MuscleMeat

MyProtein 20% minder protein bij nieuwe test

Bezoekers in dit topic

Niet zeuren. You get what you pay for.
 
De test zal idd niet kloppen.
MP is official sponsor van Simeon panda, die is fucking huge en natty.


lolololololol
 
Hmm ze hebben wel veel smaken

Weet iemand of die speciale smaken(Tiramisu, peanutbutter , rum & raisin enz) lekker zijn?
 
Hmm ze hebben wel veel smaken

Weet iemand of die speciale smaken(Tiramisu, peanutbutter , rum & raisin enz) lekker zijn?

Heb de Chocolate Peanut Butter 2,5kg besteld. Is goed bevallen, maar ik heb dan ook lage standaarden :o
Denk dat het voor iedereen persoonlijk zal zijn hoe 'lekker' de smaken worden bevonden.
 
Hmm ze hebben wel veel smaken

Weet iemand of die speciale smaken(Tiramisu, peanutbutter , rum & raisin enz) lekker zijn?
Hier zijn we inmiddels ook smaken van Myprotein aan het uitproberen.
Wat ik absoluut helemaal te gek vind is Chocolate/banana, serieus, zou daar heel de dag op kunnen leven als het zou moeten :o.
Chocolate peanut butter vind ik niet echt top, niet voor herhaling vatbaar.
Salted caramel smaakt nergens naar.
Coffee caramel (of ice coffee, weet het niet meer precies) is lekker als je het vrij geconcentreerd drinkt, dan proef je echt een ijskoffiesmaak.
Ben ook vooral benieuwd naar smaken zoals tiramisu en rum & raisin, als je zelf eens wat geprobeerd hebt hoor ik het graag :).
 
Salted caramel????
Waarom zoute caramel smaak....:dunno:
 
Salted caramel????
Waarom zoute caramel smaak....:dunno:

Omdat dat een caramel soort is die veel mensen eten? ???
Net zoals rum & raisin, is ook een bekende combinatie, maar ik zou het smerig vinden.
 
Iedereen praat er wel over heen, maar er is geen resultaat waaruit blijkt dat het goed is momenteel. Behalve die van MyProtein zelf. Dus we geloven allemaal maar dat het product wel klopt? Ik vind het allemaal maar wat raar
 
De link in de eerste post van dit topic, verwijst naar een recent onderzoek maat ;) Werk jej voor My Protein ofzo?
 
De link in de eerste post van dit topic, verwijst naar een recent onderzoek maat ;) Werk jej voor My Protein ofzo?

Jij zegt dat er nergens een bewijs is dat MyProtein wel de goede waarde bezit(in ieder geval qua eiwit). Die is er dus wel.

Verder laat ik in het midden of dat nu ook zo is, net zoals iedereen hier wacht ik de resultaten gewoon af van supplementlabtest. Buiten dit recente onderzoek(die nogal fishy is), die van twee jaar geleden, Labdoor en de waardes van MyProtein is er gewoon niets. Geen aminozuuranalyse dus aminospiking is vooralsnog niet uit te sluiten(iets waar ik persoonlijk meer interesse in heb dan een paar % eiwitafwijking per 100g).
 
Nee, natuurlijk, snap ik helemaal. Ben gewoon erg skeptisch, als consument wordt je gewoon beduveld waar je bij staat. Dit gebeurd bij heel veel producten die leveranciers aanbieden. Ze zoeken té graag de grenzen op, waardoor ik graag Amerikaanse recht toepas. Je bent schuldig totdat je het tegendeel bewijst hehe :cool:
 
Nee, natuurlijk, snap ik helemaal. Ben gewoon erg skeptisch, als consument wordt je gewoon beduveld waar je bij staat. Dit gebeurd bij heel veel producten die leveranciers aanbieden. Ze zoeken té graag de grenzen op, waardoor ik graag Amerikaanse recht toepas. Je bent schuldig totdat je het tegendeel bewijst hehe :cool:

Dat is in dit geval, zeker na de schandalen rondom BenF en in Amerika zeker een goede uitgangspositie hoor. Ik ben er zeker niet van overtuigd dat MyProtein goed spul is, wel moet ik zeggen dat ik het heel opmerkelijk zou vinden als ze echt enorme afwijkingen dan wel aminospiking zouden vinden. Dit omdat ze redelijk wat bekende youtubers en athleten sponsoren(Matty Fusaro, Sean Thompson, Lex fit, etc).

Als je 100% zeker voor kwaliteit wilt gaan, dan zijn er betere alternatieven natuurlijk, waarvan tests wel gewoon bekend zijn.
 
Lekker hoor!
 
In.
Ik blijf het in ieder geval gebruiken tot het tegendeel bewezen is door supplementlabtest. Ik gebruik de whey iso.
Maar als de donaties zo krenterig blijven op supplementlabtest, zal dat nog effe op zich laten wachten vrees ik.... Iedereen wil testresultaten zien, maar wat lossen....HOOOOOO maar !!! (Not 4 the 1's that did)
JMO
Yep, de insteek is wel goed, maar de manier waarop ze het aanpakken is in mijn ogen niet echt goed. Daarnaast zegt het genoeg dat het niemand eigenlijk interesseert en het overgrote deel toch koopt wat ze willen ;) Consumenten vinden kwaliteit niet belangrijk, maar doen alsof. Uiteindelijk denken ze allemaal om hun eigen portemonnee
 
Back
Naar boven