AndroidHealthClinic

Gestopt My struggles to become shredded (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steks

Enormous Athlete
Lid geworden
21 feb 2017
Berichten
39.662
Waardering
37.780
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik zie deze contest als motivatie om er weer een schepje bovenop te doen. Na de geboorte van ons tweede kindje (bijna een jaar geleden) is het trainen en tracken van mijn eten op de achtergrond geraakt. Op dit moment train ik 2 maal per week FB in giantset-vorm, gebaseerd op trainingen van Brian Alsruhe. Het bevalt me goed en je kan zo nog aardig wat doen in 2 keer een uur per week. Wel ga ik nu goed bedenken op welke manier in meer kan doen in een week. Ik zal het daarnaast moeten hebben van gedisciplineerd eten.
Mijn starfysiek is niet echt super, dus 3 maanden ijzeren discipline kan ik wel gebruiken. Ik ga starten met 2600kcal per dag, minimaal 90gram vet, 180 gram eiwit en dan de rest aangevuld met koolhydraten (en als het past en en toe alcohol). Het zal wel wat fluctueren want ik werk in ploegendienst, maar als het week gemiddelde zo is als voor genomen ben ik al tevreden. Ik weeg nu 89,8 kg en mijn doel is om daar minimaal 10kg vanaf te halen.

De begin foto’s zijn met een halve aardappel genomen, maar beter hoeft het voor mij niet. Over 3 maanden hoop ik daar anders over te denken.

2F5B4A63-377D-4C24-85DD-E0F6C1B3671D.jpeg
8708C4AC-C558-40FE-89F9-69306FF63C34.jpeg
B0C9B57A-0F47-453D-985D-09B12E801E6C.jpeg
E973ADCA-64A6-4242-9C94-9ADC9C80B739.jpeg
 
Laatst bewerkt:
03.06.19

Giantset 1 (90 sec rust)
Manta Ray Squat
10x10kg
10x30kg
5x55kg
4x8x67,5–>75kg (2,5 kg per set omhoog)
Woodchoppper
7x5x12,5kg (beide zijden per set)
YTWL
3x5xgroen
overgaand in
Banded facepulls
4x10x oranje/geel

Giantset 2 (90 sec rust)
Chin-ups
5x2xBW
OHP
10x20kg
3x8x33–>37kg (2kg per set omhoog)
8x30kg (39 kg zat er niet in, heb nog wat last ban mijn linker schouder)
Backextension
12xBW
12x5kg
3x8x10kg
Crunch
5x11xBW

Tijd: 15:20-16:15
 
Laatst bewerkt:
Zet m op Stekkie
 
Succes
 
Succes kerel!
 
Succes! In!
 
Gisteren de dag goed afgesloten op 2540kcal. Vandaag alleen nog maar 2 cappuccino op (met melk dus niet echt fasted tot nu toe) en nu zit ik aan een blik Monster Ultra. Nog niet echt trek dus dat gaat goed.
 
Succes man:)
 
Succes kerel!
 
Succes!!
 
Succes steks! Word vast en zeker een mooi resultaat.
 
Leuk om te volgen, succes :thumb:
 
Succes!
 
Gisterenavond heb ik mij hand verbrand aan de steel van een koekenpan die net uit de oven was. :headbang:

Als met al geluk gehad door direct en langdurig te koelen, wel wat slecht geslapen vannacht en gisteren avond tegen de pijn een biertje gedronken m.a.g. dat ik 100kcal boven mijn doel uit kwam. Vrijdag moet ik deadliften, ik denk wel dat dat gaat lukken.
 
Das balen man!

Gekoeld onder lauw water en heb je het naderhand verbonden met een biogaasje? Mijn ervaring is dat je er dan het snelst vanaf bent.
 
Ja, direct 20 minuten gekoeld onder lauw water en daarna in delen nog wel een half uur of langer. Gelukkig heb ik een beetje eelt op mijn handen gekregen door het trainen en precies dat heeft heet het ijzer geraakt, ik denk dat dat ook wel geholpen heeft. Het voelt nu aan alsof een touw door mijn handen is geglipt. Echte blaren heb ik niet wel is het wat dikker en is het onprettig om een stevige vuist te maken, maar buiten dat en wat jeuk heb ik geen last.

Dat biertje was nadat moeders en de kids op bed lagen om ff te chillen en te bedenken hoe stom ik was geweest. Vandaag is de eerste keer in een jaar dat ik alleen thuis ben met de oudste en het plan is om met zijn tweeën naar de dierentuin te gaan. Zoals mijn hand gisteren voelde had ik er een hard hoofd in dat ik wel kon auto rijden. Gelukkig valt het allemaal mee, alleen het weer is niet super. De dierentuin bij ons in de buurt is dacht ik meer een veredelende kinderboerderij en niets is overdekt of binnen dus even kijken of we nog gaan of dat we iets anders gaan doen.
 
Laatst bewerkt:
Vervelend zeg, maar gelukkig lijkt de schade mee te vallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven