Fitness Seller

Myofusion Elite - Gaspari Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    -4 stage time-release Proteine
    -Kracht, herstel en spiermassa!
    -Toegevoegde Amino blend
    -25 gram Proteine per serving
    -Heerlijke smaken
    -Gluten vrij
    -Ideaal van 's ochtends tot 's avonds
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Één maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Verbazingwekkend lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? Één scoop bij 't ontbijt en één scoop na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&Gymshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis cadeautjes bij bestelling.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 44,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Hoogstwaarschijnlijk wel

Mijn review:

Dit is zeker een van mijn favorieten, met name hier om;
Sinds kort moet ik mijn whey binnen krijgen met water ipv melk. Hierdoor ben ik vele soorten whey minder lekker gaan vinden.
Ik was dus toe aan een nieuwe pot eiwitten die qua smaak en qualiteit in orde zou zijn.

Nu wist ik dat Gaspari Nutrition goede supplementen op de markt heeft en was er benieuwd naar.
Ik heb gekozen voor Myofusion omdat dat een van de weinige eiwit producten is die alle 4 de eiwit soorten bevat waar ik belangstelling voor heb;
Whey Protein Concentrate, Milk Protein Isolate, Whey Protein Isolate, Micellar Casein.

De smaak is echt ongelofelijk. Ik merk niet het verschil tussen het mixen met water en met melk.
Ondanks dat ik het met water mix blijft het toch heerlijk romig en vol van smaak.
Wat betreft de werking en kwaliteit is het zoals verwacht. Blijvende toenaming in beide spiermassa en kracht.

Kortom ik ben er zeer tevreden over. Het kost wat, maar je krijgt het dik terug in keiharde spiermassa.

gaspari_myofusion_eliteprotein_series.jpg


5.jpg
 
Welke smaak had/heb je?
 
Myofusion deze week in de aanbieding! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Pak die kans om de Rich Gaspari eiwitten te proberen. Heerlijk van smaak en uitstekende oplosbaarheid!

Van 44.90 voor 29.90!


Ralf
 
vind het een super lekkere shake. :D
 
Back
Naar boven