AndroidHealthClinic

myprotein levertijd

Bezoekers in dit topic

Ik heb net een slechte ervaring achter de rug.
15/7 besteld; op 20/7 was mijn bestelling toegekomen in checkpunt op zo'n 40km van mij thuis. Daarna "error; cannot find address", waarna ondanks meerdere berichten van een zeer incapabele klantendienst van Myprotein, het product een week daar ter plaatse bleef, toen terugging naar NL en zonet verneem ik van de klantendienst dat het product terug aankomt in Engeland en ik mijn geld teruggestort krijg? ???.
Neen, hier bestel ik niet meer. Jammer want de pindakaas is er het goedkoopst :)

Date & Time Location Description
28 Jul 2015 00:40 Best (eindhoven) The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
27 Jul 2015 20:54 Mechelen Consolidation Scan
27 Jul 2015 13:02 Gent (aalter) We were unable to deliver the parcel due to a query with the address
27 Jul 2015 09:37 Gent (aalter) Delivery Exception
20 Jul 2015 10:22 Gent (aalter) We were unable to deliver the parcel due to a query with the address
20 Jul 2015 08:12 Gent (aalter) Your parcel has arrived at the local delivery depot
17 Jul 2015 20:50 Best (eindhoven) The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
17 Jul 2015 20:50 Best (eindhoven) The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
16 Jul 2015 18:40 Hub 3 - Birmingham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Belgium
16 Jul 2015 18:39 Hub 3 - Birmingham We have your parcel and it's on its way to our depot

Ik had een keer precies hetzelfde. Had toen contact opgenomen met de klantenservice van bezorgbedrijf. Bleek dat zij iets fout hadden gedaan waardoor het adres niet leesbaar meer was gewoon adres doorgegeven en ik kreeg mijn pakket. Heeft dus niks met MyProtein te maken.
 
Koop jij toevallig die whey van hun in 5 kilo verpakking ?? Deze kost 65 euro zag ik .
Ik koop nu 2200 gram voor 49,95 bij BiotechUSA .
Dus dat zou ruim 2x zoveel zijn voor 15 euri extra .

Zou het op prijs stellen als je hier wat info over wil geven .

Mvg Eric
 
Koop jij toevallig die whey van hun in 5 kilo verpakking ?? Deze kost 65 euro zag ik . Ik koop nu 2200 gram voor 49,95 bij BiotechUSA . Dus dat zou ruim 2x zoveel zijn voor 15 euri extra . Zou het op prijs stellen als je hier wat info over wil geven . Mvg Eric
Tegen wie praat jij? Tegen mij?

En bij bulkpowders is de whey goedkoper en de service beter momenteel ben ik daar.

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

Al een keer of 10 besteld, nooit problemen. Het duurt een dag of 2 langer dan bij NL'se webshops, maar ik bestel mijn spullen altijd ruim op tijd, voordat ik door huidige voorraad heen ben. Snap de haast met leveringen nooit heel goed :) (tenzij het extreem lang is).
Gaat niet om haast, gaat erom dat je er thuis voor moet zijn.
 
Je koopt iets in Engeland en dan verwacht je dat je het de volgende dag in huis hebt? Oke...
 
Je koopt iets in Engeland en dan verwacht je dat je het de volgende dag in huis hebt? Oke...
Zeg is nu al de 4 de keer dat ik zeg dat het daar niet om gaat.

Het gaat bij mij om het feit dat ze eerst zeggen 29ste te leveren dan zeggen 30 ste en nu vandaag de 31ste pas. Het gaat me om 3 dagen thuis zitten wachten omdat ze aangeven de 29ste te leveren.

Dus bekijk mijn kwestie is eerlijk voor te doen alsof ik ongeduldig ben. Ik ben niet ongeduldig maar wel correct. Als men zegt 29ste leveren dan moet men dat doen en de klant niet laten wachten. Ik ben hier niet het slachtoffer van hun misinformatie aan het spelen. Ik speel de bal gewoon op het feit dat het incorrect is de klant te misinformeren en dat dit geen goede service is. En ik punt aan dat dit niet zo zou mogen zijn en dat klanten die er eventueel wel kopen er rekening mee moeten/kunnen houden.

Ik probeer maw jullie iets te vertellen over hun service en aan te kaarten dat het kan gebeuren en dat het niet correct is dat ze zoiets doen.

