- Waardering
- 2.755
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Helemaal duidelijk! Ja, herstel is één van de pijlers waar krachtsport op rust...hoe ouder je word hoe langer je herstel duurt (is althans mijn ervaring) 🤭
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja we zijn geen 25 meerHelemaal duidelijk! Ja, herstel is één van de pijlers waar krachtsport op rust...hoe ouder je word hoe langer je herstel duurt (is althans mijn ervaring) 🤭
Was ik dat nog maar eens en dan weten wat ik nu weet 🤭
Heb je wel eens geprobeerd om de uitvoering en weerstand te rouleren?Deadlift zal ik vooral explosief blijven trainen, aangezien ik bijna niet lijk te herstellen van 250kg plus gewichten.
Dat heb ik in het verleden wel gedaan.Heb je wel eens geprobeerd om de uitvoering en weerstand te rouleren?
Een aantal keer chains opbouwen, elastieken of een combinatie.
Een deficit, conventional snatch grip, sumo, Jefferson..
Leuk dat ik je op ideeën heb gebracht. Is het misschien ook een idee om deficits juist te doen, en dan met name in het volumedeel van je periodisering? Afhankelijk van je blessure kan dit helpen herstellen. Verder kan het je normale deadlift uiteraard sterker maken.Dat heb ik in het verleden wel gedaan.
Wat ik deed was deficits, bands (against and reversed) en lage rackpulls.
Sommige vormen zoals deficits blijken voor mij (gezien oude blessures) niet meer acceptabel te zijn.
Rackpulls en bands ging ik wel goed op, en was destijds fijn voor de afwisseling.
Na de wedstrijd zal ik dit meenemen voor in een nieuw trainingsschema!
Thx
Oude blessure, bedoel ik mee...eerder eens fiks geblesseerd, maar blijft zwakke plek.Leuk dat ik je op ideeën heb gebracht. Is het misschien ook een idee om deficits juist te doen, en dan met name in het volumedeel van je periodisering? Afhankelijk van je blessure kan dit helpen herstellen. Verder kan het je normale deadlift uiteraard sterker maken.
Nette bench!!Dit was de zwaarste bench press sessie die ik nog wilde doen voor de wedstrijd aan, waarbij ik deel ga nemen aan de squat, bench press en deadlift.
Erg tevreden met deze training.
Opwarmen band pull aparts 3x20x
bankdrukken paused
2x10xbar
2x5x70
3x120
1x140
1x160
1x185
1x202,5
3x2x170
klik hier niet
close grip bench press
3x8x120
banded tate press
3x10x
hammergrip pull-ups
4x5xbw
Dan hou je dus een hele week rust, toch?Opwarmen band pull aparts
Aankomende zaterdag zal mijn laatste training worden voor de wedstrijd aan.
Klopt