Fitness Seller

Myoblast CSP3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ENERGY

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2002
Berichten
448
Waardering
64
De nieuwe Myoblast CSP3 vertegenwoordigt een nieuwe revolutionaire doorbraak in de wetenschap: voor het eerst wordt het mogelijk om de hoeveelheid spiervezels in het lichaam te vermeerderen. En het zijn deze spiervezels die door training kunnen exploderen tot geheel nieuwe spiermassa. Je kunt nu je fysiek transformeren naar proporties waarvan jij dacht dat het nooit mogelijk zou zijn!

Deze nieuwe generatie spierbouwer laat alle andere synthetische en natuurlijke anabolische stoffen het stof bijten. Er is geen supplement, geen pro-hormoon, niets dat ook maar in de buurt kan komen van deze radicale nieuwe ontwikkeling.

Verschillende jaren geleden zijn er studies gedaan met een aantal van de beste bodybuilders ter wereld. In deze studie ontdekte men dat de meeste van deze bodybuilders een hele lage concentratie, of zelfs helemaal geen myostatin gen bezaten Het myostatin gen heeft een extreem grote invloed op de spiergroei; het produceert een proteïne welke als enige functie het reguleren van spiergroei heeft. Met andere woorden, deze myostatin proteïne bepaalt hoeveel spiermassa jij kan ontwikkelen. Als je deze hoeveelheid hebt bereikt, zorgt dit gen ervoor, dat je niet meer verder kan groeien, dat je limiet is bereikt.

Dus het maakt niet uit wat je neemt om verder te groeien, je zult nooit je absolute maximum kunnen bereiken, als je niet die myostatin proteïne kunt reguleren! Dit is het belangrijkste nieuws wat ooit onze industrie heeft bereikt.

Nu, voor de eerste keer ooit, is het mogelijk om deze spiergroei beperkende proteïne te neutraliseren met de meest geavanceerde spierbouwende formule ter wereld. De nieuwe Myo-Blast levert werelds meest potente myostatin neutraliserende stof – Myozap CSP3. Myozap is de merknaam voor een revolutionaire stof bekend als Fraction C. Dit wonderbaarlijke extract wordt gewonnen uit een exotische zeeplant (Cystoseira canariensis) dat ontdekt werd tijdens wetenschappelijke studies door biochemici aan de Las Palmas Universiteit in Spanje.

Deze verbazingwekkende ontdekking vertegenwoordigt een geheel nieuwe richting in het verkrijgen van spiermassa waar je tot nu toe alleen maar over hebt kunnen dromen. Denk je eens in wat de mogelijkheden zijn als je spiermassa regulator kan neutraliseren…

Hiermee is een absolute mijlpaal bereikt in de hele bodybuildingwereld. Met deze spraakmakende technologie om de hoek, is er niets meer wat je kunt tegenhouden om zo groot te worden als je zelf wilt!

Samengevat, is dit hoe het werkt: Als enige natuurlijk stof ter wereld bindt Fraction C zich aan de myostat proteïne en schakelt zo z’n vermogen om spiergroei te stoppen uit. Als de proteïne eenmaal in het lichaam geneutraliseerd is, ontstaan er nieuwe spier proteïnen, genaamd myoblasts, die zich snel vermeerderen. Simpel gezegd, vormen deze nieuwe spiercellen nieuwe spiervezels. Elke nieuwe vezel vertegenwoordigt de potentie van nieuwe spiermassa, bovenop de spiermassa die je al hebt.

Deze vele nieuwe spiervezels vormen zich in heel je lichaam en geven je de genetische munitie om je spiermassa explosief te vergroten.

Onderzoekers ontdekten ook dat wanneer de myostat proteïne geblokkeerd of verminderd wordt, de vetmassa afnam. Bij studies met dieren bleek een verlaging van het myostatin de vetmassa met een ongelooflijke 70% te verminderen.

Je krijgt dus niet een alleen enorme toename van de spiermassa, maar ook een geweldige afname van de vetmassa.

Deze onverwachte tweezijdige werking maakt Myo-Blast zonder twijfel de meest verbazingwekkende innovatie in de bodybuilding wereld.

De onderzoekers van Cyodyne hebben werkelijk de onderste stenen boven gehaald om zo het meest sterke spierbouwend supplement te creëren

Om dat doel te bereiken is Myoblast ontworpen om nog twee andere belangrijke factoren van spiergroei aan te spreken: Cortisol onderdrukking en Proteïne synthese. Dit wordt bereikt door het gebruik van twee van de meest anabolische stoffen: Russische Rhaponticum en Rhodiola (dit zijn de dezelfde stoffen die bekend zijn geworden als de Russische geheimen waarmee de Russen de olympische spelen hebben gedomineerd).

Door het gelijktijdig neutraliseren van myostatin, het onderdrukken van cortisol en het verhogen van de proteïne synthese wordt de ultieme anabolische omgeving voor spiergroei gecreëerd. Met andere woorden, het maakt het lichaam klaar voor snelle en explosieve spiergroei.

Myo-Blast CSP3 vertegenwoordigt zonder enige twijfel de meest ongelooflijke doorbraak om te kunnen groeien, groeien en nog meer groeien. Deze technologie geeft nu iedereen de mogelijkheid om de omvang en spierhardheid van wedstrijdbodybuilders te behalen. Hou je vast, je staat op het punt om een nieuwe wereld van spieropbouw binnen te stappen, de wereld die de industrie voorgoed zal veranderen.



Myo-Blast CSP3 is het eerste supplement waarvan je binnen enkele dagen zichtbare toenames in spiermassa kunt zien.

Verander hoe je er uit ziet, verander hoe je voelt, gebruik Myo-Blast, het meest revolutionaire spieropbouwende supplement ter wereld!



???
 
:roflol: :roflol:
Hiermee is een absolute mijlpaal bereikt in de hele bodybuildingwereld. Met deze spraakmakende technologie om de hoek, is er niets meer wat je kunt tegenhouden om zo groot te worden als je zelf wilt!
Myo-Blast CSP3 vertegenwoordigt zonder enige twijfel de meest ongelooflijke doorbraak om te kunnen groeien, groeien en nog meer groeien. Deze technologie geeft nu iedereen de mogelijkheid om de omvang en spierhardheid van wedstrijdbodybuilders te behalen. Hou je vast, je staat op het punt om een nieuwe wereld van spieropbouw binnen te stappen, de wereld die de industrie voorgoed zal veranderen.
Myo-Blast CSP3 is het eerste supplement waarvan je binnen enkele dagen zichtbare toenames in spiermassa kunt zien.
Whooohaha, ik lig onder de tafel van het lachuh! Wat een complete BS!! Als je van je geld af wilt, kan je ook gewoon overmaken op mijn rekening hoor.

Op de site van bijv. bardolino staat juist dat je het zeker een jaar moet gebruiken voor wat resultaat...? Minimaal 2 maanden: "Men waarschuwt er dus voor dat het weggesmeten geld is om het middel minder dan twee maanden te nemen."

Zonde van je geld!!
 
Op zich is de gedachte erachter goed en dat is csp3 blokken.

Vraag is alleen of myostat dat wel doet er was eerst een hoop hype over maar laatste tijd hoor je er bijna niets meer over.
 
Bardolino


Omschrijving:
MYO-BLAST™ CSP3 ™

Heeft u al gehoord van het gen Myostatin? Myostatin is een gen in ons lichaam dat ervoor zorgt dat onze spieropbouw beperkt blijft, dat iedereen een maximum aantal spierweefsel kan opbouwen. We kunnen dan nog wel onze spiermassa vergroten door te trainen en supplementen te gebruiken, maar het gaat hier dan om het vergroten van de bestaande spieren. Vanaf het moment dat je stopt met trainen worden deze spieren weer kleiner. Zou het dus geen droom zijn om de werking van dit gen te kunnen uitschakelen zodat je kan blijven en blijven opbouwen?

