Fitness Seller

Gestopt My struggles to become shredded (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren 2700kcal uitgekomen, ik dacht het goed bijgehouden te hebben, maar ik was een banaan vergeten. Vannacht redelijk geslapen, 7 uurtjes en maar 1 keer eruit geweest voor kids.

Net pas gegeten, wat yoghurt, muesli en 3 eieren om het avond eten straks te compenseren. Ik maak het zelf, dus heb het wel in de hand, maar met eters over de vloer, zal het nooit zo clean zijn als rijst kip en groente.

Mijn vrouw en dochter zijn nog op pad geweest voor iets bij de koffie en als toetje. :bang:

D05E54AE-6046-4724-8B54-C87696FF826B.jpeg
 
Gisteren 2700kcal uitgekomen, ik dacht het goed bijgehouden te hebben, maar ik was een banaan vergeten. Vannacht redelijk geslapen, 7 uurtjes en maar 1 keer eruit geweest voor kids.

Net pas gegeten, wat yoghurt, muesli en 3 eieren om het avond eten straks te compenseren. Ik maak het zelf, dus heb het wel in de hand, maar met eters over de vloer, zal het nooit zo clean zijn als rijst kip en groente.

Mijn vrouw en dochter zijn nog op pad geweest voor iets bij de koffie en als toetje. :bang:

Bekijk bijlage 457925
Sppeekkkooeekk:heart:
 
Ik moet zeggen dat de spekkoek voor uit een supermarkt niet verkeerd was, ik heb daar een stukje van op en een halve donut, waarom weet ik eigenlijk niet, ik ben geen zoete kauw, maar als het er is eet ik het vaak toch wel. Verder buiten het avondeten (en spekkoek/donut) om 1525kcal naar binnen gewerkt dus had ik 1075kcal voor het avondeten. Ik heb wat "Mexicaanse" gerechten gemaakt en niet al te veel gegeten, dus ik hoop dat ik de schade beperkt heb weten te houden.

Redelijk op tijd naar bed gegaan, maar ik ben pas na 24:00 in slaap gevallen (don't know why) en de wekker ging om 5:30.
 
Ik moet zeggen dat de spekkoek voor uit een supermarkt niet verkeerd was, ik heb daar een stukje van op en een halve donut, waarom weet ik eigenlijk niet, ik ben geen zoete kauw, maar als het er is eet ik het vaak toch wel. Verder buiten het avondeten (en spekkoek/donut) om 1525kcal naar binnen gewerkt dus had ik 1075kcal voor het avondeten. Ik heb wat "Mexicaanse" gerechten gemaakt en niet al te veel gegeten, dus ik hoop dat ik de schade beperkt heb weten te houden.

Redelijk op tijd naar bed gegaan, maar ik ben pas na 24:00 in slaap gevallen (don't know why) en de wekker ging om 5:30.
Klopt, die van de ah is wel ok. Lang niet zo lekker als vers gemaakt, maar het is ook serieus een rotwerk:p Ik haal soms Spekkoek bij de bakker, die wordt door een Indisch vrouwtje gemaakt en is verslavend lekkerdrool:

Ik ben ook niet zo'n zoetekauw. De enige verslaving die ik heb is drop:p
 
Gisteren op 2350kcal uitgekomen, dat voelt wel goed dat dat lukt op een dag dat ik ochtenddienst heb, vandaag gaan we ook voor ruim beneden de 2600kcal, deels als compensatie voor morgen. Dan wordt mijn zoontje 1 jaar en gaan we naar de dierentuin, ik wil wel op mijn eten letten, maar vaak eet ik dan toch wel iets wat ik beter niet kan doen.

Na 6/6,5 uur slaap die weer 3 keer onderbroken is werd ik vanochtend redelijk uitgerust wakker en woog ik 88kg, dus eigenlijk wil ik mijn eten al verlagen naar 2500kcal per dag, beter nu al weer iets lager zonder een echt honger gevoel dan straks lang echt heel laag moeten gaan.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Gisteren op 2350kcal uitgekomen, dat voelt wel goed dat dat lukt op een dag dat ik ochtenddienst heb, vandaag gaan we ook voor ruim beneden de 2600kcal, deels als compensatie voor morgen. Dan wordt mijn zoontje 1 jaar en gaan we naar de dierentuin, ik wil wel op mijn eten letten, maar vaak eet ik dan toch wel iets wat ik beter niet kan doen.

Na 6/6,5 uur slaap die weer 3 keer onderbroken is werd ik vanochtend redelijk uitgerust wakker en woog ik 88kg, dus eigenlijk wil ik mijn eten al verlagen naar 2500kcal per dag, beter nu al weer iets lager zonder een echt honger gevoel dan straks lang echt heel laag moeten gaan.
Doe je ook iets van cardio of alleen een kcal deficit?
 
Nu niet, het plan is er wel, maar de tijd heb ik gewoon niet, wel wil ik volgende week zo nu en dan op de fiets naar het werk, niet dat dat heel ver is, maar beter iets dan niets.

Oja, ik probeer op mijn werk ook meer te lopen, niet dat ik de hele dag op mijn reet zit, maar meer dan 2 tot 3 uur per dag hoef ik niet te staan of lopen.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren 2700kcal uitgekomen, ik dacht het goed bijgehouden te hebben, maar ik was een banaan vergeten. Vannacht redelijk geslapen, 7 uurtjes en maar 1 keer eruit geweest voor kids.

Net pas gegeten, wat yoghurt, muesli en 3 eieren om het avond eten straks te compenseren. Ik maak het zelf, dus heb het wel in de hand, maar met eters over de vloer, zal het nooit zo clean zijn als rijst kip en groente.

Mijn vrouw en dochter zijn nog op pad geweest voor iets bij de koffie en als toetje. :bang:

Bekijk bijlage 457925
drool:
 
Gevoelsmatig een slechte dag gehad, veel te warm op het werk, veel te veel gezeik van de baas, overal pijntjes, van mijn voetzolen tot mijn nek en maar met moeite een uurtje vrij kunnen maken om te trainen. Daarom blij dat ik aan deze contest meedoe, anders had ik hem misschien geskipped. De gewichten zijn absoluut om over naar huis te schrijven en mijn notitie blok ligt nog boven, dus ik post het morgen wel. Samen met de foto’s die ik vanmiddag heb gemaakt, dat is wel erg confronterend zeg terug kijken naar goed geschoten foto’s dan zie je er een stuk slechter uit dan in de spiegel. Ik heb echt zo iets van hoe heeft het zover kunnen komen, maar ach, over 2,5 maand zal het denk ik wel toonbaar zijn.

Met het eten gaat het gelukkig wel goed, straks nog 500gram Kvarg en dan kom ik uit op 2275kcal.
 
Gevoelsmatig een slechte dag gehad, veel te warm op het werk, veel te veel gezeik van de baas, overal pijntjes, van mijn voetzolen tot mijn nek en maar met moeite een uurtje vrij kunnen maken om te trainen. Daarom blij dat ik aan deze contest meedoe, anders had ik hem misschien geskipped. De gewichten zijn absoluut om over naar huis te schrijven en mijn notitie blok ligt nog boven, dus ik post het morgen wel. Samen met de foto’s die ik vanmiddag heb gemaakt, dat is wel erg confronterend zeg terug kijken naar goed geschoten foto’s dan zie je er een stuk slechter uit dan in de spiegel. Ik heb echt zo iets van hoe heeft het zover kunnen komen, maar ach, over 2,5 maand zal het denk ik wel toonbaar zijn.

Met het eten gaat het gelukkig wel goed, straks nog 500gram Kvarg en dan kom ik uit op 2275kcal.

Dan was het dus wèl een erg goede training. :p
 
:)
 
Gevoelsmatig een slechte dag gehad, veel te warm op het werk, veel te veel gezeik van de baas, overal pijntjes, van mijn voetzolen tot mijn nek en maar met moeite een uurtje vrij kunnen maken om te trainen. Daarom blij dat ik aan deze contest meedoe, anders had ik hem misschien geskipped. De gewichten zijn absoluut om over naar huis te schrijven en mijn notitie blok ligt nog boven, dus ik post het morgen wel. Samen met de foto’s die ik vanmiddag heb gemaakt, dat is wel erg confronterend zeg terug kijken naar goed geschoten foto’s dan zie je er een stuk slechter uit dan in de spiegel. Ik heb echt zo iets van hoe heeft het zover kunnen komen, maar ach, over 2,5 maand zal het denk ik wel toonbaar zijn.

Met het eten gaat het gelukkig wel goed, straks nog 500gram Kvarg en dan kom ik uit op 2275kcal.

Ach, dat is maar een gevoel (die velen tijdens het cutten zullen herkennen), maar zolang je keurig blijft trainen en onder je onderhoud blijft eten moet het helemaal goed komen!
 
Het komt (nog) niet door het cutten, we hebben gewoon te veel te doen in te weinig tijd.
 
Ook in! Succes
 
Hier de foto’s van afgelopen maandag, als ik dit zie vraag ik me echt af wat ik de afgelopen 2 jaar gedaan heb.

EC72EBF0-3608-48A2-90F2-296D38AF6B5F.jpeg
712AD755-9177-4E5E-9021-F112C8EE57E7.jpeg
4E6A335B-4804-4D1B-8FC8-486AE24098A9.jpeg
92382BCA-E108-4F5F-8C8E-29C6E1BE33EE.jpeg


Mijn rechter schouder staat hier heel erg omhoog, door blessures is dat altijd zo, maar dat zo erg was wist ik niet. Misschien was het dit keer een momentopname, maar ik zal het in de gaten houden.
 
Maandag mijn eten net onder de 2600kcal gehouden, redelijk lang in totaal in bed gelegen, maar wel 3 keer voor de kids er uit gemoeten en hooguit 6 uur slaap in totaal gepakt

Dinsdag mijn calorieën niet geteld en 's middags zelfs een gehaktbal met wat patat gegeten, dat was i.m.o. nog het beste van de kaart, 's avonds thuis 2 kippasteitjes van MM op, maar geen geen taart oid dus al met al voor de verjaardag van je kind wel ok, ik hoop dat de uren lopen in de dierentuin wat calorieën heeft verbrand. Afgelopen nacht gewoon 7,5 uur aaneengesloten geslapen. :banana:

Vanaf vandaag wordt mijn target 2500kcal, met komende zondag een cheat dag, dan vieren we de verjaardag van mijn zoontje met een BBQ, het idee is om dan geen bier te drinken, hooguit een glaasje whisky, daarnaast veel groenvoer te eten en zelf gemaakte kipsaté van kipfilet.

Ik zie nu trouwens mijn foto's op een 32inch scherm ipv op een iPad en dat is nog meer schrikken. :eek: :angstig::bang:
 
Heb je wel eens AAS gebruikt?
 
Nee, vanwaar die vraag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven