AndroidHealthClinic

Na 12 weken trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Forester

Cool Novice
Lid geworden
25 mrt 2015
Berichten
36
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
80kg
Hallo allemaal, Na hier een hoop gelezen te hebben en een voedings- en trainingsschema gemaakt te hebben, ben ik begin maart begonnen met twee keer in de week full body te gaan trainen. Vanaf vandaag 3 keer in de week. In het begin flink gebulkt (BMR 1850 kcal/behoefte 2500 kcal/tussen 3200 en 4000 eten) en daarmee kwam ik in mijn ogen teveel vet aan. Ging van 68kg naar 77 in 8 weken. Was teveel gefocust op aankomen. Nu vet en calorieën wat teruggeschroefd en dat gaat beter. De foto's zijn niet alles, maar ik ben er trots op. Eind februari 2015 en na 12 weken trainen [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zeer netjes en goed dat je nog redelijk op tijd de voeding hebt aangepast.
Heel klein beetje vet aanzetten is niet zo erg maar flink vervetten heb je niets aan. Moet er ook allemaal weer af later.

ga zo door.
Succes!
 
Nette armen voor 3 maanden inderdaad.
 
na 3 maanden de armen die ik had na 15 maanden.


54966043.jpg
 
Bedankt jongens, hier nog een foto van net: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Op die foto 39 cm

Aankomende tijd kijken of ik borst en schouders nog wat beter kan krijgen.... Ben niet sterk in bench helaas, blijf daar als enige oefening stil staan...
 
Laatst bewerkt:
Op die foto 39 cm

Aankomende tijd kijken of ik borst en schouders nog wat beter kan krijgen.... Ben niet sterk in bench helaas, blijf daar als enige oefening stil staan...

Dan heb je al bredere armen als mij haha. 32cm ontspannen ben wel maar 1,76 :p . Benchen komt wel je bent pas bezig he komt wel goed als je zo doorgaat! :D
 
Op die foto 39 cm Aankomende tijd kijken of ik borst en schouders nog wat beter kan krijgen.... Ben niet sterk in bench helaas, blijf daar als enige oefening stil staan...

Het lijkt me erg sterk als je na 12 weken al stagneert. Wellicht zijn de stapjes kleiner als op andere oefeningen... maar progressie moet er zeker zijn.
 
Het lijkt me erg sterk als je na 12 weken al stagneert. Wellicht zijn de stapjes kleiner als op andere oefeningen... maar progressie moet er zeker zijn.

Er wordt altijd te snel resultaat verwacht, toen ik begon dacht ik dat ik na 3 maanden al beest zou zijn haha :P
 
Het lijkt me erg sterk als je na 12 weken al stagneert. Wellicht zijn de stapjes kleiner als op andere oefeningen... maar progressie moet er zeker zijn.

Misschien verwacht ik te veel. Ben met 40 begonnen, zit nu op 60 (3x5). Train ook alleen, dus durf nooit tot het naadje te gaan :o
 
Misschien verwacht ik te veel. Ben met 40 begonnen, zit nu op 60 (3x5). Train ook alleen, dus durf nooit tot het naadje te gaan :o

Als jij je bench met 20 kg in 12 weken verhoogd en hier niet tevreden mee bent.. dan gaat het nog zwaar worden voor je.
 
Als jij je bench met 20 kg in 12 weken verhoogd en hier niet tevreden mee bent.. dan gaat het nog zwaar worden voor je.
Moet ook zwaar zijn ;) Het gevoel komt meer doordat ik op alle oefeningen in verhouding veel meer kg vooruit ga.. Maar misschien moet ik ook wel gewoon niet zeiken. ---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------
Waarom durf je dat niet? Je kunt de bar prima op je heupen leggen, doe ikzelf ook met 90kg bench, nergens last van. http://youtu.be/n_OdXKfSp-Y
Ja.. is het proberen waard, bedankt
 
Moet ook zwaar zijn ;) Het gevoel komt meer doordat ik op alle oefeningen in verhouding veel meer kg vooruit ga.. Maar misschien moet ik ook wel gewoon niet zeiken. ---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ---------- Ja.. is het proberen waard, bedankt

Ik bedoel mentaal zwaar... dit zijn nog grote stappen. Die worden alleen maar kleiner en kleiner, terwijl je nu al niet tevreden bent met je progressie.
 
Ik bedoel mentaal zwaar... dit zijn nog grote stappen. Die worden alleen maar kleiner en kleiner, terwijl je nu al niet tevreden bent met je progressie.

Snap ik, maar dat ik niet tevreden ben is te kort door de bocht. Ben blij met, en trots op, m'n vooruitgang. In alle oefeningen nog steeds progressie, ik ga voor m'n gevoel echt lekker. Alleen bench zou ik graag meer willen. En daar ga ik voor, ben een strever :) Verder weet ik wel dat het later minder gaat worden, je kunt niet blijven groeien en sterker worden. Dus komt goed.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog een foto erbij geplakt van na vijf maanden trainen. Weer wat meer massa op de botten gekregen. Iets meer op schouders en borst gefocust.
 
Heel netjes, is je vetpercentage ondertussen beter naar wens?
 
Ja dat is nu beter geworden gelukkig
 
Back
Naar boven