Uw droom wordt werkelijkheid
Deze droom is geen droom meer, deze droom is werkelijkheid. Het nieuwste revolutionaire product Myo-Blast CPS3, nu verkrijgbaar in de shop van Matrea, zorgt voor uitschakeling van het myostatin-gen. Dit betekent dus dat er geen enkele genetische barrière meer is die uw spieropbouw tegenhoudt. Myo-Blast CPS3 geeft u nog meer spiermassa dan ooit mogelijk is geweest: een ware explosie van spiergroei! Maar, let op: het is niet zo dat, bij neutralisering van het gen, je ’s avonds gaat slapen bij een gewicht van 50 kg en je de volgende morgen opstaat als de nieuwe mister Olympia. Neen, het gaat veel trager, je hebt een jaar of meer nodig om je doel te bereiken. Het staat in elk geval vast dat je met
Myo-Blast CPS3 veel meer spieren kan opbouwen dan ooit mogelijk is geweest. Myostat kan letterlijk een superman maken van iedereen.

Hoe werkt Myo-Blast CPS3?
Myo-Blast CPS3 bevat de stof CSP-3. Deze CSP-3 neutraliseert het myostatin-gen. Testen hebben uitgewezen dat ons lichaam geen nadelige reacties ondervindt van CSP-3 en dat het zeer goed oplosbaar is, dus dat het makkelijk in het bloed terecht komt. Tot nu toe weet men nog niet hoeveel spiermassa de gemiddelde gebruiker in een bepaalde tijd kan winnen. Het staat vast dat men niet zo snel spiermassa zal opbouwen als met steroïden of prohormonen, maar de opgebouwde massa zou van permanente aard zijn. Een combinatie met andere spieropbouwende middelen zou ervoor zorgen dat de nieuwe spiercellen ook snel in omvang zullen groeien waardoor het resultaat nog spectaculairder zal zijn.

Daarbij zijn er geen nevenwerkingen verbonden aan Myo-Blast CPS3, integendeel zelfs, onderzoek heeft uitgewezen dat CSP-3 eerder een gunstige invloed heeft op onze gezondheid.

Hoe lang moet je Myo-Blast CPS3 gebruiken?
In principe kan je dit middel een heel jaar gebruiken, hoe langer je het myostatin-gen neutraliseert, hoe beter. Wel raadt men aan om het middel minstens twee maanden te nemen; voordien zal je weinig of geen effect merken. Men waarschuwt er dus voor dat het weggesmeten geld is om het middel minder dan twee maanden te nemen. Een kuur onderbreken kan het resultaat ernstig beïnvloeden. Hoe langer je Myostat neemt, hoe sneller de spiermassa zal toenemen. Het is dus een kwestie van geduld en volharding. Een studie op proefdieren heeft tevens uitgewezen dat een verlaagd myostatingehalte ook een gunstige invloed heeft op het vetpercentage. De proefdieren hadden 33 tot 50% minder vet !!!

Aanbevolen dosering:
Dagelijks 2 explo-capsules bij het ontbijt en 2 bij het avondeten, met water innemen.

Inhoud per 2 capsules:
MyoZap™ CSP3……600 mg*
(Cystoseira Canariensis)
Rhodiola Rosea Extract……200 mg*
(standardized for 5% rosavin)
Rhaponticum Carthomoides Extract……62.5 mg*
(standardized for 25% 20-hydroxyecdysone)
Anabolic Amino Acid Complex……485 mg*
(taurine, carnosine, l-leucine)
*Dagelijkse aanbevolen hoeveelheid is niet vastgelegd



Als ik dit zo lees krijg ik de indruk dat het een prima product is alleen nadelen zijn dat de prijs VEEL te hoog is en dat het 2 maanden duurt voordat je daadwerkrlijk effect ziet en hoe langer je het gebruikt destemeer effect je ervan zult hebben dus is nogal aan de DURE kant ja !!!!
Maar volgensmij is dit een goed teken van wat de toekomst ons zal brengen op het gebied "vervangers" voor AS maar dan op een manier die niet schadelijk is voor je gezondheid !!!!
:thumb:
 
Originally posted by ENERGY
Als ik dit zo lees krijg ik de indruk dat het een prima product is alleen nadelen zijn dat de prijs VEEL te hoog is en dat het 2 maanden duurt voordat je daadwerkrlijk effect ziet en hoe langer je het gebruikt destemeer effect je ervan zult hebben dus is nogal aan de DURE kant ja !!!!
Maar volgensmij is dit een goed teken van wat de toekomst ons zal brengen op het gebied "vervangers" voor AS maar dan op een manier die niet schadelijk is voor je gezondheid !!!!
:thumb:

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Het is dankzij goedgelovige mensen als jij dat deze firma's geld slaan uit pure onzin.
 
Tijdje geleden ook met intresse over gelezen maar hebb eens gesurft naar een amerikaans forum waar het produkt al langer op de markt is en ik heb als beoordeling niets dan 'crap' over gelezen, toch maar niet kopen dus, plus die prijs dan :eek:
 
een supplement dat je hoeveelheid spiercellen vermeerdert?
Dan hoef je zeker ook niet meer te trainen.
Spiergroei is verdikking van je spiervezels (de hoeveelheid sarcomeren neemt toe). Je krijgt dus niet meer spiervezels, ze worden dikker.
Door training scheuren de sarcomeren en tijdens herstel komen er nieuwe bij.
 
Originally posted by maniac
een supplement dat je hoeveelheid spiercellen vermeerdert?
Dan hoef je zeker ook niet meer te trainen.
Spiergroei is verdikking van je spiervezels (de hoeveelheid sarcomeren neemt toe). Je krijgt dus niet meer spiervezels, ze worden dikker.
Door training scheuren de sarcomeren en tijdens herstel komen er nieuwe bij.

Volgens mij snap jij nog niet helemaal wat myostatin is he... :D
 
Originally posted by maniac
een supplement dat je hoeveelheid spiercellen vermeerdert?
Dan hoef je zeker ook niet meer te trainen.
Spiergroei is verdikking van je spiervezels (de hoeveelheid sarcomeren neemt toe). Je krijgt dus niet meer spiervezels, ze worden dikker.
Door training scheuren de sarcomeren en tijdens herstel komen er nieuwe bij.

Zoals Robin zegt, je snapt niet wat myostatine is.

Maar enfin, dat terzijde, spiergroei kan zowel plaatsvinden door hypertrophie (verdikking van bestaande vezels) en hyperplasie (toename van het aantal vezels door het recruteren van satellietcellen). Het enige hormoon dat hyperplasie kan veroorzaken is IGF-1. Dat wordt ofwel systemisch gelost uit de lever, ofwel plaatselijk in cellen aangemaakt, telkens onder invloed van groeihormoon. Plaatselijk IGF-1 productie in de spiercellen zou volgens recenter onderzoek verantwoordelijk zijn voor het overgrote deel van spiertoename.
 
nee dat begrijp ik niet, leg maar uit als je wil.
ben altijd bereid om wat te leren.


En hyperplasie, hoe moet ik dat zien in combinatie met training?
Is dat ook een gevolg van training? Of is dat gewoon groei?

Ik zal op school ook nog eens navragen hoe het nou zit.

Vind het wel leuk dat jullie zoveel weten over al deze dingen, kan ik weer wat leren.
 
