Fitness Seller

na 1 jaar bulken van 86 kg naar 106 kg

Bezoekers in dit topic

Raym79

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2009
Berichten
160
Waardering
10
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
9%
Comentaar en adviesen zijn welkom reacties dat ik moet cutten ook maar dat weet ik al.
Zit nu nog in de bulk voor 3 maanden en daarna begint de grote cutfase.
Heb nu precies een jaar gebulkt hiervoor heb ik nooit serieus en veel getraint.
Doe eten wat ik kan op advies van een voedingsdeskundige en trainen tot ik erbij neerval 5 a 6 keer per week.
Helaas heb ik geen begin pics maar ik lieg geen enkele kg die erbij gekomen is.

rug.jpg


DSC_0002.jpg


bovenbenen.jpg


kuit.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha bruut!

Ben benieuwd naar de foto's na de cut.
 
Inderdaad heel bruut! Ben ook benieuwd na de cut naar het resultaat ZEKER posten! :)
Persoonlijk zou ik wel geen 3 maanden meer verder bulken nu.
 
Zal er wel beast uitzien na de cut :p
 
wel link maat.
 
Brute massa, maar dat ziet er uit als een 20%+ vetpercentage. Zou in elk geval niet meer verder bulken, geloof mij, zoveel vet erafhalen kost veel tijd en is k*t!
 
brutaal man!
 
Veel massa inderdaad. Zal er na de cut wel goed uitzien.
 
Bruut , toprug!Bicep/tricep vind ik wel zwakjes in verhouding met de rest.
Maar dit gaat top eruitzien na de cut,succes!!
 
Bruut inderdaad. Maar nog drie maanden door bulken lijkt me iets teveel van het goede.
 
Tot welk gewicht wil je gaan cutten? Ik zit beetje in dezelfde situatie als jij. Alleen cutten wil ik nog niet want ik vind het wel eens lekker om wat meer vet te hebben, en de gains in kracht zijn opzich ook wel verslavend.
 
Skinny zonder Tattoos!
 
Je hebt flink wat massa gepakt, ik zou nu echt gaan cutten als ik jou was, je vetpercentage ziet op het randje van acceptabel vind ik ;) Maar goed, dat moet je uiteraard zelf weten.
 
tja moeilijk beoordelen vindt ik dit altijd zal wel veel spiermassa zijn aangekomen maar wel veel vet ook, zal zeker niet nog verder gaan bulken nu je al zo hoog in vetpercentage zit.
 
zeer brute.

maareuhm, benen?

komen eraan zal een fototje maken deze train ik alleen pas een half jaartje serieus maar zijn al aardig bijgetrokken maar ze zijn nog onder construction:D

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Bruut , toprug!Bicep/tricep vind ik wel zwakjes in verhouding met de rest.
Maar dit gaat top eruitzien na de cut,succes!!


biceps triceps wordt keihard aan gewerkt pak ik 2x per week heb alleen lange armen en benen dus willen niet echt een hoge piek geven des te meer reden om ze extra aandacht te geven meten nu 43 cm en zijn druk groeiende

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Tot welk gewicht wil je gaan cutten? Ik zit beetje in dezelfde situatie als jij. Alleen cutten wil ik nog niet want ik vind het wel eens lekker om wat meer vet te hebben, en de gains in kracht zijn opzich ook wel verslavend.


groeien vind ik ook verslavend daarom heb ik ook nog niet gecut zit nog halfverwege mn kuur vandaar dat ik die 3 maanden wil aanhouden probeer wel een stuk droger uit mn kuur te komen dit moet lukken met test-e, proviron en tren-e.
Ben begonnen met een d-bol kickstart dit heeft veel vocht en vet opgeleverd maar wordt langzaam al weer droger.
Check mn kuurlog.
Ben al beetje begonnen om mn koolhydraten langzaam aan te verlagen dit kan alleen niet snel en heeft tijd nodig.
Weet alleen niet of het al verstandig is om gelijk aan cardio te gaan doen omdat ik niet teveel gewicht van mn kuur wil verliezen.
Wil na mn nakuur goed gaan beginnen met cardio en cutten naar de 100 kg ongeveer.
 
mooie bulk, we zijn al nieuwsgierig naar het resultaat na de cut,
zal er goed uitzien :)
 
idd koningplat, daar heb je het bij het rechte eind!:cool:
 
komen eraan zal een fototje maken deze train ik alleen pas een half jaartje serieus

groeien vind ik ook verslavend daarom heb ik ook nog niet gecut zit nog halfverwege mn kuur vandaar dat ik die 3 maanden wil aanhouden probeer wel een stuk droger uit mn kuur te komen dit moet lukken met test-e, proviron en tren-e.
Ben begonnen met een d-bol kickstart dit heeft veel vocht en vet opgeleverd maar wordt langzaam al weer droger.


Ben ik dan de enige die dit zonde vind? Verder wel veel massa en ben ook benieuwd naar de after cut pics.
 
Hoeveel trainingsjaren heb je in totaal al?
 
Back
Naar boven