That's all, heeft niks met mij als persoon te maken.
 
Mijne zou de 30ste binnen zijn er word vandaag geleverd.. kreeg net een berichtje van dpd.. de datum die zijn zeggen is waarschijnlijk de datum waarop het pakketje in het dpd depot ligt..
 
Zeg is nu al de 4 de keer dat ik zeg dat het daar niet om gaat. Het gaat bij mij om het feit dat ze eerst zeggen 29ste te leveren dan zeggen 30 ste en nu vandaag de 31ste pas. Het gaat me om 3 dagen thuis zitten wachten omdat ze aangeven de 29ste te leveren. Dus bekijk mijn kwestie is eerlijk voor te doen alsof ik ongeduldig ben. Ik ben niet ongeduldig maar wel correct. Als men zegt 29ste leveren dan moet men dat doen en de klant niet laten wachten. Ik ben hier niet het slachtoffer van hun misinformatie aan het spelen. Ik speel de bal gewoon op het feit dat het incorrect is de klant te misinformeren en dat dit geen goede service is. En ik punt aan dat dit niet zo zou mogen zijn en dat klanten die er eventueel wel kopen er rekening mee moeten/kunnen houden. Ik probeer maw jullie iets te vertellen over hun service en aan te kaarten dat het kan gebeuren en dat het niet correct is dat ze zoiets doen. That's all, heeft niks met mij als persoon te maken.

Oke snap hem.. als ze dat zeggen is het natuurlijk heel vervelend.
 
Kan er ook slecht tegen wanneer genoemde levertijden niet nagekomen worden maar met myprotein tot op heden geen problemen ondervonden, 3x besteld en alle keren binnen 3 dagen in huis.
 
Zeg is nu al de 4 de keer dat ik zeg dat het daar niet om gaat.

Het gaat bij mij om het feit dat ze eerst zeggen 29ste te leveren dan zeggen 30 ste en nu vandaag de 31ste pas. Het gaat me om 3 dagen thuis zitten wachten omdat ze aangeven de 29ste te leveren.

Dus bekijk mijn kwestie is eerlijk voor te doen alsof ik ongeduldig ben. Ik ben niet ongeduldig maar wel correct. Als men zegt 29ste leveren dan moet men dat doen en de klant niet laten wachten. Ik ben hier niet het slachtoffer van hun misinformatie aan het spelen. Ik speel de bal gewoon op het feit dat het incorrect is de klant te misinformeren en dat dit geen goede service is. En ik punt aan dat dit niet zo zou mogen zijn en dat klanten die er eventueel wel kopen er rekening mee moeten/kunnen houden.

Ik probeer maw jullie iets te vertellen over hun service en aan te kaarten dat het kan gebeuren en dat het niet correct is dat ze zoiets doen.

That's all, heeft niks met mij als persoon te maken.

Je praat onzin, MP is de leverancier maar niet de bezorger. Communicatie vanuit MP is ook maar gebaseerd op wat zij voor input krijgen van de bezorger. Dit gebeurt ook bij andere webshops waar ik bestel en iets uit het buitenland komt (Zalando bijv.) en die verwijzen je vrolijk door naar bijv. DHL. Dus zou even bij je bezorgdienst klagen eerlijk gezegd...
 
Ik had mijn bestelling de 22e gedaan, de 24e werd het geleverd.
Dus voor mij geen problemen bij Myprotein.
 
Je praat onzin, MP is de leverancier maar niet de bezorger. Communicatie vanuit MP is ook maar gebaseerd op wat zij voor input krijgen van de bezorger. Dit gebeurt ook bij andere webshops waar ik bestel en iets uit het buitenland komt (Zalando bijv.) en die verwijzen je vrolijk door naar bijv. DHL. Dus zou even bij je bezorgdienst klagen eerlijk gezegd...
Ik praat onzin terwijl het effectief mp was die dat aangaf... en jij weet alles wat ik met mijn ogen gezien heb op hun site. Ik praat dus onzin. Ga iemand anders haten kerel... ben klaar met je.
 
Ik praat onzin terwijl het effectief mp was die dat aangaf... en jij weet alles wat ik met mijn ogen gezien heb op hun site. Ik praat dus onzin. Ga iemand anders haten kerel... ben klaar met je.

Goede onderbouwde reactie :).

Als je goed las, kon je zien dat ik het ook heb over communicatie vanuit MP.. goed lezen. Problemen met bezorgingen liggen 99 van de 100 keer bij de bezorger, niet de leverancier. Myprotein geeft door wat ze van de bezorger horen, you are blaming the messenger. Of dacht je dat MP zelf bezorgde :o

Maar los daarvan ken ik je verder niet, dus snap niet zo goed wat je bedoelt met ben klaar met je en "haten". Ik kan niet zo goed tegen poepklachten, dat is alles.
 
Kan iemand mij vertellen waar de ignore knop staat. Misschien je posts niet beginnen met 'je praat onzin'.
Als myprotein zijn communicatie niet in orde heeft met zijn leverancier is dat alsnog mp zijn probleem.

Jij kunt niet tegen 'poepklachten' maar je komt maar al te graag er wat poep aansmeren zodat de topic inderdaad poep wordt...

Je bent een ambetant manneke en in de toekomst moet je beter maar niks meer zeggen want het is toch onzin. Weet je maar al te goed. Daag nu onnozel manneke.
 
Kan iemand mij vertellen waar de ignore knop staat. Misschien je posts niet beginnen met 'je praat onzin'.
Als myprotein zijn communicatie niet in orde heeft met zijn leverancier is dat alsnog mp zijn probleem.

Jij kunt niet tegen 'poepklachten' maar je komt maar al te graag er wat poep aansmeren zodat de topic inderdaad poep wordt...

Je bent een ambetant manneke en in de toekomst moet je beter maar niks meer zeggen want het is toch onzin. Weet je maar al te goed. Daag nu onnozel manneke.

Dat is niet het probleem...

giphy.gif


Ik geef het op, veel plezier met je klaagleven
 
Dat is niet het probleem...
giphy.gif
Ik geef het op, veel plezier met je klaagleven
Veel plezier met het dramatiseren van andere hun levens, eikel.
 
...
Het gaat me om 3 dagen thuis zitten wachten omdat ze aangeven de 29ste te leveren.
...

Ja, want dat is ook echt nodig...:
1. Als je buren thuis zijn, wordt het daar bezorgd. Zo niet, laten ze een briefje achter waarop je kunt aangeven wanneer je wel aanwezig bent (of dat ze het naar een DPD-vestiging in de buurt kunnen brengen).
2. Je krijgt een SMS wanneer de chauffeur onderweg is met jouw pakket (meestal in de ochtend van de bezorging).
3. 3 dagen thuisblijven omdat je een pakketje met wat supplementen verwacht :o

Anyway, blijf rustig, mail / chat even met de MyProtein klantenservice en dan wordt het vast wel duidelijk / iets geregeld.
 
Ik heb net een slechte ervaring achter de rug.
15/7 besteld; op 20/7 was mijn bestelling toegekomen in checkpunt op zo'n 40km van mij thuis. Daarna "error; cannot find address", waarna ondanks meerdere berichten van een zeer incapabele klantendienst van Myprotein, het product een week daar ter plaatse bleef, toen terugging naar NL en zonet verneem ik van de klantendienst dat het product terug aankomt in Engeland en ik mijn geld teruggestort krijg? ???.
Neen, hier bestel ik niet meer. Jammer want de pindakaas is er het goedkoopst :)

Date & Time Location Description
28 Jul 2015 00:40 Best (eindhoven) The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
27 Jul 2015 20:54 Mechelen Consolidation Scan
27 Jul 2015 13:02 Gent (aalter) We were unable to deliver the parcel due to a query with the address
27 Jul 2015 09:37 Gent (aalter) Delivery Exception
20 Jul 2015 10:22 Gent (aalter) We were unable to deliver the parcel due to a query with the address
20 Jul 2015 08:12 Gent (aalter) Your parcel has arrived at the local delivery depot
17 Jul 2015 20:50 Best (eindhoven) The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
17 Jul 2015 20:50 Best (eindhoven) The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
16 Jul 2015 18:40 Hub 3 - Birmingham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Belgium
16 Jul 2015 18:39 Hub 3 - Birmingham We have your parcel and it's on its way to our depot

Ondanks hierna nog meerdere berichten te versturen werd ik nog steeds niet terugbetaald. Wat een zootje daar bij MyProtein.
 
Heb dinsdag avond me bestelling gedaan , vandaag ( vrijdag ) is het geleverd !
Geen problemen dus .
 
Back
Naar boven