AndroidHealthClinic

Myo-Inhabitor's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NOT_YET

Cool Novice
Lid geworden
15 jul 2019
Berichten
93
Waardering
11
Lengte
2m29
Massa
159kg
Vetpercentage
4%
Hey, ik heb Myo-Inhabitor van Gigas Nutrition geprobeerd. Het zou 40-50% myostatin moeten verminderen. Weet niet of het echt werkt. Kennen jullie een betere?

Het is volgens mij ook GDF-8 genoemd, maar dan kom ik uit op peptides en spuiten. Dat is voor mij een no-go nog.
 
Laatst bewerkt:
GDF-8 peptides, ken jij het en werkt het jij weet?

Wat jij zoekt bestaat niet. Er zijn geen supplementen die je x aantal kilo opleveren.
 
Wat jij zoekt bestaat niet. Er zijn geen supplementen die je x aantal kilo opleveren.

De peptides zijn er wel, maar dat is prikken enzo. Ga toch ooit uitproberen.
Maar ik begrijp dat jij het niet gebruikt. Weet niet of het voor mensen is.
https://www.peptides.co.uk/peptide/gdf-8/

Ik gebruik wel al creatine, neem leucine, maar geen HMB.
Jij neemt HMB? Werkt dat jij weet?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand anders al wel GDF-8 peptides geprobeerd? Werkt het? Ook in Nederland te koop? Ziekenhuizen, farmaceuten, clinical trials?

Op de website staat niet expliciet dat het voor mensen is.
https://www.peptides.co.uk/peptide/gdf-8/
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand anders al wel GDF-8 peptides geprobeerd? Werkt het? Ook in Nederland te koop? Ziekenhuizen, farmaceuten, clinical trials?

Op de website staat niet expliciet dat het voor mensen is.
https://www.peptides.co.uk/peptide/gdf-8/

Ik ga dit kopen en uitproberen. Ik verwacht wel dat ik voor 60euro een product in handen krijg dat mij veranderd in een spierbundel :p
 
Ik ga dit kopen en uitproberen. Ik verwacht wel dat ik voor 60euro een product in handen krijg dat mij veranderd in een spierbundel :p

Van Pond naar Euro incl. verzendkosten is dat nu 80,- ongeveer.
Lees wel wat er staat he. Voor de muis gebruikte ze 50 mg/kg GDF-8 voor 17 dagen. Clinic trials voor mensen zijn er nog niet geweest.
photo1.JPG


Ik heb ook een mail gestuurd met de vraag of het ook voor bodybuilders is. k'Heb nog geen reactie gehad.
Laat je me resultaten weten?

De instructies van '[...] reconstituted in BAC water […]' snap ik niet echt. Wel een beetje spooky goochelarij. Als je weet hoe het moet, dan is het oké, toch?
photo2.JPG
 
Van Pond naar Euro incl. verzendkosten is dat nu 80,- ongeveer.
Lees wel wat er staat he. Voor de muis gebruikte ze 50 mg/kg GDF-8 voor 17 dagen. Clinic trials voor mensen zijn er nog niet geweest.
Bekijk bijlage 460797

Ik heb ook een mail gestuurd met de vraag of het ook voor bodybuilders is. k'Heb nog geen reactie gehad.
Laat je me resultaten weten?

De instructies van '[...] reconstituted in BAC water […]' snap ik niet echt. Wel een beetje spooky goochelarij. Als je weet hoe het moet, dan is het oké, toch?
Bekijk bijlage 460799

Oh, dus dan zou ik die 80 euro x50mg x 69kg moeten doen? Wordt dan een duur grapje :roflol:
 
Oh, dus dan zou ik die 80 euro x50mg x 69kg moeten doen? Wordt dan een duur grapje :roflol:

Misschien willen ze wel onderzoek doen in ziekenhuizen, clinical trials enzo. Dan is het safe enzo, denk ik.
Beter geen Hulk story.. echter.. ben dan wel klaar met de gym gelijk..
Massive Masculinity Forever.

Op andere sites vind ik ook dit spul, alleen het is soms onduidelijk en dan veel duurder.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee of je serieus bent, maar ik was het niet. Ik geloof sws niet dat zulke wondermiddeltjes te koop zijn op het internet.
 
Laatst bewerkt:
GDF-8 is een oude benaming voor myostatine. In die dierstudies gaat het om de propeptide hiervan.
 
Als het GDF-8 is zeker niet, dat is gewoon myostatine...
 
Er is nog steeds niets te vinden over myostatin 'inhibitors.' (niet inhabitors zoals ik eerst schreef)

Dan vind ik iets als 'epicat 200 max,' en dan lijkt het weer zo'n scam.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven