AndroidHealthClinic

Gesloten My road to happiness (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Training 08-12

Paused BP
10*55
10*75
8*82.5
6*85

BB row
4sets

OHP
4sets

Pull ups
4sets

Dips ss Facepulls
2sets
 
Training 09-12

Highbar sq
8/8/8/4*105kg gestopt

Ik kwam veel traag naar boven bij mijn laatste rep, wat ik al raar vond want ben abnormaal slechte bar path. Toen ik wou aanzetten voor mijn 5de voelde ik achteraan, in mijn knie holte, een pijnscheut. Kunnen re racken, maar beloofd niets goeds.

Wat verzorgen en hopen dat ik morgen tijdens mijn UB mijn 2sets DL kan afmaken
 
Update : week 2 aangepast qua LB door knie. UB verder gezet.

TRAINING 20-12 (week 3)

Highbar sq
3*6 130kg

Sumo deadlift
2*3 167.5

Jammer dit, opwarming ging hard en ik mocht normaal 6reps doen. Er zat wel wat meer in dan 3, maar vrij matig allemaal.
 
Training 22-12

Paused BP
3*6 92.5kg

BB Row
3*6

OHP
3*6

Pull ups
3*6
 
Training 27-12

Highbar sq
3*132.5kg
3* 135kg
3*137.5kg

Vrij makkelijk, zou in de laatste week weer een ALL-TIME PR moeten opleveren.

Ik heb meer moeite met de walkout dan met de Squat zelf. Iemand een goed idee om dit onderdeel te versterken?

Sumo block deadlift

3*4 150kg

Voelt al weken niet goed aan. Laatste 2sets waren terug beter. Ik denk dat ik sterker ben door mijn stance te verkorten. Eerder een wide conventional ervan te maken.

Calve raises
2sets
 
Training 30-12

Highbar sq
3*137.5kg
2*142.5kg
1*147.5kg

Volgende week iets hoger openen. Vooropgestelde 160kg moet lukken.

Deadlift
3*172.5kg
2*180kg
1*190kg PR

Jammer dit, had gehoopt verder te zitten met mijn DL. Techniek voelt echt al 3-4weken off. Had 220kg vooropgesteld, maar denk dat ik al blij zal zijn met een 200kg.

Morgen banken, hopelijk gaat dat goed en kan ik op Squat en bench wat inlopen wat ik op DL zal verliezen. Die 500kg totaal is voorlopig verder dan verwacht.
 
Misschien niet helemaal het totaal wat je gehoopt had maar toch heel decent man. Zeker als je je blessures mee neemt en ziet waar je een half jaar geleden nog was qua gewichten. Hopelijk weet je deze lijn naar het komende jaar door te zetten:).
 
Misschien niet helemaal het totaal wat je gehoopt had maar toch heel decent man. Zeker als je je blessures mee neemt en ziet waar je een half jaar geleden nog was qua gewichten. Hopelijk weet je deze lijn naar het komende jaar door te zetten:).

Thx Jaap, ben wel blij met de progress Zoals je zei, ik had begin september misschien een totaal van 370 -380 en nu wil ik 500 aanvallen.
Ik heb gewoon op het einde van vorige cycle vrij makkelijk 4*175kg getrokken @8-8.5 en dan is een zware 190kg echt wel een domper.

Ik hoop dat het fatigue is. Straks goed benchen en behalve 160/120 misschien squat en bench volgende week 5-7.5kg meer pakken zodat ik een 210kg nodig heb op deadlift en valt alles nog in zijn plooi.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven