XXL Nutrition

Gestopt My struggles to become shredded (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat die nu liever bankhangen en uitzieken :p
Dan zelf binnen even 20min bodyworkout doen. Dan heb je het wel gecompenseerd lijkt mij.

burpees
Opdrukken
Jump Rope
Squats
Stofzuigen
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dan zelf binnen even 20min bodyworkout doen. Dan heb je het wel gecompenseerd lijkt mij.

burpees
Opdrukken
Jump Rope
Squats
Stofzuigen

Klopt, maar daar moet je ook wel de energie/zin voor hebben, mijn vrouw is op kraamvisite, ik heb nu twee half zieke kinderen, een was die opgevouwen moet worden en ik ga over een anderhalf uur boodschappen, straks en morgen moet ik van 15:00 tot 23:00 werken. Dan eet ik liever iets minder ipv meer te verbranden tot nu toe gaat dat goed mede dankzij 2 bakken koffie en een blik monster.

Ik denk dat ik mijn lichte knots meeneem vandaag en weer ga beginnen met dagelijks wat mills te doen, dat deed mijn schouders en houding veel goed.
 
Ik zou ook liever 100 cals minder eten dan thuis een circuit te doen, :)
 
Ik zou ook liever 100 cals minder eten dan thuis een circuit te doen, :)

Screenshot_20190608-112240_Chrome.jpg
 
120 cals voor het opmaken van je bed met schone lakens??? ROFL - dan moet je zeker tig rondjes om je bed rennen, :)
 
100 kcals heb je volgens mij toch ook wel erg snel verbrand. Ga een paar keer extra de trap op en af vandaag en je bent er al. En die huishoudelijke klusjes tikken ook snel aan.
Of gewoon niet compenseren; want wat zijn nou 100 kcals extra? :o
Hopelijk zijn je kinderen er snel weer bovenop!
 
Gisteren heb ik me toch netjes gehouden aan de 2550kcal, ik ben benieuwd of me dat vandaag ook gaat lukken ondanks dat ik vannacht maar 5 uurtjes geslapen heb.
 
Gisteren heb ik me toch netjes gehouden aan de 2550kcal, ik ben benieuwd of me dat vandaag ook gaat lukken ondanks dat ik vannacht maar 5 uurtjes geslapen heb.
Goed gedaan! Als je moe bent is het inderdaad erg lastig om in een deficit te blijven, vooral tegen de avond.
 
100 kcals heb je volgens mij toch ook wel erg snel verbrand. Ga een paar keer extra de trap op en af vandaag en je bent er al. En die huishoudelijke klusjes tikken ook snel aan.
Of gewoon niet compenseren; want wat zijn nou 100 kcals extra? :o
Hopelijk zijn je kinderen er snel weer bovenop!

Ik denk dat je je daar op verkijkt, je moet echt flink je best doen met sporten om per minuut 20kcal te verbraden (dan moet je al gauw 15km/u lopen) dus 100kcal verbranden doe je niet zo 1,2,3.

Niet compenseren is natuurlijk ook een optie, maar dat werkt bij mij niet, dan us het hek van de dam.
 
100 kcals heb je volgens mij toch ook wel erg snel verbrand. Ga een paar keer extra de trap op en af vandaag en je bent er al. En die huishoudelijke klusjes tikken ook snel aan.
Of gewoon niet compenseren; want wat zijn nou 100 kcals extra? :o
Hopelijk zijn je kinderen er snel weer bovenop!
100 kcals extra p/dag is aan het einde v/d week gewoon een extra maaltijd toch 6 a 700 kcals :p
 
Vandaag flink wat groenten in mijn schema verwerkt, ik zit nu op 2100 kcal, straks nog wat kwark naar binnen proppen en dan zien we wel of ik nog ergens trek in heb.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Vannacht wilde de jongste niet slapen, daardoor tot 2:00 wakker geweest en heb ik me laten verleiden tot het eten van een eiwitreep m.a.g. dat ik op 2700kcal ben uitgekomen. Al met al 7 uurtjes geslapen, dus ik weet niet of ik zonder voorslapen mijn nachtdienst in ga. Dat wordt dan misschien pas morgen trainen.

Het goede nieuws is dat ik 88,8 kg weeeg, 1kg minder dan vorige week.
 
Hey, wat tof dat je aan deze contest mee doet en deze log er voor bent begonnen. Ik ga je volgens man, gaat je vast lukken om er wat moois van te gaan maken :thumbs:
 
Vannacht wilde de jongste niet slapen, daardoor tot 2:00 wakker geweest en heb ik me laten verleiden tot het eten van een eiwitreep m.a.g. dat ik op 2700kcal ben uitgekomen. Al met al 7 uurtjes geslapen, dus ik weet niet of ik zonder voorslapen mijn nachtdienst in ga. Dat wordt dan misschien pas morgen trainen.

Het goede nieuws is dat ik 88,8 kg weeeg, 1kg minder dan vorige week.


Kilo per week zou ideal zijn toch? (Als dit zo aan blijft houden)
 
Vandaag buiten de deur gelucht met de kids en vrienden, ik heb het bij een broodje carpaccio en 3 cappuccino gehouden waar ik 745kcal in totaal voor heb gerekend, tot aan 17:00 was dat het enige dat gegeten heb, dus ik hoop dat dat de schade van deze nachtdienst beperkt houdt, Ik heb nog geprobeerd te slapen rond 20:00, maar het relletje in Bert zijn log heeft me wakker gehouden, nee grapje, ik kon niet in slaap komen dus heb ik maar een warm bad genomen, trainen zat er echt niet in. Morgen ga ik hoe dan ook iets doen, de bedoeling is gewoon de geplande training, ben ik echt brak, dan gewoon wat setjes squatten en OHP-en.
 
Kilo per week zou ideal zijn toch? (Als dit zo aan blijft houden)

Ja, als ik serieus mee wil doen moet ik over 3 maanden wel <80kg wegen, dus 1kg per week zeker in het begin is waar ik op mik.
 
Succes hier :) jonge kinderen hebben maakt het nu toch net wat moeilijker om een dieet te volgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven