MuscleMeat

N.O.-Xplode 3.0 - BSN

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
NO-XPLODE.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Pre Workout (Poeder)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomp, meer uithouding, meer energie
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Net even dat ene setje extra te kunnen pakken en voor een goede pomp
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 3 weken (en daarin ong. 8x)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Green Apple is zeker een aanrader voor wie van zuur houdt. Smaakt vrijwel identiek als de groene zure matten die iedereen nog wel van vroeger kent.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1-1.5 scoop half uur voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodylab
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en gratis sample
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €14.90 (240 gram)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Misschien wel, maar voor nu op zoek naar nog iets zonder cafeïne

Mijn review:

Voor mensen die opzoek zijn naar een goede pomp dan is dit echt een aanrader! De energie-boost die het zou moeten geven is gemiddeld in mijn ogen. Ik ben nu op zoek naar een vergelijkbaar product maar dan met minder/geen cafeïne (ik train vaak 's avonds). De ingrediënten van deze PWO zijn behoorlijk compleet met oa toevoeging van Creatine Monohydraat (3.4 gram bij het nemen van 2 scoops) en een goede hoevelheid BCAA's.

Mijn ervaringen:

Het begint natuurlijk met het maken van dit 'toverdrankje' (zo ziet het er ook echt uit, gifgroen met een schuimkraag). Qua mixbaarheid ed is het absoluut geen aanrader. Je moet het mixen met 250-300ml water, tip: pak een groot glas, want er komt nog een schuimlaag van een paar cm bovenop! Ik mix het nu vaak met 250ml water en merk dat er dan veel klontjes achterblijven waardoor ik regelmatig water bij moet tappen. De smaak Green Apple is goed, maar je moet wel van zuur houden. Let op: roer deze PWO, niet shaken!

Deze pre-workout voel je niet echt inslaan. Je merkt dat hij langzaam op gang komt. Normaal gesproken voel ik altijd wel tintelingen oid maar bij deze PWO heb ik dat totaal niet. Ik merk wel dat ik er wat energieker van wordt en zin krijg om te sporten., maar niet bovengemiddeld tov andere PWO's. Als ik eenmaal in de sportschool aan de slag ga dan is de pomp echt waanzinnig! Je voelt je spieren niet echt keihard worden, maar zetten wel flink op! En je merkt het de volgende dag dat je meer gewicht en/of herhalingen hebt gepakt.

Ik zou deze PWO zeker aanraden als het gaat om zijn prestaties, en dan met name vanwege de pomp en extra ingrediënten. Als je een PWO wilt die makkelijk te mixen is en in je shakebeker mee wilt nemen of snel voor de training achterover wilt tikken dan is dit geen aanrader. Ik maak hem meestal en ga dan vervolgens door met het maken van whey-shake zodat de schuimkraag even rustig weg kan trekken (er zitten regelmatig klontjes in de schuimkraag waardoor je bij de eerste slok vaak enkel een pure lading poeder in je mond krijgt; niet lekker!).

Je moet even door de zure appel heen bijten (bij de smaak Green Apple :P ) maar dan werpt deze PWO zeker zijn vruchten af! Voor een echte boost qua energie, of voor degene die echt een PWO wilt voelen inkicken met tintelingen en alles wat erbij hoort, zou ik nog even doorzoeken. Voor degene die op zoek zijn naar een echt goede pomp en een gemiddelde energieboost is dit een echte aanrader!

Qua prijs: bij Bodylab €37,90 voor 1KG is niet duur. Voor als je dit wilt 'testen' (zoals ik) ben je relatief wel wat duurder uit; €14,90 voor 240 gram.[
 
Back
Naar boven