MuscleMeat

N1 education

Bezoekers in dit topic

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.354
Waardering
45.224
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
Heeft er iemand hier ervaring met N1.education / N1.training?

Ik zie op insta wel wat interessante posts en vraag me af of zo'n (online) course loont om wat meer wetenschappelijk en empirisch onderbouwde kennis en trainingsadviezen op te doen.
 
Ken het niet, ik ga het opzoeken.
Maar je zou altijd kunnen kijken of je de onderzoeken op bijvoorbeeld pubmed kan vinden?

Helemaal omdat interpretatie ook een ding is. (voorbeeldje: een onderzoek over spiergroei getest op een grote groep mannen met een sportief verleden. Zon onderzoek geeft toch een ander beeld als je leest dat deze groep mannen herstellende is van kanker).
 
  • Like
Waarderingen: BB_
  • Like
Waarderingen: BB_
Volgens mij heeft Jwdoetookmee hier ervaring mee.
Weet ik, bedankt.. Ik ken 2 mensen die het hebben gevolgd , maar was benieuwd naar meer er ervaringen, aangezien ik enkel geld weer neerleggen en er veel tijd in wil steken indien het het waard is.

Ken het niet, ik ga het opzoeken.
Maar je zou altijd kunnen kijken of je de onderzoeken op bijvoorbeeld pubmed kan vinden?

Helemaal omdat interpretatie ook een ding is. (voorbeeldje: een onderzoek over spiergroei getest op een grote groep mannen met een sportief verleden. Zon onderzoek geeft toch een ander beeld als je leest dat deze groep mannen herstellende is van kanker).
Dat is niet helemaal wat ik zoek. Ik zoek meer iets in cursusvorm wat direct toepasbaar is en waar ik met vragen terecht kan. Ik ben niet direct op zoek naar enkel wetenschappelijke artikelen. De insteek van N1 komt wel goed op mij over.
 
Back
Naar boven