" :rolleyes:
ga de volledige oplagen opkopen dan:cool:
 
Nou om maar ff het eind resultaat te posten. Me kuur was 3 weken en ben nu al ± 5 weken klaar. Over 2 weken (Januari) begin ik me volgende kuurtje alweer. (dus 3 weken on en 7 weken off)
Heb nu 2 kilo winst en sta er bijna 2% droger bij! Ben zeeeer tevreden met het uiteindelijke resultaat!
 
Nou om maar ff het eind resultaat te posten. Me kuur was 3 weken en ben nu al ± 5 weken klaar. Over 2 weken (Januari) begin ik me volgende kuurtje alweer. (dus 3 weken on en 7 weken off)
Heb nu 2 kilo winst en sta er bijna 2% droger bij! Ben zeeeer tevreden met het uiteindelijke resultaat!

Weer een nieuwe log maybe?:D
 
Weer een nieuwe log maybe?:D

Kan het nu al wel voorspellen ;) komt 1 kilo bij, en ga naar de 6% bf :rolleyes:

De volgende gaat er zo uit zien:

1-15 ±115mg tren_ace eod (1,5ml)
1-15 100mg test prop eod
1-20 60mg winny ed

7-20 500iu hcg e3d
18-32 50mg clomid + 20mg nolva
 
mooi resultaat nu op naar de volgende
 
Back
Naar boven