MuscleMeat

Na 1 jaar zwoegen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sander1987

Novice
Lid geworden
22 okt 2017
Berichten
14
Waardering
6
Lengte
1m86
Massa
160kg
Na een jaar zwoegen, bier drinken en in het weekend een broodje kebab eten ben ik toch best wel trots.

Schermafdruk_2018-11-07-23-28-45-267.jpeg
 
Is natuurlijk wel handig om een before foto te plaatsen als jij jou progressie wilt delen met ons.
 
Dit is mijn progressie na 1 jaar.

Schermafdruk_2018-11-07-23-28-45-267.jpeg
 
Ow.

Lullig om te zeggen dat je progressie ruk is, maar je progressie is ruk :o

Natuurlijk geen reden om niet trots te zijn aangezien je zelf weet dat je aardig ‘geleefd’ hebt en het er ook heel anders uit had kunnen zien.

Maar als ik jou was zou ik toch iets meer van het één doen en minder van het ander.
 
Ow.

Lullig om te zeggen dat je progressie ruk is, maar je progressie is ruk :o

Natuurlijk geen reden om niet trots te zijn aangezien je zelf weet dat je aardig ‘geleefd’ hebt en het er ook heel anders uit had kunnen zien.

Maar als ik jou was zou ik toch iets meer van het één doen en minder van het ander.

Ik weet het helaas. Kracht is toegenomen maar verbetering bijft uit. Ga mij nu maar eens verdiepen in een vet arm en alcohol arm schema.
 
Ik weet het helaas. Kracht is toegenomen maar verbetering bijft uit. Ga mij nu maar eens verdiepen in een vet arm en alcohol arm schema.

Jezelf verdiepen in voeding is een slimme zet.
Het is niet allemaal zo gecompliceerd als het lijkt. Kwestie van uitzoeken hoeveel je nodig hebt en je voeding hierop aanpassen. Denk dan niet aan gekke wedstrijddieten met tig eieren of kg’s vis oid. Je moet eerder denken aan hoe je de dag gaat uitstippelen met hetgeen wat je van plan bent om te gaan eten, dus hier en daar evt wat grammetjes meer of minder van. That’s it.
 
Wat waren en zijn nu je krachtstats? Zie wel progressie in je traps en een wat drogere Bicep. Ligt zeker potentie!
 
Wat waren en zijn nu je krachtstats? Zie wel progressie in je traps en een wat drogere Bicep. Ligt zeker potentie!
Ik heb geen vaste dagen maar als ik tijd heb train in fullbody 2x per week. Train nog alleen met apparaten. En probeer alles 3x12 te doen. Combineer per keer tussen zwaar en wat lichter.
 
Met een normaal beginnersschema had je waarschijnlijk een stuk meer progressie in kracht en massa gehad. 2x per week setjes van 3x12 op wat apparaten is niet bepaald ideaal....
 
Back
Naar boven