AndroidHealthClinic

Gesloten My road to happiness

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Training 15-10 @HNS Lebbeke

Leg press
8*12 200kg

Side raises
2sets

Vanaf volgende week weer wat serieuzer opnemen. Veel energie in de voorbereiding BK van mijn vriendin gestoken.
 
TRAININGEN WEEK 17-10

ziek (chronische astma + verkoudheid = antibiotica).. pas gisteren en eergisteren wat getraind

19-10

Highbar SQ - beltless
+/- 35reps tussen 70 en 100kg

Paused BP
3*8 70kg

Lat pulldown

20-10

Highbar squat - beltless
doubles en triples tussen 90 en 107.5kg

Paused BP
4*4 80kg

Lunges
3*8

DB Row
3*10

BB curl
3*8

Morgen coachen op BK raw
 
Training 23-10

Paused BP
3*80
3*85
3*90
3*92.5

Block press
3*4 90

Sumo deadlift
5*3 145

Pull ups
5*5

Gemotiveerd na een super BK
 
Training 24-10

Highbar sq
3*85
3*100
3*110
3*115
2*4 110
5*100

Paused BP
5*5 72.5

DB Row
Side raises
Rope push down
 
Training 01-11

Paused BP
10*52.5
10*70
8*80
6*82.5

Chins
12/12/7/8* BW

OHP
4sets

DB Row
4sets

Incline DB Flyes
3sets
 
ik ga u volgen mouss!
 
allez, die paar keer per week/maand dat ik hier nog eens kom... :p
vrouwtje ook een log hier?
 
allez, die paar keer per week/maand dat ik hier nog eens kom... :p
vrouwtje ook een log hier?

Haha, is goed, maar ik denk dat er nog een cycle of 2 candito zit aan te komen en dat mijn logje dan dicht kan voor een maand of 6.
Doel: + 500kg totaal en dan 10weken voor zomersport voor te bereiden (= explosiviteit, cutten en niet zo zwaar tillen)
Ik zal bij jou wel het ganse jaar komen kijken zodat je de Europese norm haalt volgend jaar..

Nope, #roadtodenmark gebeurt in het geheim in het tuinhuis :D
 
TRAINING 03-11

Paused BP
10*52.5
10*70
8*80
6*82.5

Chins
4*10 BW

OHP
4sets

DB Row
4sets

Incl DB Fly
3sets

BB Curl
2sets
 
Training 04-11

Highbar SQ
4*8 90kg (vanaf 3de set met belt)

Sumo DL
2*8 125kg

+ kuiten
 
Haha, is goed, maar ik denk dat er nog een cycle of 2 candito zit aan te komen en dat mijn logje dan dicht kan voor een maand of 6.
Doel: + 500kg totaal en dan 10weken voor zomersport voor te bereiden (= explosiviteit, cutten en niet zo zwaar tillen)
Ik zal bij jou wel het ganse jaar komen kijken zodat je de Europese norm haalt volgend jaar..

Nope, #roadtodenmark gebeurt in het geheim in het tuinhuis :D


Thx brother.
Aaah Europese norm zal juist wel juist niet worden denkek. Ineens 70 er weer bij lappen . . . Mss als alles gezond blijft en een mooie boost krijgt .

Ah man, kzou graag haar progressie volgen. Kzal het wel wedstrijd oer wedstrijd volgen dan.
Tuinhuisjes zijn so cool ! !
 
Training 05-11

Paused BP
85kg*MR= 8+1F (had ik moeten hebben mits intelligenter liften)

Chins
11 + 3*10 BW

OHP
4sets

DB Row
4sets

Incline DB Flyes
3sets

Rear delt fly
3sets

Rope push down ss BB curl
2sets
 
TRAINING 07-11

Highbar SQ
100kg * MR10 = 10reps Vrij easy, had er wel nog een paar in de tank. Nu ik mijn video herbekijk.. Bar path is belachelijk slecht.

5*3 102.5kg (met 1minuut rust tussen de sets)

http://www.pictaram.com/media/1378438374788361129_2206097687

SLDL
3*8

Lunges
3*10

Kuiten
3sets
 
Hoe bevalt Candito je ?
Is wel een goed programma denk ik hé .

Die bar path vind ik zo slecht ni int algemeen . Denk alleen in rep 4-5 ofzo wanneer je je effe reset in je rug en elleboog dat het goed zichtbaar is .

Verder, good trains
 
Hoe bevalt Candito je ?
Is wel een goed programma denk ik hé .

Die bar path vind ik zo slecht ni int algemeen . Denk alleen in rep 4-5 ofzo wanneer je je effe reset in je rug en elleboog dat het goed zichtbaar is .

Verder, good trains

Voorlopig bevalt het zeker. UB-LB heb ik altijd leuk gevonden.
Ook al is het highbar, ik kom teveel naar voor. Ik voelde zelf tijdens de set dat ik enorm veel met mijn rug corrigeerde.
 
Training 08-11

Paused BP
10*75kg
8*82.5kg
7*87.5kg

Chins
10/8/6* BW+5kg

Ohp
3sets

DB Row
3sets

Incline DB press
3sets

Rear delt fly
3sets
 
Hey moes,.


Hoe verwarm jij je tuinhuis In de winter. Ik ben op zoek naar iets goed en cheapo
 
Bar path was niet zo slecht toch? je ziet dat je iets naar voren komt maar daar valt aan te werken. Is het geen idee, zeker gezien je knieklachten om iets dieper te squatten met een paar kg minder? Ik heb gemerkt als ik iets minder probeer te focussen op max dat mijn squat echt veel beter werd.
 
Hey moes,.


Hoe verwarm jij je tuinhuis In de winter. Ik ben op zoek naar iets goed en cheapo

Wel, het is het eerste jaar dat wij thuis trainen, dus nog geen winter meegemaakt. Voorlopig nog geen verwarming staan. Eerste 5minuten is even doorbijten, maar daarna vind ik het aangenaam genoeg om te trainen. Als het buiten rond het vriespunt ligt, weet ik niet hoe het binnen zal zijn.. Heb er ook al over nagedacht, maar een snelwarmer is denk ik gewoon de euro's naar buiten werpen. Misschien dat PHM daarop iets weet. In die loods was het nu ook niet bepaald warm meen ik mij te herinneren toen wij eind oktober vorig jaar zijn langsgeweest.

Bar path was niet zo slecht toch? je ziet dat je iets naar voren komt maar daar valt aan te werken. Is het geen idee, zeker gezien je knieklachten om iets dieper te squatten met een paar kg minder? Ik heb gemerkt als ik iets minder probeer te focussen op max dat mijn squat echt veel beter werd.

Vooral door die knieklachten wil ik het naar 'voorschieten' als ik uit de hole kom beperken. Druk op mijn knieën wordt dan gevoelig hoger.

Ik kan niet blijven aanmodderen met laag in gewicht te blijven. Ik ben helaas niet de meest flexibele. Mocht je zien hoe lang mijn opwarming is om op diepte te kunnen komen en pijntjes uit mijn benen/heupen te krijgen.. Lachwekkend lang
Volgens mij zijn de meeste van mijn reps (niet alleen op deze video, maar in het algemeen) allemaal IPF approved, dus moet ik het daar maar meedoen (en jullie dus ook :p)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven