Fitness Seller

myo-blast

Users who are viewing this thread

rnbflavour

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2006
whaha

In fact, this new-generation mass builder is quickly making every other synthetic or natural anabolic compound on the planet literally obsolete! No supplement, no prohormone, no anabolic agent available today can even remotely compare to this radical new development.

en dat plaatje ook
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tjooky

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
whaha

In fact, this new-generation mass builder is quickly making every other synthetic or natural anabolic compound on the planet literally obsolete! No supplement, no prohormone, no anabolic agent available today can even remotely compare to this radical new development.

en dat plaatje ook

:roflol: :roflol:

porterhouse

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2007
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Foutje op de foto's moet zijn 10 years en 16 years

Kartoffel

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
18 mei 2007
whaha

en dat plaatje ook

Omg.. :roflol: :roflol:

rnbflavour

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2006
als het product echt zou doen wat het beweert te doen: namelijk myostatine blokeren dan zou zo'n lichaam waarschijnlijk zonder enig AAS te behalen zijn.

maar als er echt een myostatine neutraliser of blocker word uitgevonden die goed getest is en bewezen werkt, hadden we er vast wel van gehoord.

seagal

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
14 aug 2005
laat je maat het gebruiken.. en dan horen wij de achteraf wel een review;)!
Als het echt zou werken zit je maat gebakken. Ik zet mijn vraagtekens er echter bij.

mimango

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 mrt 2003
De reviews die ik heb gelezen omtrend dit supplement zijn allen negatief. Het is echt een bullshit supplement.

Ook de tests die zijn gedaan op muizen slaat nergens op. Ten eerste zijn het jonge muizen die sowieso heel hard groeien en ten tweede was de dosering daar een stuk hoger. Ik geloof er iig niet in, maar ik zou zeggen, laat het hem een tijdje gebruiken en review die shit!

skydirk

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
9 apr 2003
ik zie die mannen al samen lachen elke keer als ze weer zo'n nieuw revolutionair produkt op de markt brengen. we zullen die domme bb'ers weer is goed liggen hebben. ik kan mij moeilijk inbeelden dat atletiekers of zwemmers zich zo in de zak laten zetten. dat er nu nog gasten zijn die myoblast kopen. een supplement dat ervoor zorgt dat je genen veranderen. en dan nog wel een supplement van stomme algen uit de zee. gevoel voor humor hebben ze wel.

luke1984

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 nov 2004
Lengte
1m85
Massa
111kg
Vetpercentage
16%
Dat plaatje :roflol: :roflol:

Echt een van de grappigste dingen die ik ooit gezien heb!

Naar boven