Fitness Seller

N.O.-EXPLODE bijwerkingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mbo2587

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2006
Berichten
1.116
Waardering
0
Vandaag heb ik samen met mijn trainingsmaat (romano1987) N.O.-EXPLODE gekocht:

Het begon al meteen goed toen na drie keer schudden de zooi door de hele keuken vloog na een explosie wat mijn moeder vol afschuw bekeek...
Dom natuurlijk want ik had al vaker voorbij zien gaan dat het kan exploderen en daarnaast staat op de pot heel leuk: DO NOT SHAKE.
Maargoed dat was nog geen ramp, dat begon pas tijdens de training:
We begonnen met squats en werden iedere herhaling duizeliger zo erg dat we na de set moesten gaan zitten omdat we anders om zouden kiepen.
De krachttoename was niet merkbaar in tegenstelling tot de extra 'pomp'.
Dit met een dosering van twee schepjes, dus 40 gram. (Op de verpakking staat "aanbevolen dosering 2 a 3 schepjes").
Naar mijn mening kunnen we de volgende training beter 1 a 1,5 schepjes gebruiken.

Wat is jullie mening, iemand dezelfde ervaring?

Ik voel me nog steeds leeg in mijn hoofd ervan...
 
Niet meer gebruiken bro, stuur maar op naar mn postbus!
 
  • Like
Waarderingen: tl21
mmm vreemd, heb totaal geen bijwerkingen gehad op NO-Xplode, een van de beste sups die ik gebruik(t) heb

mischien ben je gevoelig voor een van de ingredienten,
probeer eerst eens 1 schepje dan.
 
hahaha ja heb ik ook gehad, als je de bijsluiter beter had gelezen staat er, dat je rustig moet opbouwen tot een eigen verdraagelijkheid van max 2 a 3 schepjes.
je moet de eerste keer een half schepje nemen en dat een week doen daarna rustig opbouwen.
ik voelde me ook helemaal licht in mijn hoofd, moeite met focussen enzo.
ik vond de smaak overgens per training erger worden, tot zo erg dat ik het op het laatst met mijn neus dicht half braakend naar binnen moest werken.
heb op het laatst de halve pot maar verkocht aan gosse.
 
hahaha ja heb ik ook gehad, als je de bijsluiter beter had gelezen staat er, dat je rustig moet opbouwen tot een eigen verdraagelijkheid van max 2 a 3 schepjes.
je moet de eerste keer een half schepje nemen en dat een week doen daarna rustig opbouwen.
ik voelde me ook helemaal licht in mijn hoofd, moeite met focussen enzo.
ik vond de smaak overgens per training erger worden, tot zo erg dat ik het op het laatst met mijn neus dicht half braakend naar binnen moest werken.
heb op het laatst de halve pot maar verkocht aan gosse.

Oh :eek:
Nuttige informatie dit... zal de volgende keer maar rustiger aan doen dan, de smaak was wel goed vond ik (wel heel heftig, we hebben grape-smaak).
Maar precies wat je zegt: moeite met focussen en licht in je hoofd.

Nou ben benieuwd naar de volgende training.

Bedankt voor de reacties
 
hahaha ja heb ik ook gehad, als je de bijsluiter beter had gelezen staat er, dat je rustig moet opbouwen tot een eigen verdraagelijkheid van max 2 a 3 schepjes.
je moet de eerste keer een half schepje nemen en dat een week doen daarna rustig opbouwen.
ik voelde me ook helemaal licht in mijn hoofd, moeite met focussen enzo.
ik vond de smaak overgens per training erger worden, tot zo erg dat ik het op het laatst met mijn neus dicht half braakend naar binnen moest werken.
heb op het laatst de halve pot maar verkocht aan gosse.

dank u, dacht echt dat het aan mij lag, maar ik krijg het ook niet door mijn keel, wel een enorme pomp, en je word lekker opgefokt, wat fijn is als je na een lange dag werken toch wilt traine, want ik sta na 3 scheppen toch echt te stuiteren.
 
haha jah was leuke ervaring met dat schudden :rolleyes:
was gelukkig niet mijn keuken he max :o
pomp was goed ma licht in hoofd dus volgende keer 1 schepje dan maar, hopelijk werkt het volgende keer wel goed dat mag wel voor die prijs :mad:
 
hoe exploderen? echt hele bus kapot of hoe?
 
Nee er komt druk op je shakebeker te staan als je het schud. De dop knalt dan eraf.
 
Heb het ook gebruikt. Geen bijwerkingen gehad. Merkte eigenlijk van het hele product niet zo goed veel. Niet echt extra pomp of wat dan ook. Gebruikte 3 goede scheppen en zelfs dat schoot niet echt op
 
Meen je dat? Koolzuur of zo?

Ik zou het niet weten, als je grote hoeveelheden schud kun je het misschien nog gebruiken als knal met oud op nieuw, zit echt veel kracht achter.
 
Zo zeg! Nooit geweten dat het echt zo explosief was. Gelukkig gebruik ik enkel een bekertje water met een lepeltje.
 
Als je er echt niet tegen kan pm me dan ff, ik koop het wel over voor een vriendenprijsje :D:D:D.... ik hep eens een proefzakje gebruikt toen ik een paar weken al aan de cee zat, nou beste training ever qua pomp; kan er niks aan doen :D
 
Ik vind het ook super spul, 2 scheppen voor de training en knallen maar... maar als je te heftig reageert op 2 scheppen dan gewoon minderen. bij mij werkt het perfecto mundo !
 
ik was onmiddelijk begonne met 3 scheppe 2/3 weke, geen nevenwerkingen, dan 2de pot gekocht 4 scheppe beginnen nemen dan begon ik last te krijge van misselijkheid na een week. Nu heb ik afgebouwt naar 2 scheppe en de misselijkheid minderd met de dag en ik kan terug goed doortraine :D.

goed spul, goeje pomp en goeje kracht toename, vet naar benede gegaan ook.
 
ik was onmiddelijk begonne met 3 scheppe 2/3 weke, geen nevenwerkingen, dan 2de pot gekocht 4 scheppe beginnen nemen dan begon ik last te krijge van misselijkheid na een week. Nu heb ik afgebouwt naar 2 scheppe en de misselijkheid minderd met de dag en ik kan terug goed doortraine :D.

goed spul, goeje pomp en goeje kracht toename, vet naar benede gegaan ook.

4 scheppen?

wie had je dat verteld :p

Ik gebruik het nu een week, en neem 1,5 schep en train er prima op, t geeft net dat extra beetje waardoor je net wat meer uit een training haalt.
 
Duizelig worden met squatten? Vreet je wel genoeg KH? Je lichaam heeft nl ook brandstof nodig he... Heb zelf ook die NO-xplode gebruikt en vond er niet zo veel aan. Betere pump, dat wel.
 
Het kan komen door de caffeine dat er in zit, had ik ook de eerste keer.
Ik ben gelukkig met 1 schepje begonnen, maar ben daarna al snel over geschakeld naar 2.
 
Duizelig worden met squatten? Vreet je wel genoeg KH? Je lichaam heeft nl ook brandstof nodig he... Heb zelf ook die NO-xplode gebruikt en vond er niet zo veel aan. Betere pump, dat wel.

jah het voelde wel alsof ik de hele dag niks had gegeten maar heb een goed voedingsschemadus daar ligt het egt niet, denk eerder door de hoeveelheid caffeine die er in zit.
 
Back
Naar boven