XXL Nutrition

Gestopt My struggles to become shredded

  • Topic starter Steks
  • Startdatum
  • Reacties 339
  • Weergaven 25K
  • Volgers 34

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nachtdienst is gewoon een dooddoener voor je dieet.
Blij dat ik daar van af ben...
Respect dat je in zo een wisselend ploegenschema werkt i.c.m. twee jonge (niet al te makkelijke) kinderen, een vrouw die soms op knappen staat en toch nog moed vindt om te trainen en grotendeels je voeding op orde te houden! Dat vind ik al een accomplishment op zich :).
Laat je niet van de wijs brengen door een enkele"vreetbui", je bent overall goed bezig!

Je hebt 2 jonge kinderen, een duidelijke vrouw, een onregelmatig werkschema en je vindt nog steeds de tijd en en motivatie om te trainen?? niets dan respect, of je je nou 100% aan je voeding houdt of niet

Het valt allemaal wel mee, het feit dat ik nu weinig tijd heb weerhoud me wel van het uitstel gedrag waar ik vroeger heel veel last van had.

Wat slaap en eten betreft was afgelopen weekend echt super slecht, gisteren naar de verjaardag van de oom van mijn vrouw geweest. Naast veel vlees voor op de BBQ had hij war speciaal biertjes voor me in huis gehaald, o.a. Westvleteren, dat kan ik niet afslaan, maar een paar van dat soort biertjes is niet zo slim. :D

Vandaag wel goed kunnen trainen.

Giantset (90 sec rust)
Meadows row (gewicht aan de bar)
10x10kg
5x15kg
2x5x22kg
10x22kg
OHP
10x20kg
5x30kg
2x5x37kg
10x37kg
Ab roll-out
5x5xBW

Superset (90sec rust)
Romanian deadlift
10x30kg
5x50kg
3x60kg
2x5x72,5kg
10x72,5kg
Crunch
6x20xBW

Superset (60sec rust)
Archer squat
4x12xBW
Face-pulls
4x12x12,5kg

Tijd: 14:10-15:00
 
Ligt er ook aan hoeveel nachten je moet. 3 ploegen is wel echt ruk maar 5 is opzich goed te doen.

Mijn maandrooster zag er standaard uit als:
W1: ma 8-16u30, di t.e.m. zo 21u-7u
W2: ma t.e.m. di/wo 21u-7u do/vr vrij
W3: ma 8-16u30, di 6u-15u30, wo 8-16u30, do 13-21, vr 8-16u30
W4: ma 8-16u30, di/wo 21u-7u, vr afwisselend vroeg/dag/laat

Dat is moordend :suicide:

Wat slaap en eten betreft was afgelopen weekend echt super slecht, gisteren naar de verjaardag van de oom van mijn vrouw geweest. Naast veel vlees voor op de BBQ had hij war speciaal biertjes voor me in huis gehaald, o.a. Westvleteren, dat kan ik niet afslaan, maar een paar van dat soort biertjes is niet zo slim. :D

Jummie, heb er vorige week ook nog eentje gehad (in het café van de abdij zelf, met een boerenplank erbij :D).
De abdij ligt op 20 minuutjes fietsen van mij thuis, dus we gaan daar soms wel eens heen.
Met de fiets heb je ook ineens het gevoel dat je het biertje wel verdiend hebt :roflol:.
 
Tja dat is juist de kunst om al die verleidingen te weerstaan. Ik maak er een soort van doel van. Mijn oma komt ook altijd weer aan met cake, gebak, koek, snoep en ijs etc. Maar gewoon elke keer weer nee.
 
Tot een jaar terug kon ik dat prima in mijn “dieet” inpassen en ik ben ook niet van plan dit in de toekomst niet te blijven doen. Binnen deze contest is het niet verstandig nee, maar ja ik zal toch in de onderste regionen eindigen.

Daarnaast is het niet netjes om een paar Westvleteren af te slaan als die speciaal voor je gekocht zijn. Als je ze niet bij de abdij koopt kosten ze bijna een tientje per stuk.

Buiten een speciaal biertje of een goede whisky sla ik trouwens alles wel gewoon af.
 
Tot een jaar terug kon ik dat prima in mijn “dieet” inpassen en ik ben ook niet van plan dit in de toekomst niet te blijven doen. Binnen deze contest is het niet verstandig nee, maar ja ik zal toch in de onderste regionen eindigen.

Daarnaast is het niet netjes om een paar Westvleteren af te slaan als die speciaal voor je gekocht zijn. Als je ze niet bij de abdij koopt kosten ze bijna een tientje per stuk.

Buiten een speciaal biertje of een goede whisky sla ik trouwens alles wel gewoon af.


ff stiekem 20 eu in een bloempot gieten als niemand kijkt xD
 
Nee, ik ben sowieso niet van plan nooit meer een speciaal biertje of een goede whisky te drinken.

Vandaag starten we weer met verhongeren en om mezelf extra te pijnigen heb ik voor mijn dochter net een tosti met mayo (de light van xxl) gemaakt terwijl ik pas tegen half 3 tonijn rijst en groente ga eten.

E58CDB01-0C70-4176-9D0F-C8F81B377EAA.jpeg
 
Tot een jaar terug kon ik dat prima in mijn “dieet” inpassen en ik ben ook niet van plan dit in de toekomst niet te blijven doen. Binnen deze contest is het niet verstandig nee, maar ja ik zal toch in de onderste regionen eindigen.

Daarnaast is het niet netjes om een paar Westvleteren af te slaan als die speciaal voor je gekocht zijn. Als je ze niet bij de abdij koopt kosten ze bijna een tientje per stuk.

Buiten een speciaal biertje of een goede whisky sla ik trouwens alles wel gewoon af.

Ze mogen enkel bij de abdij verkocht worden, in theorie :roflol:.
Je hebt dus illegaal verkregen West-Vleteren gedronken :haar:.

Alles je hele leven afslaan is gewoon gek. Je weet nooit wat er nog komt.
Voor hetzelfde geld ben je plots dodelijk ziek en heb je niet meer de kans om te genieten van de dingen die je nu leuk en lekker vindt...
Evenwicht vinden is key, maar dat heb je al (buiten de contest) denk ik :).
 
Mijn maandrooster zag er standaard uit als:
W1: ma 8-16u30, di t.e.m. zo 21u-7u
W2: ma t.e.m. di/wo 21u-7u do/vr vrij
W3: ma 8-16u30, di 6u-15u30, wo 8-16u30, do 13-21, vr 8-16u30
W4: ma 8-16u30, di/wo 21u-7u, vr afwisselend vroeg/dag/laat

Dat is moordend :suicide:



Jummie, heb er vorige week ook nog eentje gehad (in het café van de abdij zelf, met een boerenplank erbij :D).
De abdij ligt op 20 minuutjes fietsen van mij thuis, dus we gaan daar soms wel eens heen.
Met de fiets heb je ook ineens het gevoel dat je het biertje wel verdiend hebt :roflol:.

Werk in een 222 ploegendienst, 2 ochtenden (7-15), 2 middagen (15-23) en 2 nachten (23-7) en dan 4 dagen vrij. Daarnaast heb ik in 7 ban die cyclussen 6 ouderschapsverlof dagen. 3 keer is dat een tweede ochtend en 3 keer een eerst nacht.
 
Werk in een 222 ploegendienst, 2 ochtenden (7-15), 2 middagen (15-23) en 2 nachten (23-7) en dan 4 dagen vrij. Daarnaast heb ik in 7 ban die cyclussen 6 ouderschapsverlof dagen. 3 keer is dat een tweede ochtend en 3 keer een eerst nacht.

Lijkt me ook wel slopend hoor... Nog eens chapeau dat je dit vlot weet te combineren met een gezin, sport en dieet :thumb:.
 
Ze mogen enkel bij de abdij verkocht worden, in theorie :roflol:.
Je hebt dus illegaal verkregen West-Vleteren gedronken :haar:.

Alles je hele leven afslaan is gewoon gek. Je weet nooit wat er nog komt.
Voor hetzelfde geld ben je plots dodelijk ziek en heb je niet meer de kans om te genieten van de dingen die je nu leuk en lekker vindt...
Evenwicht vinden is key, maar dat heb je al (buiten de contest) denk ik :).

Dat illegale is een beetje geneuzel natuurlijk. Er zijn webshops die het hele jaar door West-Vleteren aanbieden. Als abdij dat echt niet wil kunnen daar echt wel wat aan doen.
Ik zou heb trouwens nooit voor die illegale prijzen kopen, het is niet eens mijn absolute favoriet, Rochefort 8 en Bommen en Granaten van De Molen vind ik toch echt nog lekkerder.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Lijkt me ook wel slopend hoor... Nog eens chapeau dat je dit vlot weet te combineren met een gezin, sport en dieet :thumb:.

Ik heb het geluk dat ik dit rooster liever draai dan 5 dagen 9-17. Ik kon een paar jaar geleden de dagdienst in, tegen een gelijk salaris, ik wilde opslag, dat vond mijn baas maar raar, nou dan toch niet. :D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dat illegale is een beetje geneuzel natuurlijk. Er zijn webshops die het hele jaar door West-Vleteren aanbieden. Als abdij dat echt niet wil kunnen daar echt wel wat aan doen.
Ik zou heb trouwens nooit voor die illegale prijzen kopen, het is niet eens mijn absolute favoriet, Rochefort 8 en Bommen en Granaten van De Molen vind ik toch echt nog lekkerder.

