XXL Nutrition

N-VA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nieuwe stemtest sinds een paar weken:
http://www.educatievestemtest.be/

Had federaal en Vlaams ongeveer hetzelfde:
m7ww1.png

#dekrachtvanverandering
 
De linkse partij PVDA wil bij de lokale verkiezingen in 2018 in alle centrumsteden van het land met een "olievlekscenario" doorbreken, met een focus op de provincie Antwerpen. "Alleen al in de provincie Antwerpen willen we in minstens acht steden en gemeenten verkozenen halen", stelde nationaal voorzitter Peter Mertens in de marge van een provinciaal PVDA-congres in Antwerpen.
[...]
De afdeling in Antwerpen kreeg ook een mandaat om gesprekken aan te gaan met Groen en sp.a om eventueel een kartel te vormen. "We zullen zien of de deuren dicht blijven of opengaan", besluit Mertens.
Pak ze, Peter! Pak ze hard!!!
 
Mijn favoriete PVDA momentje
Acteur Ben Rottiers (55), vooral bekend als Pol uit 'F.C. De Kampioenen' gaat voor het eerst in zijn leven stempelen. Rottiers staat samen met zijn Kampioenencollega Johny 'Xavier' Voners op de planken maar wordt per voorstelling betaald. "De andere dagen stempel ik, voor de eerste keer in mijn leven", zucht Rottiers in Story.

"Gelukkig heeft mijn vrouw een vast inkomen, dus voorlopig panikeer ik niet. Om de straat te vegen heb ik te lang gestudeerd."

Rottiers neemt op 25 mei deel aan de verkiezingen. De acteur staat op de Antwerpse kamerlijst van de extreemlinkse PVDA+ en wil zich wel degelijk "inzetten en iets betekenen". "Ik heb daar nu tijd voor gekregen, omdat ik minder werk heb. Ik wil mensen proberen bewust te maken van hoe het er in de wereld en in onze eigen straat echt aan toe gaat", klonk het bij de bekendmaking van zijn politiek engagement.

:roflol:
 
Vloer aanvegen met Bartje!

Ik had het eerder over werkschuw tuig en mensen die hunzelf te mooi vinden om bepaalde jobs tijdelijk uit te voeren tot ze wat beters vinden.

Bartje zou van mij part ook eens echt mogen gaan werken.Zoals zoveel politiekers.
 
Pak ze, Peter! Pak ze hard!!!
Het kan zijn dat hier een diepe politieke boodschap achter zit maar als jij zoiets zegt kan ik dat echt niet serieus nemen :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
#watdeedbartbij
th_SmileyGiggle.gif


C0CsB6UXgAAdsqX.jpg


C0CQc0HXcAAKuFh.jpg


C0Df01JXUAAm4Op.jpg
 
Geloven jullie in een nieuwe wending met Bart De Wever, of wordt het veel praten / weinig doen/ geld graaien, zoals de meeste andere politici in België? :rolleyes:

een vuile landverrader is het ja,heb ik al van dag 1 gezegd

Wat een minachting voor duizenden kandidaten en honderdduizenden kiezers. De arrogantie van de macht. De afrekening volgt.
 
Back
Naar boven