Ok, myostatine in het kort, is een genenexpressie die spiergroei belemmert. Dit om te voorkomen dat je te breed of te groot wordt en daardoor je mobiliteit en dus je veiligheid in gevaar brengt. Zonder Myostatine zou je in principe doorgroeien tot je door je fascia scheurt en uiteindelijk je spieren gigantisch zouden zijn, maar geen enkele vorm meer zouden hebben. Ze hebben zo al muizen kunnen genetisch veranderen, prenataal wel te verstaan, waardoor de beestjes zo groot werden (na toediening testosterone) dat ze stierven van de honger, want ze konden niet meer bewegen tot aan hun voedsel. Dus moest dit product effectief werken zou het nagenoeg direct resultaat hebben. Na twee maanden kan je bij een kleine vooruitgang geen verschil maken tussen de verschillende dingen die tot je spiertoename hebben bijgedragen, maar dan heb je wel al twee maanden loon betaald voor die bedriegers. Laat staan na een jaar. Ten tweede is er over dit product niks maar dan ook niks terug te vinden in de literatuur. Dat vertrouw ik al zeker niet.

Spiergroei door training gebeurt op twee manieren, een stuk hypertrophie, zoals je zei door beschadiging en herstel van spiervezels, en door de druk worden ze sterker herbouwd als veiligheidsmaatregel. Dit vind plaats door eiwitsynthese onder invloed van testosterone en insuline. Daarnaast is er vemoedelijk ook een stuk hyperplasie. Aangezien het strikte regelingsmechanisme van IGF-1 is het onwaarschijnlijk dat systemisch IGF-1 hiertoe bijdraagt. Maar GH die onder de stress van training afgescheiden wordt kan wel lokaal in de cellen IGF-1 produceren. Hierdoor worden satellietcellen, die dezelfde genetische bagage bezitten gerecruteerd. als nieuwe spiervezels. De initiele groei hiervan is beperkt, want de cellen zijn nagenoeg leeg, ze moeten nog door eiwitsynthese hypertropheren. Maar uiteraard op lange termijn is het belang hiervan wel te verstaan. De hyperplasische effecten van groehormoon gemedieerd IGF-1 worden ondermeer aangetoond door het effect van Gh op de hartspier. Waarbij een cardiacale hypertrophie wordt vastgesteld, maar geen lineaire krachttoename van de hartspier. Dat wil zeggen dat de groei (nog) niet functioneel is. Cardiacale hypertrophie veroorzaakt door pakweg testosterone is niet alleen geringer, maar is gepaard met een toename in kracht, waardoor het het hart sterker maakt, daar waar GH het enkel zwakker maakt.
 
bedankt voor je antwoord.
Maar wat je zelf zegt in je tekst is dat er
vermoedelijk hyperplasie is.
Ik had op school ook gehoord dat hypertrofie bewezen is en hyperplasie (nog) niet. Klopt dat?

En als er door hyperplasie nieuwe cellen (de satellietcellen) gerecruteerd worden, wat voor soort cellen zijn dit dan?
Fast twitch of slow twitch. Of stel ik nu een domme vraag??
 
dat zal afhankelijk zijn denk ik... 1 van je training, en 2 van je aanleg. De ene mensen heeft nu eenmaal meer ST en de andere niet. Dus ik denk dat het ene dan ook makkelijker wordt aangemaakt dan het andere...
 
Originally posted by maniac
bedankt voor je antwoord.
Maar wat je zelf zegt in je tekst is dat er
vermoedelijk hyperplasie is.
Ik had op school ook gehoord dat hypertrofie bewezen is en hyperplasie (nog) niet. Klopt dat?

En als er door hyperplasie nieuwe cellen (de satellietcellen) gerecruteerd worden, wat voor soort cellen zijn dit dan?
Fast twitch of slow twitch. Of stel ik nu een domme vraag??

Satelliet cellen zijn nog niet gedefinieerd, dat hangt dus af van welk spierweefsel moet versterkt worden.

Hyperplasie is eigenlijk bewezen, maar niet op mensen, en zie dat ook niet direct gebeuren, omdat daaarvoor niet een, maar twee biopsien nodig zijn van een menselijke spier, en kan me niet inbeelden dat je ten eerste, iemand vind om daar vrijwilligertje voor te spelen, en twee een ijverig assistentje vind die de spiervezels van een menselijke spier gaat tellen.
 
:D Ik wil wel tellen... LOL
 
Wou er net een thread over gaan plaatsen, maar das niet meer nodig.
 
Back
Naar boven