Doen ze ook. Het hele systeem om aan te kopen aan de abdij is veranderd.
Het is niet meer mogelijk om elke drie maand twee bakken te halen :)
Nadeel is dan natuurlijk dat het op andere locaties waarschijnlijk nog duurder gaat worden.
Maar dat is mijn probleem niet aangezien de abdij praktisch in mijn achtertuin ligt :p.
 
Ik heb het geluk dat ik dit rooster liever draai dan 5 dagen 9-17. Ik kon een paar jaar geleden de dagdienst in, tegen een gelijk salaris, ik wilde opslag, dat vond mijn baas maar raar, nou dan toch niet. :D
5 ploegen is wel het mooiste kwa ploegen

3 ploegen is pas kut
 
Doen ze ook. Het hele systeem om aan te kopen aan de abdij is veranderd.
Het is niet meer mogelijk om elke drie maand twee bakken te halen :)
Nadeel is dan natuurlijk dat het op andere locaties waarschijnlijk nog duurder gaat worden.
Maar dat is mijn probleem niet aangezien de abdij praktisch in mijn achtertuin ligt :p.

Ok, dat wist ik niet, als ik er vlakbij zou wonen zou ik het ook wel vaker drinken, ik vind het alleen en beetje te gehyped.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ipv af te wisselen tussen twee training heb ik besloten op woensdag voort te borduren op wat ik vorige week heb gedaan. Ik zal op woensdag vaak pas trainen als de kids op bed liggen dus ik kan niet al te veel herrie maken.

Giantset (90 sec rust)
Close grip supinated pull-down
10x50kg
overgaand in
Chin-up
5x3xBW
Push-up
10xBW
overgaand in
Dips
5x3xBW
Hanging knee-raises
6x5xBW

Superset (90sec rust)
Bulgarian split squat
5x10xBW
Banded flyes
5x10xgeel

Giantset (60se rust)
GHR
3x6xBW
YTWL’s
3x6xgroen
Crunch
3x20xBW

Tijd: 20:35-21:25

Training beviel me wel, volgende week gaan de crunches denk ik een blok omhoog en dan kijk ik wel of ik nog iets al leg extensions kan doen.

Ik weet niet of het door het trainen komt, maar ik ben klaar wakker, net maar wat melatonine ingenomen en hopen dat ik zo kan slapen. Om 5:40 gaat de wekker al.
 
Ik voel en voelde me niet zo goed vandaag, maar het trainen ging gelukkig nog wel aardig.

Giantset (90 sec rust)
T-bar row
10x20kg
10x30kg
3x40kg
2x5x50kg
6x50kg
Incline BP
10x20kg
10x40kg
3x50kg
2x5x60kg
6x60kg
Woodchopper
4x6x12,5kg (beide kanten per set)
2x7x12,5kg (beide kanten per set)

Superset (90sec rust)
Paused squat ATG
10x30kg
5x50kg
3x5x62,5kg
10x62,5kg
Crunch
5x20xBW

Tijd: 15:55-16:45
 
Laatst bewerkt:
19.09.19

Giantset (90 sec rust)
Meadows row (gewicht aan de bar)
10x10kg
5x20kg
2x5x25kg
8x25kg
OHP
10x20kg
5x30kg
2x5x40kg
8x40kg
Ab roll-out
4x5xBW
7xBW

Superset (90sec rust)
Romanian deadlift
10x30kg
5x50kg
3x70kg
2x5x80kg
7x80kg
Crunch
6x20xBW

Tijd: 15:25-16:10
 
Er komt nog een uitvaller bij, de laatste weken lukt het me net aan om mijn gewicht op pijl te houden, maar cutten lukt me nu echt niet. Ik had plannen om vrijdag foto's te maken, maar ik heb er nu echt geen fut en tijd voor (over) zeker niet omdat mijn progressie nou niet om over naar huis te schrijven is. Het primaire doel om weer serieuzer met mijn eten om te gaan en om wat meer te trainen is in elk geval gelukt en dat zal ik de komende tijd ook blijven doen met als doel om tegen de 80kg te wegen aan het einde van het jaar.
 
Er komt nog een uitvaller bij, de laatste weken lukt het me net aan om mijn gewicht op pijl te houden, maar cutten lukt me nu echt niet. Ik had plannen om vrijdag foto's te maken, maar ik heb er nu echt geen fut en tijd voor (over) zeker niet omdat mijn progressie nou niet om over naar huis te schrijven is. Het primaire doel om weer serieuzer met mijn eten om te gaan en om wat meer te trainen is in elk geval gelukt en dat zal ik de komende tijd ook blijven doen met als doel om tegen de 80kg te wegen aan het einde van het jaar.
Das wel jammer, mja, eigen keuze.
Wel goed dat je toch je hoofddoel bereikt hebt,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven