XXL Nutrition

My road to build an incredible bench press

Bezoekers in dit topic

Ja inderdaad, denk dat het toch wat aan mijn geringe conditie ligt. In singles en triples kom ik stukken beter uit de verf.
Ja, 5x5 is een stevig volume...ben benieuwd naar je week met triples en singles 💪
 
bankdrukken paused
2x10xbar
2x5x70
3x120
5x3x157,5

incline dumbbell flyes
3x20x15

lean back latpulldowns
12x60
3x10x70

lying dumbbell tricep extensions
20x15
16x15
12x15 leeg

Band pull aparts
Diverse varianten
6x20x

 
bankdrukken paused
2x10xbar
2x5x70
3x120
5x3x157,5

incline dumbbell flyes
3x20x15

lean back latpulldowns
12x60
3x10x70

lying dumbbell tricep extensions
20x15
16x15
12x15 leeg

Band pull aparts
Diverse varianten
6x20x

Bekijk bijlage 496198
Zeer overtuigende en gecontroleerde paused reps, mooi man 💪👍
 
safety bar squats
2x10xbar
2x5x70
1x120
1x150
5x3x167,5

 
bankdrukken paused
2x10xbar
2x5x70
3x120
5x3x140

Reverse band flyes
3x15x

 
squats
2x10xbar
2x5x70
3x120
1x170
1x200
5x1x220

seated band legcurls
3x15x
 
Doe je nog ooit wedstrijden? De gewichten zijn wel echt indrukwekkend, en het gaat zo vlot dat het lijkt alsof het niks is.
 
Doe je nog ooit wedstrijden? De gewichten zijn wel echt indrukwekkend, en het gaat zo vlot dat het lijkt alsof het niks is.
Heb er even over nagedacht en misschien in 2021 wel weer!
Doe jij ook wedstrijden ?
 
Heb er even over nagedacht en misschien in 2021 wel weer!
Doe jij ook wedstrijden ?
Nee, ik ben er niet sterk genoeg voor. Ik zou al moeten mee doen bij ongeteste wedstrijden en ij vrees dat ik dan heel onderaan eindig.
 
Nee, ik ben er niet sterk genoeg voor. Ik zou al moeten mee doen bij ongeteste wedstrijden en ij vrees dat ik dan heel onderaan eindig.
Hoezo "niet sterk genoeg"?
Er is altijd baas boven baas en ergens moet men beginnen.
Sommigen willen enkel meedoen als ze ook kampioen kunnen worden of meteen een record kunnen zetten, althans zijn dat vragen die ik heel vaak gesteld krijg - wat men moet tillen om kampioen te worden.
Als je op eigen kracht traind zou ik je willen adviseren om te overwegen bij onze federatie (Drug Free Powerlifting Federation Netherlands) mee te doen :)
 
Hoezo "niet sterk genoeg"?
Er is altijd baas boven baas en ergens moet men beginnen.
Sommigen willen enkel meedoen als ze ook kampioen kunnen worden of meteen een record kunnen zetten, althans zijn dat vragen die ik heel vaak gesteld krijg - wat men moet tillen om kampioen te worden.
Als je op eigen kracht traind zou ik je willen adviseren om te overwegen bij onze federatie (Drug Free Powerlifting Federation Netherlands) mee te doen :)
Kampioen worden hoeft niet, maar steeds onderaan eindigen zou toch wel pijnlijk zijn. Een drug free fedaration zit er jammer genoeg niet meer in voor mij :)
 
bankdrukken paused
2x10xbar
2x5x70
3x120
1x150
5x1x172,5

static hold met 210

pull ups (hammer grip)
4x5xbw

lying triceps dumbbell extensions
2x20x15
15x20

hammer dumbbell curls
2x20x15

band pull aparts
6x20 diverse varianten

 
bankdrukken paused
2x10xbar
2x5x70
3x120
1x150
5x1x172,5

static hold met 210

pull ups (hammer grip)
4x5xbw

lying triceps dumbbell extensions
2x20x15
15x20

hammer dumbbell curls
2x20x15

band pull aparts
6x20 diverse varianten

Bekijk bijlage 496861
Extra lange pauze is een bewijs van kracht 💪.
Zeer overtuigende sterke beurt!
Een opmerking heb ik...in de eccentrische fase bij het zakken laat je de halter paar centimeter boven je borst opeens "vallen"...hierdoor krijg je dat de halter niet meteen stilligt en dus onrustig is. Als scheidsrechter geef ik pas een press signaal als de halter stil op de borst ligt. Het kost dus tijd en kracht...en je hebt kans dat je de halter corrigeren moet...bij dit gewicht speelt het nog geen rol voor je maar bij 20-30kg zwaarder wel 😊
 
Extra lange pauze is een bewijs van kracht 💪.
Zeer overtuigende sterke beurt!
Een opmerking heb ik...in de eccentrische fase bij het zakken laat je de halter paar centimeter boven je borst opeens "vallen"...hierdoor krijg je dat de halter niet meteen stilligt en dus onrustig is. Als scheidsrechter geef ik pas een press signaal als de halter stil op de borst ligt. Het kost dus tijd en kracht...en je hebt kans dat je de halter corrigeren moet...bij dit gewicht speelt het nog geen rol voor je maar bij 20-30kg zwaarder wel 😊
Helemaal gelijk, viel mij ook op bij het filmpje.
Waar ik soms last van heb is mijn onderarmen bij de excentrische fase.
Hierdoor 'valt'' het halter het laaste stukje. Daarom vandaag wat hammer curls gedaan
Kun jij mij even appen als je weet wat de oplossing daarvoor is ?
 
Back
Naar boven