Fitness Seller

Gestopt My struggles to become shredded

  • Topic starter Steks
  • Startdatum
  • Reacties 339
  • Weergaven 25K
  • Volgers 34

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat je geen eindfoto's gaat insturen Steks! Ik vind dat je het prima hebt gedaan. Het feit dat je opnieuw regelmaat in voeding en zin in trainen hebt gevonden is zeker ook progressie! Helaas is dat moeilijk op foto vast te leggen natuurlijk ;)
Ga je verder je trainingen en het dagelijkse wel en wee bijhouden in een gewone log?
 
Komt zeker door je wijf? :D

Als ik het in andermans schoenen wil schuiven dan wel ja, maar dan wel eentje van 3,5 jaar. Onze dochter is ineens zindelijk geworden, heel fijn dat dat zo makkelijk is gegaan, maar nu wordt ze ‘s nachts dus gewoon 1 of 2 keer wakker omdat ze moet plassen en ze weigert in haar luier te plassen. Dus net een maand nadat de jongste echt doorslaapt en wij dus ook worden we nu daardoor uit onze slaap gehouden.

Daarnaast had ik het plan om wat aan mijn beharing en bleke huid te doen en komende vrijdag bij een fotograaf langs te gaan, maar mij progressie is veel te matig om al die tijd er in te steken. Dus helaas.

Ik gewoon weer verder in mijn andere log.
 
Plaste?
 
Tja dat is juist de kunst om al die verleidingen te weerstaan. Ik maak er een soort van doel van. Mijn oma komt ook altijd weer aan met cake, gebak, koek, snoep en ijs etc. Maar gewoon elke keer weer nee.
Beter toon je wat meer respect voor dat vrouwtje.
 
Oma's ftw. Al was het 10 uur in de ochtend. Chips cola snoep maakte niets uit.
 
Niks mis toch met het afslaan van etenswaren?
 
Jammer dat het niet helemaal gebracht heeft waar je op hoopte Steks maar begrijpelijk gezien de levensfase waar je je in bevindt.

Nog een paar jaar aankloten en zodra ze wat zelfstandiger worden heb je een mooie basis opgebouwd om echt full retard te gaan :rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs

Heb jij zo’n grote beperking wat communicatie vaardigheden betreft dat je al die filmpjes moet aanhalen. Hoe dat je dat in jet dagelijks leven?
 
Heb jij zo’n grote beperking wat communicatie vaardigheden betreft dat je al die filmpjes moet aanhalen. Hoe dat je dat in jet dagelijks leven?

In het dagelijks leven praat ik meer met vrouwen :P
Wat is er mis met filmpjes ? Communicatie is communicatie :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven