MuscleMeat

Myprotein impact whey protein

Bezoekers in dit topic

Nijmegen2000

Novice
Lid geworden
11 feb 2016
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
88kg
Ik heb dus nauwelijks ervaring met whey proteine. En ben er sindskort mee begonnen. Na een paar uur gegoogled te hebben mijn eerste bestelling gedaan.

Bij myprotein.com impact whey proteine ingekocht. Iets te enthousiast geweest met bestellen want ik heb gelijk een zak van 2,5 kg ingekocht... Vanille - chocolade smaak.

Ik ben aan het afvallen en heb de 1ste week gewenste resultaten ermee geboekt. Nu de 2de week ermee beziggeweest en ik zie dat mijn afkeer richting die shakes steeds meer toeneemt. Ik ging bijna over mijn nek de laatste keer dat ik het innam. Ik ben bang dat ik de rest van die zak moet weggooien want ik krijg niet meer binnen.

Mijn vraag aan jullie, ervaren gebruikers, is.

- Is dit een bekend probleem? Wat mij het meest afstoot aan die whey is de chemische bijsmaak. Stel ik mij aan of is dit een bekend probleem bij het betreffende merk?

- Is het een terugkerend probleem bij andere merken?

Gezien de resultaten (sneller spierherstel, vetverlies, spierbehoud) wil ik wel echt met whey doorgaan. Ik heb gelezen dat er een 'naturel' whey smaak is zonder allerlei toevoegingen. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Ik sta open voor suggesties.
 
Even ter aanvulling.

Ik mix het dus met water en neem het na het trainen in.

Misschien doe ik iets fout qua dosering, Ik pak 2 à 3 schepjes voor een 3/4 volle mengbeker.
 
met melk proberen?
 
'naturel' whey (dwz geen toegevoegde smaakstoffen) is echt onvoorstelbaar smerig :roflol: zou niet aanraden/10
 
Probeer het eens met yoghurt of karnemelk.
Wordt het ook minder zoet en chemisch van smaak.
Zelf hou ik niet van zoet en staat alles me snel tegen. Naturel whey is niet lekker te noemen met water.
In yoghurt oid proef je het niet echt.
 
'naturel' whey (dwz geen toegevoegde smaakstoffen) is echt onvoorstelbaar smerig :roflol: zou niet aanraden/10

Ik vind het wel lekker, smaakt een beetje naar melk.
 
Bedankt voor de tips mensen. Ik zal ze zeker uitproberen.


Hoe zit het dan met de chemische smaak van de shakes? Ligt het aan de leverancier? Is het een veelvoorkomend probleem?
 
'naturel' whey (dwz geen toegevoegde smaakstoffen) is echt onvoorstelbaar smerig :roflol: zou niet aanraden/10

Ligt helemaal aan de "naturel" eiwit die jij gekocht heb denk ik.. Ik heb ook een volledig naturel isolaat en deze is alles behalve smerig. Maar ik mix het wel met melk.. misschien zit daar het verschil in.
 
Bedankt voor de tips mensen. Ik zal ze zeker uitproberen.


Hoe zit het dan met de chemische smaak van de shakes? Ligt het aan de leverancier? Is het een veelvoorkomend probleem?

Myprotein smaakjes vond ik persoonlijk juist het minst chemisch smaken. Mensen willen alleen maar eiwit met smaakjes maar deze smaakjes worden natuurlijk gevormd door chemische toevoegingen. Ze gaan er echt geen echte vanille stokjes doorheen mengen.. zou een duur eitwitje worden! De eiwit komt naturel uit de fabriek.. de verkoper zal opdracht geven voor het toevoegen van smaakjes denk ik.
 
Is gewoon gewenning.. Blijven gieten en op een gegeven moment kun je het wel binnen houden.
 
Heb ik nu ook 2,5kg zak peanut cookie isolate van mp. Ik heb nog eens een kleine branderige nasmaak maar gewoon atte die handel
 
Ik heb zelf een 5kg zak chocolade smooth protein van myprotein gekocht smaak is veel beter dan van b&f smaakt minder chemisch en is niet overmatig zoet.
 
Een kleine update.

Grote hoeveelheden naturel yoghurt hebben het 'probleem' grotendeels opgelost voor mij met de huidige lading vanille chocolade smaak.

Ik denk dat ik de volgende keer gewoon naturel whey koop en daar eventueel zelf 'smaak' aan toe voeg. (cacaoo poeder oid)
 
Back
Naar boven