MuscleMeat

Na 10 maanden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rednoseamstaf

Novice
Lid geworden
21 apr 2012
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
16%
Hallo,
Ben nieuw op dit forum daarmee zal ik mijn eigen eens voorstellen.
Ik heet Laurent Provenzano en ik ben 17jaar ik train ondertussen al 10 maandjes en wil mijn vooruit gang wel eens tonen.
Voor ik begon met trainen woog ik tegen de 90kg aan vet dus 0,0 spieren
en was toen ook maar 1m70 ongeveer. Laatste foto is van toen ik juist 16 was.
Ben blij dat ik mijn leven gebeterd heb ;)

Mijn Supps zijn whey en rpm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Grtzz Provenzano
 
Succes goed dat je nu al begint :) wel blijven gaan heh
 
Everything is possible.
 
Succes goed dat je nu al begint :) wel blijven gaan heh

Ja dank u, bb is mijn leven als ik het zo mag zeggen, het is het enigste waar ik aan denk bij wijze van spreken.
Geen haar op mijn hoofd denkt eraan om te stoppen hoor :lifter:
 
Goed bezig man
 
Lekker veel massa.
 
Vind die massa persoonlijk tegen slaan , in mijn ogen ben je gewoon bloated door slechte voeding / bier / creatine , verder vind ik je eerder dik.

Maar succes met je doelen ;)

Ik wil je niet neerhalen hoor , je hebt goede genen , maar je upperchest loopt wat achter , laat die flat benchpress , doe alles incline en dips , ik had net het zelfste probleem als jij , het heeft 1 jaar geduurd om mijn upperchest bij te trainen :).
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar op deze foto,s zie je shit/niks. Maak eens een normale foto man.
 
Vind die massa persoonlijk tegen slaan , in mijn ogen ben je gewoon bloated door slechte voeding / bier / creatine , verder vind ik je eerder dik.

Maar succes met je doelen ;)

Ik wil je niet neerhalen hoor , je hebt goede genen , maar je upperchest loopt wat achter , laat die flat benchpress , doe alles incline en dips , ik had net het zelfste probleem als jij , het heeft 1 jaar geduurd om mijn upperchest bij te trainen :).

Merci voor uw reactie, maar eerlijk gezegd ik drink nooit want ik vind het niet leuk en ga niet veel uit en let op mijn voeding want dat is het belangrijkste onderdeel van bb.
Ik ga dan ook eerder voor de vin diesel look ;)

Grtz
 
Back
Naar boven