XXL Nutrition

Myprotein onduidelijk informatie

Bezoekers in dit topic

freshandfit

Novice
Lid geworden
15 sep 2017
Berichten
3
Waardering
0
Hallo allemaal,

IK heb een vraag dat mischien een van jullie wat duidelijkheid op kan geven want de klantenservice van Myprotein kan dat blijkbaar niet. Ze zijn zo vaag en heel kort in hun antwoorden door in paar zinnen maar een kleine antwoord te geven waar ik niks mee kan.

Bij de productinformatie van ''Impact whey protein'' en de ''Impact whey isolaat''
op de site lees ik dat hier BCAA ''aminozuren'' in zou zitten.
Zit hier ook echt BCAA in, en hoeveel?

Bij de ''Impact whey protein'' (dit is de normale, dus geen isolaat)
zou er een analysecertificaat staan. MAAR op de verpakking zelf staat deze informatie NIET.
En ook niet op de verpakking van de ''Impact whey protien isolaat''.

Zit er ook echt BCAA in alle smaken van de normale Whey Protein? En de whey isolaat?

En waarom staat dat niet duidelijk op de VERPAKKING?


Terwijl er bij het product ''THEWHEY'' van Myprotein dat wel op staat bij ''Actieve Ingrediënten''.

Hoe weet ik zeker dan of hier wel BCAA in zitten of niet.
Ik snap dat je dat niet met je ogen kan zien of het in de product zit ofniet, Maar dit is erg vaag en onduidelijk.

Kan ik beter bij de nederlandse webshops whey voortaan bestellen, en welke raden jullie het beste aan?
 
BCAA zit er per definitie in. Het is alsof je wilt weten of er water in je cola zit. De enige reden dat andere fabrikanten het erop zetten, is omdat de gemiddelde consument het IQ van een wielklem heeft.
 
BCAA zit er per definitie in. Het is alsof je wilt weten of er water in je cola zit. De enige reden dat andere fabrikanten het erop zetten, is omdat de gemiddelde consument het IQ van een wielklem heeft.

Je moet toch ook weten hoeveel er in zit, of eet jij een hele doos eieren aan overdosis.
 
Je moet toch ook weten hoeveel er in zit, of eet jij een hele doos eieren aan overdosis.
Dus jij telt altijd van alle producten hoeveel BCAA er in zit i.p.v. hoeveel eiwitten ?
 
Smart-Quotes-51309-statusmind.com.jpg
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
De whey van MyProtein is prima en voordelig.

Voor de rest moet jij nog heel veel kennis op doen. Dus ga dat maar gauw doen.

Succes.
 
Deze toppa is kaolo grappig :roflol:
 
Het grappige aan dit verhaal, naast dat TS totaal niet weet wat BCAA's zijn, is dat de informatie er gewoon op staat (Impact Whey Protein) :roflol:
 
Dat weet ik al, mijn vraag is waarom Myprotein dat niet duidelijk op de verpakking zet. Bij de meeste andere whey dat verkocht word staat het gewoon duidelijk op.
In elk volwaardig eiwit zitten de 3 aminozuren die BCAA genoemd worden.
 
Back
Naar boven