MuscleMeat

Gestopt My struggles to become shredded

  • Topic starter Steks
  • Startdatum
  • Reacties 339
  • Weergaven 25K
  • Volgers 34

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een indoor speelparadijs geworden. Mijn dochter is niet zo’n dus ik heb ook 3 uur moeten klimmen klauteren en kruipen hopelijk verbrand je dan ook nog wat.
 
"It's about the journey, not the destination"

ofzoiets. klote man, kan inderdaad flink pijn doen.
 
Gisteren de dag afgesloten met 2550kcal dus dat gaat goed, vannacht zo’n 6 uur geslapen, 2 keer wakker geworden waarvan 1 keer er uit, I have had worse.

Vandaag en morgen heb ik ochtenddienst, ik ben benieuwd hoe dat gaat kwa eten, want dat zijn voor mij altijd de lastigste dagen. Ik neem maar flink wat tomaatjes en komkommer mee.
 
Succes kerel! :thumbs:
 
Succes Steks! Ik volg je logje :cool:
 
De dag goed doorgekomen met weinig eten. Ik heb de overvloed aan tomaatjes en komkommer niet nodig gehad. Wel heb ik sinds 15:00 ontzettende buikpijn en zit ik bijna alleen maar op de pot. Ik hoop dat het maar even is want morgen moet er weer getraind worden.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren weer afgesloten met 2500kcal vannacht net geen 6 uur slaap gehad met een flinke onderbreking rond 01:00.

ThaWasteland vanochtend wel al een kilo lichter dan maandag. :thumbs:
 
6 uur slaap is net te doen toch.... niet verder ziek geworden hoop ik?
 
Dat is te doen ja, maar ik ga het nu toch wel even een tijdje bij houden hoeveel of hoe weinig ik slaap. Niet ziek geworden nee, en ook nog niet gegeten, dat IF gaat me op de dagen dat ik 's ochtends moet werken dus ook wel goed af. Nog een half uurtje en dan ga ik wat fruit en yoghurt met MM muesli eten, deze is echt lekker.
https://musclemeat.nl/superfood-muesli-2-x-500gr-1kg
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Succes Steks! Ik ga ook volgen.
I feel your IF pain, genoeg water/koffie/thee (zonder melk en suiker) binnen kappen. Kom je de ochtend iets makkelijker door :D

Hoe gaat het inmiddels met je hand?
 
Op de dagen dat ik 's ochtends niet hoef te werken heb ik geen moeite met IF en kan ik best makkelijk tot 12:00 rekken voordat ik ga eten, alleen met ochtenddiensten had ik het nog nooit echt geprobeerd, normaal eet ik dan als ik aankom op mijn werk.

Met mijn hand gaat het goed, wel nog gevoelig voor warmte, dus douchen is vreemd en koffie of thee moet ik niet met links beet pakken. Ik heb er vertrouwen in dat ik straks gewoon kan deadliften.
 
Succes, Steks! Tijd om de ware Brian Alsruhe eruit te laten komen! :thumbup:
 
Succes met je deadlifts! #canthurtme
 
Succes vandaag! En pas toch maar een beetje op met jouw pijnlijke hand...
 
Best lekker getraind, alleen het avondeten is wat anders geworden dan gepland, mijn vrouw stond vet in de file en beide kids kwamen van de opvang met dezelfde darmklachten als ik gisteren had. Even kijken of het nog gaat lukken om onder de 2600kcal te blijven.

Gianset 1 (90 sec rust)
Straight arm pulldown
4x8x25kg
overgaand in
Wide grip pulldown
3x8-62,5kg
Deadlift
8x50kg
5x90kg
5x110kg
2x130kg (met straps)
overgaand in
GHR
6,5,4xBW (assisted oranje/rood)
Ab roll-out
7x4xBW

Giantset 2 (90 sec rust)
YTWL
2x5xgroen
Cable row
10x40kg
3x11x60kg
BP
10x20kg
8x40kg
3x8x54–>60kg (2kg per set omhoog)
Leg extension
10x20kg
10x30kg
10x35kg
3x10x40kg

Tijd: 15:55-16:50
 
Gisteren afgesloten op 2700kcal, kijken of we die 100 kcal teveel vandaag en morgen kunnen compenseren. Kwa slaap ging het wel lekker, een uur of 7 denk ik met twee onderbrekingen dat ik er uit moest.

De kids zijn niet helemaal ok, dus we hebben een filmpje opgezet en ik lig nog ff lekker op de bank te hangen.
Straks boodschappen doen en dan door naar mijn werk. Ik ben er de komende 3 diensten alleen eens kijken of ik mijn werk dan zo kan indelen dat ik wat actiever blijf.
 
100kcl compenseren op twee dagen, moet goed te doen zijn toch? 75gr brood minder en je bent er al :)
Hopelijk voelen de kinderen zich snel beter, kan me inbeelden dat het als ouder ook extra vermoeiend is...
 
Of even met de kids een rondje lopen/speeltuin gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven