AndroidHealthClinic

Na 12 weken trainen

Bezoekers in dit topic

Wilde na ingelezen te hebben beginnen aan de cut; net naar de sportschool geweest, VP = 22,5 (driepuntsmeting) Hulp gevraagd mbt schema, maar volgens mij is het drie keer niks... bijvoorbeeld van de drie biceps oefeningen nog 1 over, evenals triceps.. van 4 borstoefeningen naar 2 enz... en dan 2x op de crosstrainer voor vetverlies. Dan ga je toch massa verliezen of zie ik het verkeerd... kan hier niet echt vinden hoe ik het nou moet doen. train 2 a 3x pw fullbody. Iemand nog tips of voorbeelden?
 
Yep en gebruiken even veel als bodybuilders, dus dat is ook geen excuus

Die houden ook niet zo van cutten. Gaat ten koste van kracht en prestatie.
Hiernaast heeft extra gewicht zijn voordelen in hun tak van sport.

Om terug te komen op je vraag, gainen gaat makkelijker op 10% vet als op 20+.
Op een hoger bf maak je minder test aan en verder heeft je bf ook effect op je insulinerespons.
 
Wilde na ingelezen te hebben beginnen aan de cut; net naar de sportschool geweest, VP = 22,5 (driepuntsmeting) Hulp gevraagd mbt schema, maar volgens mij is het drie keer niks... bijvoorbeeld van de drie biceps oefeningen nog 1 over, evenals triceps.. van 4 borstoefeningen naar 2 enz... en dan 2x op de crosstrainer voor vetverlies. Dan ga je toch massa verliezen of zie ik het verkeerd... kan hier niet echt vinden hoe ik het nou moet doen. train 2 a 3x pw fullbody. Iemand nog tips of voorbeelden?
Maak even een los topic aan en zet je hele schema er goed neer. Dan kunnen ze je veel beter advies geven :)
 
Back
Naar boven