Fitness Seller

Myostat supplementen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

amateurtje

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2006
Berichten
2.239
Waardering
2
Hallo jongens ik heb wat informatie over Myostat opgezocht.. dit lijkt weeral het nummer 1 product als het echt zou werken. ik heb ook eens opgezocht of er al reeds supplementen met myostat te verkrijgen zijn. ik kwam uit op het volgende :
Welkom bij Bardolino - Sports Nutrition & Total Body Care Bardolino :: Amino Acids :: MYO-BLAST CSP3

heeft iemand hier ervaringen mee...?
ik zou zo een "2 maanden kuurtje" wel eens willen proberen maar het ziet er mij nogal langs de dure kant uit. er zitten 120 caps in een potje. je moe er 4 per dag pakken dus met zo een potje doe je een maandje. voor 2 maanden zit ik dan rap aan 200 euro wat mij niet weinig lijkt.
iemand tips of info..??
groeten jongens ;) en dames :p
 
laat u niet vangen. myostat werkt niet. genetische manipulatie door een supplement dat dan nog vrij op de markt is en dat terwijl de medische wetenschap er nog vollop mee bezig is om bepaalde spierziektes te genezen. nr1 op de markt. laat mij niet lachen. die mannen kunnen schrijven wat ze willen. dom zijn ze inderdaad niet. diegene die het koopt die is dom. ik ken iemand die het al is geprobeerd heeft. veel geld kwijt en 0% winst.
 
hehe ok alvast bedankt. ik heb er nog wat informatie over opgezocht en kwam tot dezelfste conclusie. het werkt idd niet :) ttoch bedankt voor je reactie greetz
 
Back
Naar boven